Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze uit berlines

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    Voor mij geen van de drie als ik zou moeten kiezen...
    Een Mondeo is geen optie ?
    Van alle grote auto's die ik mocht kiezen (508, Mondeo, Insignia, Passat en Superb) sprak alleen de Skoda Superb mij aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Een mondeo dat niet meer in Genk word gebouwd zou ik enkel en alleen niet kopen omdat ik ze het winst niet gun en uit respect voor Genkenaars.
      Eigenaardige kronkel. De Skoda, Audi en Mercedes worden ook niet in Genk gemaakt hoor. Ga jij nu altijd te voet dan?
      :-D

Comment

Inderdaad...
        Op die basis zou zowat heel het land Volvo moeten rijden, of toch tenminste heel Oost-Vlaanderen.
        Daar ben ik dan toch één van , en ook mijn Mondeo kwam uit Vlaanderen...
        Wie doet even goed hier ?
        Last edited by K2; 23/03/2016, 11:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
          Van alle grote auto's die ik mocht kiezen (508, Mondeo, Insignia, Passat en Superb) sprak alleen de Skoda Superb mij aan.
          Heb je met allemaal gereden, of puur op basis van merk gekozen ?

Comment

Inderdaad...
            Op die basis zou zowat heel het land Volvo moeten rijden, of toch tenminste heel Oost-Vlaanderen.
            Daar ben ik dan toch één van , en ook mijn Mondeo kwam uit Vlaanderen...
            Wie doet even goed hier ?
            Ik zie mezelf als Europeaan. Schaalvoordelen, hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              Ik zie mezelf als Europeaan. Schaalvoordelen, hé.
              Vandaar dat ik ook een Mondeo vermeldde: wat mij betreft de knapste van je hele lijst, pakken ruimer dan een A3-tje en rijdt supergoed.

Comment

Heb je met allemaal gereden, of puur op basis van merk gekozen ?
                De Ford Mondeo en Opel Insignia vielen onmiddellijk af omdat die geen diesel automaat hebben < 120gr CO2, dat is het maximum volgens de car policy.
                De Passat heb ik nooit bekeken omdat die een behoorlijk hogere leaseprijs heeft en voor mij geen meerwaarde biedt tegenover een Superb.
                De 508 bevalt mij in het algemeen niet en was voor mij nooit een optie.
                Ik heb ook geen praktische nood aan een grote wagen, een A3 of CLA voldoen prima qua ruimte.

Comment

Voila tis de A3 berline geworden, die testrit is mij het beste bevallen en dankzij de lente actie heb ik ook nog 17" velgen en xenons erbij.

Comment

Proficiat... mooie keuze!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Voila tis de A3 berline geworden, die testrit is mij het beste bevallen en dankzij de lente actie heb ik ook nog 17" velgen en xenons erbij.
                      Proficiat! Prachtige kar! Welke kleur heb je genomen?
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

In gletsjerwit metallic, nooit gedacht om ooit een witte te bestellen maar persoonlijk vind ik het prachtig op die kar.

Comment

sweet. foto posten als de wagen geleverd is
                          lets have some more member berries

Comment

De aflevering is gebeurd en ben 100% tevreden met mijn keuze

Comment

Amai, mooi zo in het wit. Veel plezier ermee.

Comment

Je mag er fier op zijn, vind het erg knap!

Comment

Wit is het nieuwe zwart.

Comment

Mooie keuze geworden. Heel veel veilige km's toegewenst

Comment

knap in't wit !

Comment

Bedankt, ik ben zelf ook aangenaam verrast hoe goed wit staat op dit model want normaal ben ik niet zo'n fan van witte auto's. Maar echt blij dat ik niet voor het veilige zwart gekozen heb. Ook wel grappig dat bijna niemand dit model kent, iedereen zegt 'huh, dat is toch geen A3, die heeft een koffer?'

Comment

Haha... ik ken het zeer goed hoor Fan van sinds die uitkwam.

Comment

Working...
                                          X