Oorspronkelijk geplaatst door ReV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Michelin Pilot Sport 4 of Super Sport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenIk ben al zolang aan't twijfelen. Mijn standaard 19ers wil ik er binnenkort ook vanaf voor iets deftigs niet-runflat, wil eindelijk eens die 340pk aan de grond krijgen. Weet echt niet wat kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenPSS ahja, ofwel die PS4.
Michelin Cup 2 banden mss?BMW X5 45e
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten'K zal ook content zijn als die SportContacten versleten zijn... .That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenidem ditto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenOm ter rapst? Heb nog een 4tal mm over, slijten doen ze wel niet rap
Ik heb der wel 15k mee gereden al en ik heb ze niet echt gespaard
Maar die wang geeft precies wa mee in bochten, ik weet het niet. Ik vind die banden een beetje een minpunt aan de wagen dus ga ik ze als ze versleten zijn, wisselen.
Maar sowieso dat ik win als ik probeerThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenPSS ahja, ofwel die PS4.
Comment
-
Da's eigenlijk waar ik schrik voor heb, dat pss snel afslijt. Ik ben wel blij om te horen dat da meevalt
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDa's eigenlijk waar ik schrik voor heb, dat pss snel afslijt. Ik ben wel blij om te horen dat da meevalt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDa's eigenlijk waar ik schrik voor heb, dat pss snel afslijt. Ik ben wel blij om te horen dat da meevalt
Sent from my iPhone using TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenHier 20k en nog 3mm over. En zat driftdagje, rondje Ring enz bij... Ge zult er geen 60k mee doen maar normaal wel 25k in uw geval.
Driften noemtem da, beetje gas geven en nergens enne gaan
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDriften noemtem da, beetje gas geven en nergens enne gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAls em een DPF delete doet op z'n Volvo , zal hij weer iets gelijkaardigs kunnen produceren.
Gaatem toch defappen?
Dan zalt idd zoiets worden
BMW X5 45e
Comment
Comment