Weer aan het twijfelen om onze 2010 Kangoo gezinswagen te vervangen. Ik rijd daar supergraag mee: veel ruimte, goedkoop, aangenaam en praktisch. Ik rijd zelf met een een Kangoo bestel van/naar het werk maar de gezinswagen doet nu veel minder km dan vroeger dus een benzine dringt zich op.
Waar we over twijfelen:
-opnieuw een Kangoo - supertevreden (schuifdeuren e.d.) maar einde model en geen 130pk versie beschikbaar (nadeel)
-scénic - ook einde serie (nadeel) en daardoor grote kortingen wat het betaalbaarder maakt (voordeel). wel een mooie 130pk versie.
-nieuwe scénic - heel mooi maar wss veel duurder door geen kortingen
-duster - 125pk versie beschikbaar in 4*4 (praktisch voor onze vele bergavonturen +ik vind dat een SUV echt 4x4 moet zijn of niet zijn) maar ook stilaan einde model en je ziet ze overal. minder plaats in interieur
Waar we over twijfelen:
-opnieuw een Kangoo - supertevreden (schuifdeuren e.d.) maar einde model en geen 130pk versie beschikbaar (nadeel)
-scénic - ook einde serie (nadeel) en daardoor grote kortingen wat het betaalbaarder maakt (voordeel). wel een mooie 130pk versie.
-nieuwe scénic - heel mooi maar wss veel duurder door geen kortingen
-duster - 125pk versie beschikbaar in 4*4 (praktisch voor onze vele bergavonturen +ik vind dat een SUV echt 4x4 moet zijn of niet zijn) maar ook stilaan einde model en je ziet ze overal. minder plaats in interieur
Comment