Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Octavia Combi - VW Golf Variant - Honda Civic Tourer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichten@sub zero waarom was eigenlijk de seat leon geen keuze?
zit eigenlijk ook met dezelfde keuze ( rij momenteel met opel astra en heb 180000 km, rij ook 30000 km per jaar ) maar ik twijfel wel om cng te kopen maar momenteel regio tienen nog geen station...
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenDe 2.0 TDI en 1.4 TSI hebben geen sperdifferentieel maar een multilink achteras, terwijl de 1.6TDI en 1.0/1.2 TSI met torsie achteras uitgerust worden.
http://www.autozine.org/technical_sc...spension21.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenSperdiff. werkt op de aangedreven wielen ;-)
Sent via OnePlus with Tapatalk!
Een sper zit niet eens op een Megane RS met 275pk als je het cup pakket niet kiest.
Ik denk toch niet dat daar een sperdiff opzit hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenDe 2.0 TDI en 1.4 TSI hebben geen sperdifferentieel maar een multilink achteras, terwijl de 1.6TDI en 1.0/1.2 TSI met torsie achteras uitgerust worden.
http://www.autozine.org/technical_sc...spension21.htmThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
[QUOTE=Sub-Zero;5802582]De Leon trok mij niet echt aan, heb eerst ook aan CNG gedacht zoals jou, zit met hetzelfde probleem met geen tankstations in de buurt. Daar kan de komende maanden natuurlijk wel heel snel verandering in komen, maar ga het toch niet overwegen. Jij denkt aan een Leon?
ja ik vind het exterieur van de leon iets mooier ( + gratis led koplampen tijdens autosalon... )
interieur van de octavia is dan wel weer iets mooier...
leon is vind ik iets sportiever.. en ja als je kijkt op de landkaart van belgie is de as sint-truiden - tienen - boutersem - leuven ( langs E40) nog steeds geen cng station ( maar ik zou nog 2 jaar willen doorrijden met de astra ( nog geen kosten aan ) , dus ik heb nog tijd... (en misschien tegen dan einde reeks kortingen... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
Maar no offence: een golf, een skoda octavia of een honda civic in deze set up is nooit écht sportief héThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtener zal wel zoiets elektronisch opzitten, maar geen echt sperdif. Daar zal je nooit iets van merken, van die multilink ophanging wel.
Maar no offence: een golf, een skoda octavia of een honda civic in deze set up is nooit écht sportief hé
Zijn echt wel sportieve wagens hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenOp een Vw Golf 1.6 tdi? lol.
Een sper zit niet eens op een Megane RS met 275pk als je het cup pakket niet kiest.
Ik denk toch niet dat daar een sperdiff opzit hoor.
ja dat dacht ik dus ook. Waarom zou ge in godsnaam een sperdif nodig hebben op +/- 140pk?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk mis toch wel een echte sper op mijne hoor soms.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk mis toch wel een echte sper op mijne hoor soms.
Ik had met 170pk er nog geen last vanThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenop 120pk? Dan doet ge toch iets mis
Ik had met 170pk er nog geen last van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHij heeft stage 6 nu héThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenop 120pk? Dan doet ge toch iets mis
Ik had met 170pk er nog geen last van
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEen sper op muesli motorisering?
Dus normaal tot sportief rijgedrag.
Mueslimotor motor of dikke motor, het ligt aant de chauffeur hoe die het weinige vermogen afgegeven door de mueslimotor gebruikt .
Toch tof dat je dat elke keer aanhaalt!
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHij heeft stage 6 nu hé
Dit logo om te kunnen showen
Dit logo om banden op te gebruiken met een dikke rookpluim (?vanuit de koppeling of handrem oid )
En dan dit logo, tja das plaatsopvulling want dat doet niks
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHij heeft stage 6 nu hé
Comment
-
Comment