Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Michelin Pilot Sport 4 of Super Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, inderdaad. Prijs oké of te duur?
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Ja, inderdaad. Prijs oké of te duur?
      Vrij stevig. Als ik pss liet leggen, kwam het op € 210 per band incl plaatsing.

Ik heb nu alleen men twee voorbanden laten vervangen (vorti's gekozen) en leg pss op wanneer ze alle4 versleten zijn.

Ik zit wel maar met 235 ipv 255 dus mss zit daar wel een prijsverschil.
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Da's wel een behoorlijk verschil!

ik dacht nochtans dat die bandencentrale goed zat qua prijs. De prijzen op autobandenmarkt zijn inderdaad ook wel wat lager.

Comment

• Denk voor uw maat alles in, best ok hoor.

Comment

• Spectaculaire banden die Super Sports. Geven geen krimp waar mijn Sportcontacts al begonnen rollen. Voelen wel gigantisch zacht aan.

Comment

• Heb ze nu zo een 15000km en beginnen te gaan nu schat nog een 3000-5000km en op, dus gaan dan 2x zolang mee dan de potenzas die er op lagen, wtf!

Comment

• PS4 of PSS?

Comment

• Pss ps4 niet in mijn maat te krijgen jammer genoeg

Comment

• dus na paginas nog nimand met PS4 ervaring?

voor mij zal het ook pas na de winter zijn... PS4 in 235/45R17 dan

Comment

• Nieuwe achterbanden nodig. Twijfel over de PS4 omdat mijn ervaringen met Michelin leren dat die vrij snel slijten. Interessant alternatief is de Ultrac Vorti.

Comment

• Van mij is het omgekeerd die pss van mij gaan dubbel zoveel KMS mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                          Nieuwe achterbanden nodig. Twijfel over de PS4 omdat mijn ervaringen met Michelin leren dat die vrij snel slijten. Interessant alternatief is de Ultrac Vorti.
                          Die heb ik nu opliggen. Zeer tevreden!

Sent from my iPhone using Tapatalk
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Ik heb op de vorige pagina al geantwoord, maar nog even kort samen gevat: achteraan heb ik Vorti's vervangen door PS4.
                            Ondertussen heb ik er zo 5k opzitten. Ik vond de vorti schitterend, maar ze zullen vooraan op termijn ook vervangen worden door de PS4. Wie op zoek is naar een band die heel slijtvast is, zit absoluut goed met de Vorti's.
                            Ik vind dat de Michelins ook comfortabeler rijden. Ik heb de indruk dat de flanken van de Vorti heel stijf zijn. De enthousiastelingen hier zijn daar mss net naar op zoek, ik ben net tevreden met dat tikkeltje extra comfort.
                            Last edited by cooper s; 08/07/2016, 16:44.

Comment

• Ik kreeg precies geen meldingen van nieuwe posts...
                              Even terugkomen op mijn vraag. Uiteindelijk heb ik voor de ps4 gekozen. Aangezien ik nooit de pss gehad heb kan ik beide niet vergelijken. Ervoor reed ik op Bridgestone Potenza's en de ps4 is toch een wereld van verschil. Grip is zowel in nat als in droog heel goed. Bij droog weer krijg ik zelfs vanaf 50-60 km/h mijn volledig vermogen van 385 pk/515 Nm op de voorwielen kwijt.
                              Volgens mij gaat de pss marginaal beter presteren en voor mij zijn deze de meerprijs niet waard. Volgens info die ik gevonden heb is de ps4 ook gebaseerd op de pss. Vandaar het kleine verschil.

Comment

• De ps4 komt in 19" uit half januari dan zal ik die ook nemen ipv pss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                  De ps4 komt in 19" uit half januari dan zal ik die ook nemen ipv pss
                                  Heb jij het dan over 235/35-19 ??
                                  want ik heb over enkele maanden nieuwe banden nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk Berichten
                                    Heb jij het dan over 235/35-19 ??
                                    want ik heb over enkele maanden nieuwe banden nodig.
                                    PSS kun je in die maten krijgen of cup2 als je durft.
                                    Techniek staat ook niet stil . Over 10jaar moet niemand nog pss hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      PSS kun je in die maten krijgen of cup2 als je durft.
                                      Techniek staat ook niet stil . Over 10jaar moet niemand nog pss hebben.

gij zijt ne rare vogel.

Comment

• Ja 235/35/19 voor op mijn cup. Stond gepland voor maart 17 maar nu bericht had van Michelin januari 17

Comment

• mijn conti 6 zijn nog goed voor enkele 1000-den km , maar dan maken de ps4 veel kans om de opvolger te worden.

Comment

Working...
                                          X