Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X4(2.0D)versus BMW 430 D (Coupe)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind een coupe mooier als een grancoupe maar als je de 2extra deuren nodig hebt met kinderen kun je niet anders.

Comment

Ik begrijp eigenlijk de TS niet zo goed kwa mogelijkheden.
      2 liter diesel tov 3 liter diesel, da's een redelijk groot verschil, maar soit.
      Maar...
      De X, da's makkelijk in en uit springen, de 4 is dat niet...
      De X staat hoog, de 4 ligt laag...
      De X, daar in kan de rest van het gezin mee, de 4 is voor als man en vrouw eens onder hun beiden willen zijn...
      De X, daar kan je bij manier van spreken een kleine verhuis mee doen, bij de 4 moet je als je iets wil vervoeren zeker de optie neerklapbare achterbank nemen en dan nog...
      't Is een beetje cru gesteld, ... I know.

Moet het nu gaan tussen een 4 coupe of een 4 GC, beide met dezelfde motor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
        Ik begrijp eigenlijk de TS niet zo goed kwa mogelijkheden.
        2 liter diesel tov 3 liter diesel, da's een redelijk groot verschil, maar soit.
        Maar...
        De X, da's makkelijk in en uit springen, de 4 is dat niet...
        De X staat hoog, de 4 ligt laag...
        De X, daar in kan de rest van het gezin mee, de 4 is voor als man en vrouw eens onder hun beiden willen zijn...
        De X, daar kan je bij manier van spreken een kleine verhuis mee doen, bij de 4 moet je als je iets wil vervoeren zeker de optie neerklapbare achterbank nemen en dan nog...
        't Is een beetje cru gesteld, ... I know.

Moet het nu gaan tussen een 4 coupe of een 4 GC, beide met dezelfde motor...
        Tja, waarom zo in vakjes denken. Ik heb op 't einde nog even getwijfeld tussen een Renault Espace en een 4 GC

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
        Waarom geen 430d grancoupé? Deze heeft de looks van de coupé en de handigheid van een berline.
        Dit is mijn keuze!
        En de 4 GC heeft ook een kleinere voordeur, dus iets makkelijker om in te stappen in smalle parkeerplaatsen
        BMW 420dA : >>>

Comment

Kogel is door de kerk: vanmorgen getekend voor een 430D Gran Coupé,Jatoba kleur,me happy
          Directiewagen van 6 maanden oud,levering binnen een 3 tal weken.

Comment

Super keuze!

Comment

Dit ga je je niet beklagen!

Comment

Proficiat! Lijkt me ook de beste keuze en alleszins diegene met het meeste rijplezier!
                BMW F10 535d
                Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

rwd of xdrive ? Launchcontrol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    rwd of xdrive ? Launchcontrol
                    Rwd...budget was op..

Comment

wie twijfelt hier nu over?.....die SUV's zijn een rage,een BMW coupé blijft een klassieker. Maar eigenlijk is dat zelfs het punt niet,dat maakt de motor al
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Woensdag komt hij binnen,normaal zaterdag gaan halen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Waarom geen 430d grancoupé? Deze heeft de looks van de coupé en de handigheid van een berline.
                          Dit is mijn keuze!
                          Rij ondertussen 2 weken met een 430D Gran Coupé..
                          Zalige motor,enorm trekvermogen,zuinig.
                          Zal van zodra ik tijd heb hem voorstellen in "mijn auto"..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                            Top! Dan kan Blackhorse zijn 430d ook eens tonen in jouw topic!

Comment

Qua zuinigheid een onklopbaar motorke

Voor 6 liter / 100 kan je al goed doorstampen
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

Kogel is door de kerk: vanmorgen getekend voor een 430D Gran Coupé,Jatoba kleur,me happy
                                Directiewagen van 6 maanden oud,levering binnen een 3 tal weken.
                                Proficiat
                                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Top! Dan kan Blackhorse zijn 430d ook eens tonen in jouw topic!
                                  Op schaal 1:18.

Comment

Working...
                                  X