Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firmawagen break Ford-Citroën-Peugeot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Ik zou het ook helemaal niet makkelijk vinden met uw keuze. Maar troost u, ik had nog minder keuze.
    Tegen mij zeiden ze ofwel ne Volvo V60 of ne DS5 en opslag. Daar sta je dan. Had ik het geweten, dan was ik zelfs met €500 nog niet akkoord gegaan en voor de V60 gekozen

    Comment


    • #22
      Man man man, miserie miserie...
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
        Wat die Ford betreft, zullen de huidige modellen wss wel beter rijden als die van vroeger.
        En dat was vroeger al top, vanaf de mk.II

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
          En dat was vroeger al top, vanaf de mk.II
          Vroeger top? Ni gelezen dat ik er 5 heb gehad en met de 4 eerste veel
          miserie, met de laatste weinig miserie, maar toch miserie.

          Heb op Ford gewerkt en daar heel goed ductape leren kennen

          Op zich ken ik wel veel mensen die goed zijn gevaren met een Ford, maar in mijn geval rust er een vloek op mij in een Ford

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Heb op Ford gewerkt en daar heel goed ductape leren kennen

            Hahahaha.
            Nu je dat vertelt, moet ik eraan denken: Eergisteren zag ik een Ford Focus (ik schat zo'n jaar of 3 oud) van een collega, bij ons in de parkeergarage. En het viel me op dat bovenaan, op de naad voorruit-dak, een zwarte ducktape was aangebracht. Ongeveer een halve meter lang. Waarschijnlijk last van waterinsijpeling ofzo...
            King of the Ludospace - currently running nr. 6

            2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
              Hahahaha.
              Nu je dat vertelt, moet ik eraan denken: Eergisteren zag ik een Ford Focus (ik schat zo'n jaar of 3 oud) van een collega, bij ons in de parkeergarage. En het viel me op dat bovenaan, op de naad voorruit-dak, een zwarte ducktape was aangebracht. Ongeveer een halve meter lang. Waarschijnlijk last van waterinsijpeling ofzo...
              Of een nieuwe ruit laten zetten? :-)

              Sent via OnePlus with Tapatalk!
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

              Comment


              • #27
                Denk dat het wel bij alle merken voorvalt, maar voordat ik in de auto-industrie werkte, wist ik niet dat het er zo aan toe ging. Ik heb daar meer dan een jaar aan de dashboarden gestaan. Als ge dan een kabel moet insteken, en blijkt dat het pinnetje afgebroken is, wordt daar geen nieuwe stekker op gezet. Maar dan komt de repairman en die trekt een streep ductape over die stekker zodat die nooit kan los komen.
                De kap van de dashboarden werden met 8 schroeven vast gezet. 4 aan de buitenzijde met zelftappers, 4 verdeeld middenin met torx. Als die torx er eens ne keer scheef in ging en na een paar pogingen het nog niet lukte, draaide we er gewoon zo ne zelftapper in.

                En wat ik nog erger vond is dat directiewagens (wagens waarmee de directie 6 maanden mocht rijden) kregen voorkeursbehandelingen ten opzichte van de mensen die er 30k of meer voor neertelden. Toen ik er wel nog werkte was het BEF'kes
                Ge kon meteen zien als er een dashboard van zo een wagen toekwam. Daar werd nog eens ne kg mouchkes extra in geplakt zodat er 'zeker en vast' geen rammeltjes zouden opduiken. Dat het rammelt bij iemand die er hard voor werkte, dat maakte niet uit. Als ze een directiewagen maar geen rammeltjes had.

                Dus kon ge in de tijd beter zo een 6 maanden oude directiewagen kopen ipv ne nieuwe te kopen.

                Denk dat de garagisten zelf ook soms vloeken als ze aan iets moeten werken en zoiets tegen komen.

                Maar heb hier en daar al gehoord dat hetzelfde gebeurt bij de concurrentie.

                En dan nog maar te zwijgen over het 'inrijden' van auto's. Daar op de parking, starten en met piepende banden over de parking scheuren. En dan gaat de garagist tegen u zeggen dat ge 5000km moet inrijden.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Vroeger top? Ni gelezen dat ik er 5 heb gehad
                  Je had het over hoe ze rijden (wat ik dus lees als "rijgedrag, wegligging, ..."). Wat mij betreft rijden ze supergoed, en al verschillende generaties, zowel Mondeo als Focus trouwens.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    Denk dat het wel bij alle merken voorvalt, maar voordat ik in de auto-industrie werkte, wist ik niet dat het er zo aan toe ging. Ik heb daar meer dan een jaar aan de dashboarden gestaan. Als ge dan een kabel moet insteken, en blijkt dat het pinnetje afgebroken is, wordt daar geen nieuwe stekker op gezet. Maar dan komt de repairman en die trekt een streep ductape over die stekker zodat die nooit kan los komen.
                    De kap van de dashboarden werden met 8 schroeven vast gezet. 4 aan de buitenzijde met zelftappers, 4 verdeeld middenin met torx. Als die torx er eens ne keer scheef in ging en na een paar pogingen het nog niet lukte, draaide we er gewoon zo ne zelftapper in.

                    En wat ik nog erger vond is dat directiewagens (wagens waarmee de directie 6 maanden mocht rijden) kregen voorkeursbehandelingen ten opzichte van de mensen die er 30k of meer voor neertelden. Toen ik er wel nog werkte was het BEF'kes
                    Ge kon meteen zien als er een dashboard van zo een wagen toekwam. Daar werd nog eens ne kg mouchkes extra in geplakt zodat er 'zeker en vast' geen rammeltjes zouden opduiken. Dat het rammelt bij iemand die er hard voor werkte, dat maakte niet uit. Als ze een directiewagen maar geen rammeltjes had.

                    Dus kon ge in de tijd beter zo een 6 maanden oude directiewagen kopen ipv ne nieuwe te kopen.

                    Denk dat de garagisten zelf ook soms vloeken als ze aan iets moeten werken en zoiets tegen komen.

                    Maar heb hier en daar al gehoord dat hetzelfde gebeurt bij de concurrentie.

                    En dan nog maar te zwijgen over het 'inrijden' van auto's. Daar op de parking, starten en met piepende banden over de parking scheuren. En dan gaat de garagist tegen u zeggen dat ge 5000km moet inrijden.
                    bij Renault vroeger kregen de auto's aangekocht door werknemers ook een speciale behandeling. Extra undercoating en dergelijke.

                    Comment

                    Working...
                    X