De pss
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Michelin Pilot Sport 4 of Super Sport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crockyy Bekijk BerichtenDaar ben ik mij van bewust. Daarom zoek ik de band die, in de mate van het mogelijke, mij nog de beste tractie kan geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenklopt. nu alleen nog maar in 17 en 18 duim. grotere maten later op het jaar.
Comment
-
Op mijn wagen liggen de sportcontact 6 van continental.
Mijn eerste indrukken zijn zeer goed, aangaande grip en insturen.
Van de levensduur kan ik nog niets zeggen.
Zomaar zeggen dat dit merk "niks" waard is omwille van één slechte ervaring zoals sommige is erover.
Comment
-
Ik heb conti's nu en ben aan't kijken voor andere band. Wss wordt het ps4 en dan zal ik updaten
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk BerichtenOp mijn wagen liggen de sportcontact 6 van continental.
Mijn eerste indrukken zijn zeer goed, aangaande grip en insturen.
Van de levensduur kan ik nog niets zeggen.
Zomaar zeggen dat dit merk "niks" waard is omwille van één slechte ervaring zoals sommige is erover.
Comment
-
Heb nu 4 nieuwe Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 op de zomervelgen, voorlopig toch tevreden van.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenOp uw wagen zal dit wel goed rijden, de band zelf is niet slecht hoor, enkel als je een koppelrijk kraam hebt zul je de extra grip missen in het aanzetten tov vb een pss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk BerichtenCivic Type r
Aangezien jij kan vergelijken wil je ons misschien vertellen wat het verschil is qua rijeigenschappen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Dimi Bekijk BerichtenHeb zelf een mrs.
Aangezien jij kan vergelijken wil je ons misschien vertellen wat het verschil is qua rijeigenschappen?
Mijn eerste indrukken zijn; dat de ctr meer een toeren-motor heeft.
De zitpositie is wat hoger, en de zetels hebben nog hogere wangen.
De versnellingsbak is wat mij betreft van een echt hoog niveau.
Of de ctr echt sneller is, dat weet ik nog niet. (roderen)
Maar mijn eerste indruk is van wel.
Bij de civic hoor je de dump-valve echt.
Mijn megane plofte dan weer meer bij schakelen.
Het is maar wat uw voorkeur heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenOp uw wagen zal dit wel goed rijden, de band zelf is niet slecht hoor, enkel als je een koppelrijk kraam hebt zul je de extra grip missen in het aanzetten tov vb een pss.
De band is niet te vergelijken met de 5. Bakken grip in het nat en droog, geen wielspin of hop meer!
Comment
Comment