Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe lease wagen 418D gran coupe 150pk of A6 136pk S tronic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een a6 moet je vergelijken met een 5 reeks.. 3/4 reeks is echt wel een trapje lager wat rolgeluiden/afwerking betreft
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      En, wat zijn de redenenen?
      de a6 voor de langere wielbasis en de gc voor de automaat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
        Ik mag een nieuwe lease wagen kiezen, een wagen met een sportief uiterlijk en één met een gewoon uiterlijk. Ik rij momenteel met een 320 Ede touring met sport automaat:

BMW 418D gran coupe automaat 150 pk:
        - comfort pakket
        - Entertain. pakket= ik heb ook het Harman Kardon gekozen + DAB
        - Achteruitrij camera
        - Driver Assitant
        - Navigatie prof.
        - Sportzetels
        - Donkere achterruiten
        - Stof leder bekleding
        - 393 17" velgen

Audi A6 136pk S-tronic met prestige pakket ( lederen zetels, GPS plus, 4 zone airco,key less entry, achteruitrij camera,automatisch openen en sluiten van de koffer, touch pad,verwarmde zetels)

Het zijn 2 uitersten, wat zouden jullie nemen?
        Als dit twee uitersten zijn moet je het spectrum dringend wat verbreden . Ik vind ze quasi identiek, 4-deurs instapdiesels in het net iets 'specialere' segment (in vgl met 3, C, A4, ...).

Persoonlijk kies ik hier de A6. Dit zijn beiden geen scheurijzers, en dan past de A6 gewoon beter. En ik vind hem in sedan feitelijk ook een mooiere verschijning dan de GC4, hoewel hij minstens op 18" moet staan (maar dat geldt evengoed voor de GC).

Comment

Persoonlijk zou ik voor de A6 gaan.

Een 4GC is wel een zeer mooie wagen, maar de A6 toch net nog iets mooier

Comment

De 4GC is mooi aan de buitenkant, maar jammergenoeg zit er geen premium interieur in. Ik zou voor de A6 gaan.

Comment

Klopt.
              Als je voordien met een A6 of 5 gereden hebt gaat de 4GC altijd een beetje tegenvallen.

Lees het verhaal van BMWMB maar eens. Overstap van een 5 naar een C450, en de ergernis over interieurrammels en afwerking is al begonnen na amper 2 weken of zo.
              Het bijkomend comfort en betere afwerking van een 5/A6/E tov aan een 3/4/A4/C maakt echt wel een verschil. En dat merk je niet na een proefrit van een uurtje.

Comment

De nieuwe A4 heeft ook een premium interieur (in tegenstelling tot de BMW 3/4).

Toch rijd ik liever in een RWD kar, en vermits de TS ook aan RWD gewend is...
                als het budget het toelaat zou 'k voor een 5 reeks gaan. Zelfs een 518d rijdt goed.
                Kennis van mij is van een A6 naar een 518d overgestapt (omdat zijn werkgever geen audi's meer leaset), en vindt de 5 beter.

Comment

Ik heb een 3-reeks F31 met een 2-liter diesel in. 130 op de autosnelweg tegen net geen 2.000 toeren in comfort stand. Motor hoor ik amper en afrolgeluiden vallen reuze goed mee, ook al liggen er dikke overbemeten exemplaren op. Van kraakjes of piepjes heb ik totaal geen last. Voor mij scoort ie overal goed, ook op de autosnelweg.

Comment

Ik begrijp niet dat iemand aan een ander vraagt wat voor auto hij zou moeten kiezen.
                    Z4 M40i

Comment

Voor mii zeker de A6. Hoger segment. Die gc is een drie serie met een toegangkelijkere koffer

Comment

Mss wachten op de nieuwe S90 D3/D4?
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik vind dat je met beiden geen slechte keus kan maken. Ik persoonlijk zou voor de A6 gaan, maar vind de automaat van de BMW toch net dat iets beter (ik heb zelf een dsg-7 waar ik ook tevreden over ben).

Comment

A6 maar nog liever de nieuwe A4 met een dikkere motor! De nieuwe A4 is werkelijk schitterend van binnen.

Comment

Working...
                            X