Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia Combi - VW Golf Variant - Honda Civic Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
    De totaal achterhaalde en verouderde 1.6/2.0 tdi is zeker geen aanrader voor de Golf/Octavia. Lawaaierig , enerverende dpf regeneraties.... niet echt aangenaam rijden dus. Om dan nog niet te spreken over de milieuvervuiling. De 1.4 tsi rijdt oneindig veel aangenamer en stiller bij amper één liter/100 km meerverbruik. Ik rijd zelf met de aardgasvariant van de 1.4 tsi. Kost evenveel als een 1.6 tdi maar de brandstofkosten liggen veel lager en rijdt bovendien nog veel aangenamer ook.

7.07

5.33

Is wel bijna 2 liter verschil, he... Random ingegeven, dus niet modelspecifiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
      K zou dan enkel met de 1.6 rijden, want eens je met de 2.0 gaat gereden hebben ....
      Volkomen mee eens...
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Morgen rond deze tijd is er misschien een bestelbon getekend, dewelke zal afhangen van de testrit!
        Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

De totaal achterhaalde en verouderde 1.6/2.0 tdi is zeker geen aanrader voor de Golf/Octavia. Lawaaierig , enerverende dpf regeneraties.... niet echt aangenaam rijden dus. Om dan nog niet te spreken over de milieuvervuiling. De 1.4 tsi rijdt oneindig veel aangenamer en stiller bij amper één liter/100 km meerverbruik. Ik rijd zelf met de aardgasvariant van de 1.4 tsi. Kost evenveel als een 1.6 tdi maar de brandstofkosten liggen veel lager en rijdt bovendien nog veel aangenamer ook.
          hier ben ik het volkomen mee eens !! zou ook voor de cng versie gaan! binnen dit en 2 jaar zijn er weer een pak extra tankstations denk ik ...

Comment

Ook volledig mee eens!

Comment

Ook eens een offerte vragen net over de landsgrens , amper 40 km van Bilzen. Je zal verschieten , de 2.0 tdi voor minder geld dan de 1.6 tdi bij ons :-)

Comment

Ook eens een offerte vragen net over de landsgrens , amper 40 km van Bilzen. Je zal verschieten , de 2.0 tdi voor minder geld dan de 1.6 tdi bij ons :-)
                Levertijd? Helpt den Duits mij ook mobiel te blijven, als ik binnenkort zonder wagen zit?
                Ich glaub's nicht.. Du alter Wichser! :-D
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

Kameraad van mij had zijn 1.4 tsi 150 pk dsg Highline na 10 weken , ongeveer zo lang wachten dus als bij den Belg. Hij verkocht zijn oude wagen pas nadat de nieuwe aangekondigd was (+/- 2 weken voor de levering kreeg hij melding). Prijsverschil was in zijn geval slechts 3.400 euro . Hij had wel gratis 4 ipv 2 jaar waarborg. Ikzelf moest langer wachten maar dat lag aan vertraagde levering van de aardgasvariant.

Comment

Vandaag bestelbon getekend voor een Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition.

- Quartz Grey metallic
                    - Kunstleder op de achterzijde van de voorzetels (kindervoetjes)
                    - Interieur satin black stof
                    - Pack Ambition Look
                    - Pack Ambition GPS
                    - Pack Ambition Comfort
                    - Sunset
                    - Verwarmde voorruit

Uiteindelijk toch niet voor Race blue metallic gekozen. Kleur had ik toen gezien op een Octavia RS, daar staat die kleur prachtig op. Maar vandaag zag ik een standaard octavia combi met deze kleur en het oogde direct heel goedkoop. Mijn 2de keuze was Quartz Grey metallic, dus uiteindelijk voor die kleur gegaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                      Vandaag bestelbon getekend voor een Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition.

- Quartz Grey metallic
                      - Kunstleder op de achterzijde van de voorzetels (kindervoetjes)
                      - Interieur satin black stof
                      - Pack Ambition Look
                      - Pack Ambition GPS
                      - Pack Ambition Comfort
                      - Sunset
                      - Verwarmde voorruit

Uiteindelijk toch niet voor Race blue metallic gekozen. Kleur had ik toen gezien op een Octavia RS, daar staat die kleur prachtig op. Maar vandaag zag ik een standaard octavia combi met deze kleur en het oogde direct heel goedkoop. Mijn 2de keuze was Quartz Grey metallic, dus uiteindelijk voor die kleur gegaan.
                      proficiat ! Goede keuze. Ga je geen spijt van hebben.

Comment

Komt er geen facelift van de Octavia begin 2017?
                        Kun je mooie korting regelen dan.
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Komt er geen facelift van de Octavia begin 2017?
                          Kun je mooie korting regelen dan.
                          Klopt, en over de korting en overname heb ik zeker niet te klagen. Erg fijne garage om zaken mee te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                            proficiat ! Goede keuze. Ga je geen spijt van hebben.
                            Bedankt!

Comment

Klopt, en over de korting en overname heb ik zeker niet te klagen. Erg fijne garage om zaken mee te doen.
                              Proficiat! In Hasselt gekocht?
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                Proficiat! In Hasselt gekocht?
                                Ja

Comment

Ja
                                  Levertijd 8-10 weken? Allez, da's wat ik te horen kreeg alleszins :-)
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                    Levertijd 8-10 weken? Allez, da's wat ik te horen kreeg alleszins :-)
                                    Klopt!

Comment

Niet vergeten gebruikservaringen hier te posten, hé?

Verder, proficiat! Zal zeker een aangename wagen worden...

Comment

Hoe bevalt de Skoda na een half jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre
                                          Niet vergeten gebruikservaringen hier te posten, hé?

Verder, proficiat! Zal zeker een aangename wagen worden...
                                          Net zoals hij een aangename mens was. ❤
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X