M4 gts :d
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M2 of M4 ?
Collapse
X
-
Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenM2 hier. Meer dan voldoende groot en voor de prijs heb je toch iets leuks.
M4 kan je met heel veel moeite onder de €100k houden.
Send from somewhere, used Tapatalk.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
http://jalopnik.com/the-2016-bmw-m2-...o-s-1759530031
"Is the M2 the perfect M? It is hands down better than the M4, which has turned into more of a grand tourer than a sports car.
BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
M2 of M4 ?
M4, M2 vind ik beetje fout patserig ogen om 1 of andere reden. De m235i heeft dit niet en is wel knap.
M3 zou ik dan weer boven m4 kiezen.
Qua rijden zal die M2 wel beter zijn maja in die klasse zou ik dan weer naar iets anders grijpen dus doe ik het nu op de looks.Last edited by SteakFriet; 21/02/2016, 21:36.
Comment
-
Beste review die ik tot dusver heb gelezen.
Men kan over reviews zijn mening hebben, maar en zijn een aantal objectieve elementen die steeds weerkeren in de talrijke persartikelen over de M2 en die worden hier imho het beste vertolkt.
BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenBeste review die ik tot dusver heb gelezen.
Heb je eigenlijk al 1m met een M2 gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenBeste review die ik tot dusver heb gelezen.
Men kan over reviews zijn mening hebben, maar en zijn een aantal objectieve elementen die steeds weerkeren in de talrijke persartikelen over de M2 en die worden hier imho het beste vertolkt.
http://www.roadandtrack.com/new-cars...2-first-drive/
Geen "echte" M motor in de M2. M2 is slechts 40kg lichter dan de M4...
Interieurafwerking en versnellingspook in alcantara zouden voor mij al een no-go zijn.
Alcantara is toch echt niet gemaakt om over een versnellingspook te trekken.
Eigenlijk kan geen van beide me echt bekoren, en al helemaal niet als het budget daarvoor boven de 80k plus BIV etc uit komt.
Ik zou eerder zoeken naar een véél lichtere sportwagen die nog meer het rijgevoel kan benadrukken. Een Lotus lijkt me interessanter dan een M2.
Lotus Exige Club Racer: 3.5 - 350 pk - gewicht <1200kg.
Comment
-
Sportwagen als 'daily' zorgt altijd voor een compromis, meestal resulterend in een hoger gewicht, wat zich weer wreekt op het circuit waardoor het eerder een snelle luxe wagen is, zoals de M4 dus (helaas) is .Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenga je een lotus als daily gebruiken?
Voor mij is de M2 (en zelfs een M3, M4 en zeker de M5) een "tussen" auto.
Ofwel kies je voor functioneel comfort als je dagelijks wat langer in je auto zit, ofwel ga je voor echt sportief, en dan sluit je zo weinig mogelijk compromissen (ook weer volgens je budget).
Supersportief wil zeggen, licht, 2 plaatsen, zeer wendbaar, niet te veel toeters en bellen etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk BerichtenOmdat ie jouw mening bevestigd?
Heb je eigenlijk al 1m met een M2 gereden?
En de review bevestigt uiteraard mijn mening, al is er ook kritiek op een aantal punten.Wat het interieur betreft heb ik geen enkel probleem. Ik heb in de wagen gezeten op het salon en gezien ik vertrouwd ben met de 135i coupé ben ik uiterst tevreden van de betere zetels. Voor mij dus geen probleem. Dat de motor geen S55 is, heb ik ook geen probleem mee. Het zou misschien wel niet zo wijs zijn van BMW om er dezelfde motor in te steken als die van de M3/M4, als die er al zou in kunnen. Maar dat ie sportiever zal rijden dan de M3/M4 zal ook een feit zijn. Ik heb ook het geluk gehad van een uitgebreide test te kunnen doen met de M4, dus ik weet hoe de M4 voelt. Van de M2 verwacht ik dus niks dan goeds als upgrade voor mijn 135i. Als die voor mij goed is zal dat ook zo zijn. Ik weet ook dat BMW iets heeft gemaakt dat echt goed bestudeerd is en dat ze daarmee zeer goed zullen scoren. Er zijn er zelfs al die hun M3/M4 inleveren voor de M2, omdat ze zich kunnen verzoenen met wat minder ruimte. Maar nogmaals, de 1M is een fanatische wagen en toen ik mijn 135i kocht was ie er nog niet. Toen ik ermee reed was ik zinnens die van mij ervoor in te leveren, maar eens je automatische bak gewoon bent ga je niet meer terug. Enfin, ik niet, want de wagen zal dagelijks gebruikt worden voor mijn bezigheden. Dus ik heb uiteindelijk geen zotte streken uitgehaald en lekker met mijn 135i coupé blijven rijden tot er een waardige opvolger kwam zoals deze er nu dus is. Was de M2 er niet gekomen, dan had ik allicht nog enkele jaartjes met mijn 135i verder gereden want die is nog in topconditie, alhoewel...er is nog een andere reden waarvoor ik een nieuwe wagen moet kopen, maar dat gaat natuurlijk niemand aan hé.... Maar de persoon die mijn 135i heeft gekocht zal er nog jaren en vele kilometers van kunnen genieten.Last edited by febrero; 28/02/2016, 11:05.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Misschien kan je die ook eens allemaal doornemen mocht je een andere mening hebben.
- Attuale - Feb 11, 2016: here (text)
Bimmerpost - 2addicts forum fellow comment - Autoblog - Feb 16, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 First Drive - It's The M We Want At A Size We Can Live With" - Autocar - Feb 16, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 Review" - AutoExpress - Feb 17, 2016: here (text)
"BMW M2 Coupe 2016 Review" - Autofocus - Feb 16, 2016: here (text)
"2016 BMW M2: The Track Car That Doubles As A Daily Driver" - Automobile - Feb 17, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 Review" - Autos - Feb 17, 2016: here (text)
"First Drive: 2016 BMW M2" - Autotrader - Feb 16, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 By The Numbers" - Autoweek - Feb 16, 2016: here (text) and here (text)
"2016 BMW M2 First Drive: All Is Right With The World" + "Gallery BMW M2 Review And First Drive" - Bimmerfest - Feb 16, 2016: here (text), here (video - 01:51), here (video - 00:25) and here (video - 01:11)
"The BMW M2 Review - This Is The BMW You've Been Waiting For" + "Laguna Seca in the 2017 M2" + "Soundtrack by BMW M: The 2017 M2" + "Auberlen on the 2017 M2" - BimmerFile - Feb 16, 2016: here (text)
"BimmerFile Review: The 2016 BMW M2" - BIMMERPOST - Feb 16, 2016: here (text & video - 22:32), here (video - 22:32), here (video - 06:13) and here (video - 02:59)
"BIMMERPOST BMW M2 In Depth Review From Laguna Seca" + "Raw sounds of BMW M2 at Laguna Seca (take off, acceleration, tracking)" + "BMW M2 with 1M Coupe and 2002 Turbo on Laguna Seca" - BMWBlog - Feb 16, 2016: here (text)
"First Drive: 2016 BMW M2" - Business Insider - Feb 17, 2016: here (text)
"The BMW M2 Is The Anti-Driverless Car" - Car and Driver - Feb 16, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 - The Follow-Up To The 1-Series M Finally Is Here" - Carbuyer - Feb 16, 2016: here (text)
"Review - BMW M2 Coupe" - Car Enthusiast - Feb 16, 2016: here (text)
"First Drive: BMW M2 Coupé - Is The New BMW M2 The Best Car M Makes? We Think So" - CAR Magazine - Feb 16, 2016: here (text) (requires login)
"Up There With The Best Of M: 2016 BMW M2 Review" - Cars - Feb 18, 2016: here (video - 06:13) and here (video - 02:56)
"2016 BMW M2 Laguna Seca Drive" + "2016 BMW M2 Road Drive" - Cars Platform - Feb 18, 2016: here (video - 04:19)
"2017 BMW M2 Coupe Exterior and Interior" - Complete Car - Feb 17, 2016: here (text)
"BMW M2 Coupé review" - Driving - Feb 16, 2016: here (text)
"First Drive: 2016 BMW M2 - BMW's Lean, Mean Track Machine Carves Up The Road With Scalpel-Like Precision" - EVO - Feb 16, 2016: here (text)
"BMW M2 Review - Is The New Baby M-Car A Return To Form For The M Division?" - Jalopnik - Feb 17, 2016: here (text)
"The 2016 BMW M2 Is BMW's Middle Finger To Everyone Who Says They Got Soft" - Kelley Blue Book - Feb 17, 2016: here (video - 04:57)
"2016 BMW M2 - First Look" - Leftlane News - Feb 17, 2016: here (text)
"First Drive: 2016 BMW M2 Coupe [Review]" - Mashable - Feb 16, 2016: here (text & video - 01:52) and here (video - 02:02)
"Drivers With Trust Issues Won't Like The Formidable BMW M2 Coupe" + "2016 BMW M2 First Look | Mashable" - Moto-Man - Feb 14, 2016: here (video - 07:00) + Feb 16, 2016: here (video - 16:00)
"2016 BMW M2 Tech Review" + "2016 BMW M2 First Drive Review On Laguna Seca" - Motor Authority - Feb 16, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 First Drive" - Motor Trend - Feb 17, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 First Test Review - BMW Has Done Something We Didn't Think Possible" - PCWorld - Feb 16, 2016: here (text)
"BMW M2 First Drive: Exhilarating, Tossable, And Thoroughly Driver-Full" - PistonHeads - Feb 18, 2016: here (text)
"BMW M2: Review - The M car we've been waiting for, or left in the shadow of the M4?" - Pursuitist - Feb 17, 2016: here (text)
"First Drive: 2016 BMW M2. Anything But Autonomous" - Road & Track - Feb 17, 2016: here (text)
"13 Things You Learn After Driving the BMW M2 - M is back" - Roadshow - Feb 16, 2016: here (text)
"BMW M2 Is A Track-Ready Daily Driver" - Roundel - Feb 16, 2016: here (text)
"The M2 Is Exactly The Drivin’ Fool You Hoped It Would Be" - SlashGear - Feb 17, 2016: here (video - 02:30)
"BMW M2 first drive on and off the track at Laguna Seca " - The Drive - Feb 16, 2016: here (text)
"The BMW M2 Will Save Us All - Cheap. Fast. Fun. If You’ve Been Waiting For A True Heir To The 2002ti’s Throne, It’s Here" - The Driver's Seat - Feb 16, 2016: here (video - 05:04)
"2016 BMW M2 First Drive & Review At Laguna Seca" - The Telegraph - Feb 18, 2016: here (text)
"2016 BMW M2 review" - Top Gear - Feb 16, 2016: here (text)
"First Drive: The New BMW M2" - Torque News - Feb 17, 2016: here (text)
"New BMW M2 Is Much More Than A Track Star" - Trackman - Feb 15, 2016: here (part I) (text) and here (part II) (text)
Bimmerpost - 2addicts forum fellow comment - Yahoo! - Feb 17, 2016: here (text)
"Did BMW Find Its Spirit With The M2?"
Other languages:- AutoBild - Feb 17, 2016: here (text) + here (video - 05:31) (German)
"Das M-Konzentrat" + "BMW M2 (2016) - Erste Fahrt im neuen M-Spross" - Auto Motor und Sport - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Neuer BMW M2 (2016) im Fahrbericht - Würdiger Nachfolger für 1er M Coupé?"
"BMW M2 Coupé: Einsteiger-Kraftwerk" - Automundo TV - Feb 17, 2016: here (video - 09:04) (Spanish)
"Acción con el nuevo BMW M2 Coupé en Circuito de Laguna Seca (español)" - Auto News - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Neuer BMW M2 im ersten Test - (M)ehr Talent als alle anderen" - Auto Revue - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Fahrbericht: BMW M2, kleiner Bruder ganz groß?" - Auto Zeitung - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Neuer BMW M2: Erste Fahrt - BMW M2 bringt den Spaß zurück" - Die Welt - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Fahrbericht: BMW M2 Coupé" - Focus - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Fahrbericht BMW M2 Coupé - Alle Macht den Drogen! Grenzerfahrung mit dem BMW M2" - Le Guide de l'Auto - Feb 16, 2016: here (text) (French)
"Exclusif: BMW M2 2016 - L'âme de BMW" - Motor Talk - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Fahrbericht: BMW M2 - Verdammt, ist der geil" - Motor Zeitung - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Test: BMW M2 Coupé - Nur zum Spaß" - Motorsport Total - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"BMW M2 Coupe: Einsteiger-Kraftwerk" - N-TV - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Der kurze Weg zum Rundenrekord - BMW M2 Coupé - Frisst nicht nur die Kurven" - Stern - Feb 17, 2016: here (text) (German)
"Spielkamerad"
BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
- Attuale - Feb 11, 2016: here (text)
-
Ik zie liever de M-versies wat meer racy worden en wie wat meer comfy wilt en daily, kan zich dan te goed kan doen aan de m-performance modellen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zie liever de M-versies wat meer racy worden en wie wat meer comfy wilt en daily, kan zich dan te goed kan doen aan de m-performance modellen.
Ik heb ook eens gekeken of de Cayman GT4 iets voor mij kon zijn, maar daar "begin" je pas aan 15K € meer. En je kan er niet veel meer in kwijt dan je portefeuille. Als de M2 qua prestaties zal moeten onderdoen voord GT4 is nog maar de vraag. Wel moeilijk met mekaar te vergelijken qua concept. Maar ik ben ervan overtuigd dat je voor de prijs van een M2 verdraaid veel terugkrijgt.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenJe moet jezelf precies nog overtuigen.
Verwacht daar nu ook geen wonderen van he als je van een 135i komt.Last edited by febrero; 22/02/2016, 21:12.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVoor mij is de M2 (en zelfs een M3, M4 en zeker de M5) een "tussen" auto.
Ofwel kies je voor functioneel comfort als je dagelijks wat langer in je auto zit, ofwel ga je voor echt sportief, en dan sluit je zo weinig mogelijk compromissen (ook weer volgens je budget).
Supersportief wil zeggen, licht, 2 plaatsen, zeer wendbaar, niet te veel toeters en bellen etc.
Maar goed, net daarom is het de discussie niet waard, maar ’t is wel eens interessant om te zien om welke redenen men de ene of andere prefereert. Voor mij mag een auto natuurlijk beter presteren zolang het comfort niveau maar behouden blijft, verder (lees, extremer) dan een M3/4 zal ik op dat vlak toch niet gaan…
De kortere wielbasis wil ik wel eens ervaren, daar kan ik nu niet veel over kwijt. Hoeveel (extra) rijplezier brengt dat ene aspect mij? Sowieso gaat die vlieger toch al niet op omwille van de genoemde reden. Ik twijfel eerder wanneer je de M3/4 tegenover de Alfa Giulia QV of Mercedes C63 AMG plaatst (lichte voorkeur voor de Alfa, als die ooit verkocht wordt tenminste).
Ik denk dat de M2 goed gepositioneerd is in de markt. Alle hot hatches zijn dan misschien wel praktischer, echter heeft geen enkele dat karakter van de M2 (RWD). De nieuwe Cayman heeft een viercilinder boxer, dat is het ook niet meer. Een Alfa 4C is te extreem. Een Lotus Exige allicht ook en een instapper van de Evora bestaat niet meer. Dat maakt de M2 wel een unieke propositie als de concurrentie uit andere segmenten moet komen. Maar sportieve D-segmenters is gewoon een ander kaliber van auto.
Comment
Comment