Ik vind een coupe mooier als een grancoupe maar als je de 2extra deuren nodig hebt met kinderen kun je niet anders.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X4(2.0D)versus BMW 430 D (Coupe)
Collapse
X
-
Ik begrijp eigenlijk de TS niet zo goed kwa mogelijkheden.
2 liter diesel tov 3 liter diesel, da's een redelijk groot verschil, maar soit.
Maar...
De X, da's makkelijk in en uit springen, de 4 is dat niet...
De X staat hoog, de 4 ligt laag...
De X, daar in kan de rest van het gezin mee, de 4 is voor als man en vrouw eens onder hun beiden willen zijn...
De X, daar kan je bij manier van spreken een kleine verhuis mee doen, bij de 4 moet je als je iets wil vervoeren zeker de optie neerklapbare achterbank nemen en dan nog...
't Is een beetje cru gesteld, ... I know.
Moet het nu gaan tussen een 4 coupe of een 4 GC, beide met dezelfde motor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenIk begrijp eigenlijk de TS niet zo goed kwa mogelijkheden.
2 liter diesel tov 3 liter diesel, da's een redelijk groot verschil, maar soit.
Maar...
De X, da's makkelijk in en uit springen, de 4 is dat niet...
De X staat hoog, de 4 ligt laag...
De X, daar in kan de rest van het gezin mee, de 4 is voor als man en vrouw eens onder hun beiden willen zijn...
De X, daar kan je bij manier van spreken een kleine verhuis mee doen, bij de 4 moet je als je iets wil vervoeren zeker de optie neerklapbare achterbank nemen en dan nog...
't Is een beetje cru gesteld, ... I know.
Moet het nu gaan tussen een 4 coupe of een 4 GC, beide met dezelfde motor...
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWaarom geen 430d grancoupé? Deze heeft de looks van de coupé en de handigheid van een berline.
Dit is mijn keuze!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichtenrwd of xdrive ? Launchcontrol
Comment
-
wie twijfelt hier nu over?.....die SUV's zijn een rage,een BMW coupé blijft een klassieker. Maar eigenlijk is dat zelfs het punt niet,dat maakt de motor alBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWaarom geen 430d grancoupé? Deze heeft de looks van de coupé en de handigheid van een berline.
Dit is mijn keuze!
Zalige motor,enorm trekvermogen,zuinig.
Zal van zodra ik tijd heb hem voorstellen in "mijn auto"..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenRij ondertussen 2 weken met een 430D Gran Coupé..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenRij ondertussen 2 weken met een 430D Gran Coupé..
Voor 6 liter / 100 kan je al goed doorstampenprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenKogel is door de kerk: vanmorgen getekend voor een 430D Gran Coupé,Jatoba kleur,me happy
Directiewagen van 6 maanden oud,levering binnen een 3 tal weken.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenTop! Dan kan Blackhorse zijn 430d ook eens tonen in jouw topic!
Comment
Comment