Knap, hij ziet er ruimer uit in het wit dan de zwarte versies.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuze uit berlines
Collapse
X
-
Mooie wagen,
In een wagen van deze prijsklasse verwacht ik wel altijd een volledige Multilink ophanging (i.p.v. een half starre achteras)
Bij Audi (en alle andere VW’s in deze klasse) is dit pas beschikbaar (ook voor 2016) vanaf de 150 pk-versies (1.4 Act benzine en 2.0 diesel)
Zelf deze Multi link versie’s zijn niet zo comfortabel als bv Ford Focus of Alfa Giulietta (altijd Multi link)
Als je een 99% vergelijkbare offerte laat opstellen (heel veel opties voor een A3 dus) betaal je voor een Audi A3 (Sportback) tenslotte (netto, paticulier) wel 46% meer, voor mij was dit “iets” teveel…. maar smaken verschillen nu eenmaal....Last edited by quovadis; 27/08/2016, 11:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMaar je kan een Focus moeilijk gaan vergelijken met een A3...
Afwerking is mogelijks iets ander niveau, al lopen alle merken razendsnel in. In die mate zelf dat je je terecht af kan vragen waarom een Audi zoveel geld moet kosten.
Het hangt natuurlijk ook af van eigen prioriteiten.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Proficiat en vele aangename en veilige km's toegewenst.
Ibiswit of Gletsjerwit?
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Had ik al eens gevraagd. gletsjer dus...
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMaar je kan een Focus moeilijk gaan vergelijken met een A3...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
De Audi A3 berline heb ik wegens een jobwissel toch wel met spijt in het hart moeten achterlaten, ik was echt enorm tevreden van die kar. Bij mijn nieuwe werkgever heb ik enkele maanden met een A-klasse gereden en rijd ik nu met een Volvo V60, en nu heb ik als vaste wagen weer een A3 berline besteld
Comment
Comment