Oorspronkelijk geplaatst door K2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuze uit berlines
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEen mondeo dat niet meer in Genk word gebouwd zou ik enkel en alleen niet kopen omdat ik ze het winst niet gun en uit respect voor Genkenaars.
:-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenVan alle grote auto's die ik mocht kiezen (508, Mondeo, Insignia, Passat en Superb) sprak alleen de Skoda Superb mij aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenInderdaad...
Op die basis zou zowat heel het land Volvo moeten rijden, of toch tenminste heel Oost-Vlaanderen.
Daar ben ik dan toch één van, en ook mijn Mondeo kwam uit Vlaanderen...
Wie doet even goed hier ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenIk zie mezelf als Europeaan. Schaalvoordelen, hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenHeb je met allemaal gereden, of puur op basis van merk gekozen ?
De Passat heb ik nooit bekeken omdat die een behoorlijk hogere leaseprijs heeft en voor mij geen meerwaarde biedt tegenover een Superb.
De 508 bevalt mij in het algemeen niet en was voor mij nooit een optie.
Ik heb ook geen praktische nood aan een grote wagen, een A3 of CLA voldoen prima qua ruimte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenVoila tis de A3 berline geworden, die testrit is mij het beste bevallen en dankzij de lente actie heb ik ook nog 17" velgen en xenons erbij.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Bedankt, ik ben zelf ook aangenaam verrast hoe goed wit staat op dit model want normaal ben ik niet zo'n fan van witte auto's. Maar echt blij dat ik niet voor het veilige zwart gekozen heb. Ook wel grappig dat bijna niemand dit model kent, iedereen zegt 'huh, dat is toch geen A3, die heeft een koffer?'
Comment
Comment