Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op mijn wagen liggen de sportcontact 6 van continental.
Mijn eerste indrukken zijn zeer goed, aangaande grip en insturen.
Van de levensduur kan ik nog niets zeggen.
Zomaar zeggen dat dit merk "niks" waard is omwille van één slechte ervaring zoals sommige is erover.
Op mijn wagen liggen de sportcontact 6 van continental.
Mijn eerste indrukken zijn zeer goed, aangaande grip en insturen.
Van de levensduur kan ik nog niets zeggen.
Zomaar zeggen dat dit merk "niks" waard is omwille van één slechte ervaring zoals sommige is erover.
Op uw wagen zal dit wel goed rijden, de band zelf is niet slecht hoor, enkel als je een koppelrijk kraam hebt zul je de extra grip missen in het aanzetten tov vb een pss.
Op uw wagen zal dit wel goed rijden, de band zelf is niet slecht hoor, enkel als je een koppelrijk kraam hebt zul je de extra grip missen in het aanzetten tov vb een pss.
Een combinatie;
Eerlijke prijs voor mijn mrs.
Goesting in iets anders.
4 deuren is toch wel gemakkelijk.
En op mijn mrs na heb ik altijd Japanse auto's gehad.
Heb zelf een mrs.
Aangezien jij kan vergelijken wil je ons misschien vertellen wat het verschil is qua rijeigenschappen?
Ik heb de ctr nog maar pas, en moet nog ewa roderen.
Mijn eerste indrukken zijn; dat de ctr meer een toeren-motor heeft.
De zitpositie is wat hoger, en de zetels hebben nog hogere wangen.
De versnellingsbak is wat mij betreft van een echt hoog niveau.
Of de ctr echt sneller is, dat weet ik nog niet. (roderen)
Maar mijn eerste indruk is van wel.
Bij de civic hoor je de dump-valve echt.
Mijn megane plofte dan weer meer bij schakelen.
Het is maar wat uw voorkeur heeft.
Op uw wagen zal dit wel goed rijden, de band zelf is niet slecht hoor, enkel als je een koppelrijk kraam hebt zul je de extra grip missen in het aanzetten tov vb een pss.
Moet je dit toch tegenspreken Davy. Jan met de zwarte SC Cupra heeft de Sportcontact 6 op zijne liggen.
De band is niet te vergelijken met de 5. Bakken grip in het nat en droog, geen wielspin of hop meer!
Comment