Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto kopen op benzine of op diesel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto kopen op benzine of op diesel?

Met al die dieselgates die lopen, weet je niet meer wat doen! Voor iemand die gemiddeld 30.000 km per jaar rijd, momenteel met een 4x4 kia sportage (oud model), wat raden jullie aan daarna? Ik moet wel een tweedehands nemen daarna, maar op diesel of op benzine ? Ik moet een 4x4 hebben, mijn huis ligt op ongeveer 400 van de baan en dat is echt een avontuurlijk pad !

Oorspronkelijk geplaatst door Sass Bekijk Berichten
    Met al die dieselgates die lopen, weet je niet meer wat doen! Voor iemand die gemiddeld 30.000 km per jaar rijd, momenteel met een 4x4 kia sportage (oud model), wat raden jullie aan daarna? Ik moet wel een tweedehands nemen daarna, maar op diesel of op benzine ? Ik moet een 4x4 hebben, mijn huis ligt op ongeveer 400 van de baan en dat is echt een avontuurlijk pad !
    Dacia duster diesel

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
      Dacia dutser diesel
      Geen slechte keuze als het voor te raggen is
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

raggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sass Bekijk Berichten
          dat is echt een avontuurlijk pad !
          Denk dat alles in Brussel een avontuurlijk pad is

Forumlid vipdriver verkoopt hier soms gepantserde voertuigen voor een prikje
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

Met 30k per jaar zou ik nog steeds dieselen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
              Dacia duster diesel

Sent from my D5803 using Tapatalk
              Ik kan u deze banden aanbevelen. Zitten nu bij ons op duster 4x4.

Hier zal je niet snel mee vastzitten.

Comment

Een forum waar liefhebbers een dacia voorstellen.
                Blijf dan maar mooi met u huidige rijden.

Comment

X5m

Comment

Ge kunt ook een bmw kopen en dan in elk topic de idioot uithangen en doen alsof de uwe van goud is.
                    Duster is een goeie auto. 30k per jaar = diesel. Ik zou op zoek gaan naar een jonge ix35 of zo, met 4x4, of een antara of...
                    De koleossen gaan trouwens ook goedkoop van de hand. Daar zitten ook veel 4x4s tussen en lelijk vind ik ze niet.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Inderdaad. Huidige generatie Koleos is voor een habbekrats te koop. Zeker goeie wagens. Zelf in de markt voor een comfy 4x4 -wat ben ik een watje- maar ik vind ze spijtig genoeg wel lelijk genoeg om er vooralsnog geen geld aan te geven...
                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Zo een Chevy Captiva is ook voor weinig geld te koop. Ik weet wel niet hoe het gesteld is met de betrouwbaarheid. Ik dacht (ben niet zeker) dat dat KIA of Daewoo motoren waren.

Persoonlijk vind ik dat wel een mooi model.

Comment

Moet het een 4x4 zijn, of moet hij vooral hoger op zijn poten staan ?

Als het vooral om 4x4 gaat:
                          Een lekker comfortabele XC70 zou ik wel zien zitten, maar die ligt natuurlijk lager dan de gemiddelde Landrover.
                          Of een Subaru break heeft me ook altijd al wel aangesproken... maar is geen diesel zeker hé.

Comment

Working...
                          X