Nu nog een i achter die 430 krijgen zodat je een BMW hebt en geen mobiele verwarmingsketel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X4(2.0D)versus BMW 430 D (Coupe)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenNu nog een i achter die 430 krijgen zodat je een BMW hebt en geen mobiele verwarmingsketel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenNu nog een i achter die 430 krijgen zodat je een BMW hebt en geen mobiele verwarmingsketel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenis een X4 dan zoveel duurder dat het een 2.0 vs 3.0 is met de 4 serie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenNu nog een i achter die 430 krijgen zodat je een BMW hebt en geen mobiele verwarmingsketel.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenJa hoor,scheelt toch een 10.000euro...
idem voor een X4 2.0d automaat (50 590 € ) en een 420 d coupe Xdrive automaat (44 690 €)
En het zijn eigenlijk die twee die je ((per 2) tegenover elkaar moet zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDan zal het toch een 435i moeten zijn, een "/'30i die je nu besteld is een viercilinder, zoals de mijne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenTussen een X4 3.0d met sportautomaat (58 800 € basis) en een 430d coupe Xdrive met sportautomaat (56 200 € basis) is er toch minder verschil.
idem voor een X4 2.0d automaat (50 590 € ) en een 420 d coupe Xdrive automaat (44 690 €)
En het zijn eigenlijk die twee die je ((per 2) tegenover elkaar moet zetten.
Het is niet omdat die op de X4 standaard is dat de Topic Starter die ook wil.
Ik zie die niet bij zijn opsomming van voordelen staan nog bij de specs van de 430d.
Als je die weglaat wordt het verschil meteen weer groter.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe Swede zal een 2 litertje viercilinder een echte motor vinden hé.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLiever een zes in lijn diesel dan dat armtierig excuus in de 28i.
Beter vergelijken met 35i/40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWaarom geen 430d grancoupé? Deze heeft de looks van de coupé en de handigheid van een berline.
Dit is mijn keuze!
Comment
-
Te oud om met coupé te rijden, vind ik eigenlijk wel grappig.
In mijn omgeving zie ik vooral dat net gepensioneerden naar zulke modellen stappen omdat ze dit niet konden permitteren in hunne jeugd
Zo ziet ge dan ineens ne gepensioneerde in ne Toyota Celica rijden of zo.
Mijn schoonvader van hetzelfde. Op pensioen, firmawagen binnen, en direct ne A5 coupé besteld. Gewoon om zich terug jeugdig te voelen. Ondertussen wel tot de conclusie gekomen dat er kleinkinderen zijn en dus ne break gekocht
Ikzelf zou voor de X4 gaan, maar dat komt door mijn liefde voor SUV's. Maar de X4 zelfs staat niet op mijn verlanglijstje daar het precies nen X6 is die tussen 2 camions heeft gestoken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWaarom geen 430d grancoupé? Deze heeft de looks van de coupé en de handigheid van een berline.
Dit is mijn keuze!
We zien wel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk vind die 4 GC best wel geslaagd. In voor- en achteraanzicht alvast toch. In zijaanzicht vind ik het niet super geslaagd. Tsja, de lijn van een coupé en dan vier deuren erin, kan gewoon niet perfect zijn uiteraard.
Comment
Comment