Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Michelin Pilot Sport 4 of Super Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Michelin Pilot Sport 4 of Super Sport

Ok maar toch zullen ze niet pss waardig zijn? Dat kan niet op zo een prijsverschil ?

Ca 50€ per band moet toch wel verschil geven.
    Last edited by ReV; 28/04/2016, 17:13.

Comment

Ik zou die PS4 wel eens willen proberen als m'n PSS'en op zijn. Spijtig genoeg (momenteel nog) niet verkrijgbaar in mijn maten.

Comment

Honda claimt het ronderecord op de ring te hebben neergezet op sportcontact 6. (7min50)
        Echt slecht kan deze band dan toch niet zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk Berichten
          Honda claimt het ronderecord op de ring te hebben neergezet op sportcontact 6. (7min50)
          Echt slecht kan deze band dan toch niet zijn.
          Geen enkele merkband is slecht.

Comment

Nee maar heb al veel a merken gehad: pzero/sportmaxx/contis/ps3/ en die pss zijn gewoon 2x zo goed zonder zeveren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
              Nee maar heb al veel a merken gehad: pzero/sportmaxx/contis/ps3/ en die pss zijn gewoon 2x zo goed zonder zeveren!
              100% meer grip kan ik moeilijk geloven . Dan zal bv een mercedes 65 amg dubbel zo hard accelereren tot100km/h of wat

Comment

Ik bedoel dat je onderling weinig verschillen merkt, maar dat deze er boven uit komt. Hij heeft veel meer grip en slijt minder snel en is nog es goed in de regen. Mijn vorige banden net voor deze: potenzas/vortis/sportmax

Comment

En toch is het zo dat de 6 echt stukken beter is als de 5.
                  Hij had ervoor de 5 op zijn cupra liggen dus hij kan echt wel vergelijken.

Als je wat testen gaat lezen, komt dit ook overal terug.

Comment

Neem jij die dan ik betaal graag de 50€ extra xD

Comment

De 5 met dit weer zijn toch echt minder. daarnet in 3e tegen 50 de autostrade op en die vinden geen grip, en dat op een gewone gezinsauto zonder vermogen

De vredestein bandjes aan de helft van de prijs deden het een pak beter.

Het kan zijn dat de 6'en beter zijn, maar na 3 mislukte pogingen bij Continental denkik niet dat ik die rap zou verkiezen boven een PS4 of PSS
                      BMW X5 45e

Comment

Ik heb nergens gezegd dat ik ze zou nemen eh
                        Deel gewoon de ervaring van Jan mee. Heeft ook al PSS gereden net als de Toyo's.
                        Had nu de kans om voor een koopje een set te testen want hij zou er ook de PSS terug opleggen. Dit was zijn mening.
                        Hij is er trouwens normaal deze week mee op Zolder gaan rijden, zal dat verslag ook wel horen

Comment

Daarbij ik sta gekend om graag teveel te betalen xD

Comment

Volgens mij is de PS4 nu ook verkeijgbaar in 19".

Ik ga ze proberen. Jammer dat mijn Sportcontacts op de vooras nog zo goed zijn, ga geen complete set kunnen kopen.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ik vind de ps4 nog niet in mijn maat 235/35/19

Comment

Ik heb de PS4 nu een 3k op de achteras zitten. Ze vervangen Vredestein Vorti waar ik ook zeer tevreden over ben.
                                Ik vind de PS4 net iets comfortabeler dan de Vorti. In de regen die we de voorbije periode gehad hebben doen de Michelins het echt fantastisch. Als mijn banden vooraan moeten vervangen worden, zal het ook door PS4 zijn.

Toch even bij vermelden dat ik niet op zoek was naar maximale grip zoals TS, maar naar een kwaliteitsvolle, eerder sportieve band. De PS4 voldoet meer dan aan die verwachting.
                                Last edited by cooper s; 16/06/2016, 10:44.

Comment

19" beschikbaar vanaf.... 1 maart 2017 zegt de fabriek

Comment

Oké. Ik had het mis.

Wat nu? Ik ga PSS moeten kopen dan vrees ik.

Comment

Ik wil deze ook maar ga maart 17 niet halen lol

Comment

Ik heb PSS'en moeten bestellen 543 euro geplaatst, 255/30-19.

Comment

• Voor 2?

Comment

Working...
                                          X