Mededeling

Collapse
No announcement yet.

keuze uit 3 middenklasse SUV's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    A6 150 pk diesel: 110g CO2 - Aftrek: 80%
    Q5 150 pk manueel: 129 g CO2- Aftrek : 75%

Dat scheelt je baas al 40€ per maand, en daarenboven voor jou ca 50€ netto per maand....

Toch eens gaan praten denk ik.
    Wat het mijn baas scheelt, kan mij niet zoveel schelen ; ik heb volgens de richtlijnen van de bestelling geen info hierover gekregen.
    Wat mijn persoonlijk aandeel betreft, is er inderdaad een verschil(letje):
    - Audi A6 Avant 150 pk zonder opties (118g CO2): netto-bijdrage (incl 50% VAA) eerste jaar van 146,82 €/maand
    - Audi Q5 150 pk zonder opties (129 g CO2): netto-bijdrage (incl 50% VAA) eerste jaar van 156,11 €/maand

Is dus nog geen 10€ per maand verschil voor mijn rekening. Kan ik mee leven
    Last edited by ; 29/03/2016, 17:06.

Comment

zaterdag de Q5 gaan testen en dit viel reuze mee... wat een zalige wagen: heerlijke stoelen (standaardversie), perfecte zithouding, lekker stil, romige en gewillige motor, zachte koppeling.... en volledig uitgerust dankzij pack prestige. Keuze was snel en gemakkelijk gemaakt!
      Moet enkel toegeven dat boven de 120 km/h de trekkracht een beetje te wensen overlaat, maar ja, misschien maar best ook

Bedankt iedereen voor de input!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1X60V Bekijk Berichten
        zaterdag de Q5 gaan testen en dit viel reuze mee... wat een zalige wagen: heerlijke stoelen (standaardversie), perfecte zithouding, lekker stil, romige en gewillige motor, zachte koppeling.... en volledig uitgerust dankzij pack prestige. Keuze was snel en gemakkelijk gemaakt!
        Moet enkel toegeven dat boven de 120 km/h de trekkracht een beetje te wensen overlaat, maar ja, misschien maar best ook

Bedankt iedereen voor de input!
        Welkom in de club, je gaat je niet beklagen. Ik heb intussen de SQ5 getest, vrij amusant mais weinig bruikbaar, en vreselijk gevaarlijk voor het rijbewijs, zelfs met een Coyote...

Comment

Is de nieuwe GLC geen optie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk Berichten
            Is de nieuwe GLC geen optie?
            nee, is boven mijn budget. Als de 2x4 versie er komt misschien wel, maar zou volgens dealer pas in september komen. Is voor mij dan te laat.

De GLC is heel knap van binnen, maar de buitenkant vind ik niet bijzonder. De GLK had toch meer karakter vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
              Nice
              voorlopig dus enkel Toyota hybrides mogelijk, vandaag bevestigd door de fleetmanager.

Andere merken/modellen zouden binnenkort ook op de keuzelijst komen. Hij sprak zelfs uitdrukkelijk over Lexus... dus in de toekomst wel mogelijk

Comment

uiteindelijke configuratie zal als volgt zijn:

Audi Q5 2.0 Diesel Ultra (150pk) met:
                - Pack Prestige (metaalkleur, GPS met DVD, Leer Milano, CC, verwarmde zetels vooraan, electrische achterklep, headlight assistant, APS achteraan, Elektrisch verwarmbare en inklapbare buitenspiegels, opbergmodule)
                - 18inch velgen 235/60
                - Audi sound system
                - electrische lendensteun vooraan
                - Xenon's (standaard op Q5 nu)

- buitenkleur: lavagrijs pareleffect
                - binnenkleur: pistache beige met wortelnotenhout inleg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1X60V Bekijk Berichten
                  uiteindelijke configuratie zal als volgt zijn:

Audi Q5 2.0 Diesel Ultra (150pk) met:
                  - Pack Prestige (metaalkleur, GPS met DVD, Leer Milano, CC, verwarmde zetels vooraan, electrische achterklep, headlight assistant, APS achteraan, Elektrisch verwarmbare en inklapbare buitenspiegels, opbergmodule)
                  - 18inch velgen 235/60
                  - Audi sound system
                  - electrische lendensteun vooraan
                  - Xenon's (standaard op Q5 nu)

- buitenkleur: lavagrijs pareleffect
                  - binnenkleur: pistache beige met wortelnotenhout inleg
                  Mooie keuze

Comment

Proficiat met je keuze en welkom in de grote Audi-familie.
                    Veel plezier en geluk met je Q5.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                      Ja, ik denk van wel
                      Voor TS maakt het niet veel meer uit, maar ik denk dat u verkeerd denkt
                      Ik heb vandaag nl een LCI gezien met "halve" achterlichten.

Comment

Working...
                      X