Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M2 wit met performance parts en bmw stripes NIEUW/2dehands

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW M2 wit met performance parts en bmw stripes NIEUW/2dehands

Ik twijfel om een bmw M2 te bestellen met performance parts en de gekende bmw kleur strepen. zoals op foto hieronder :

Aangezien de wachttijd 1.5j is vraag ik me af of het wel interessant is om deze nieuw te kopen?

Want binnen 2j. zal je er zeker al enkele vinden voor 1/3 vd. prijs minder. Nuaj als ik deze wil zoals omschreven zal de keuze natuurlijk beperkt zijn, in hoeverre is het interessant om een M versie 2de hands te kopen?

Ga eens bij Sneyers in Herentals horen. Daar rijden ze er momenteel met ene rond. Zal binnenkort wel te koop komen te staan.

Comment

ik koop sowieso geen enkele occasie meer (omdat we gewoon daarmee enkele keren pech gehad hebben), en dan zeker ook geen performance car.

ps : In Hasselt staat er ook zo eentje in de showroom in het wit met al die performance onderdelen
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Op zoek naar een tweedehands BMW M2? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

De tweedehandsprijzen zijn quasi nieuwprijzen zeker? En denk dat zolang bmw de levertijden zo hoog houdt, dat de prijzen quasi niet zullen zakken. T zal beetje de vraag zijn, wil je er nu mee rijden of binnen een jaar en half.

Debusseré in Gits heeft blijkbaar tegen eind juni ook een witte M2 in stock staan.

Comment

Volgens mij zelfs iets boven de nieuwprijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Volgens mij zelfs iets boven de nieuwprijs.
              T zijn dan toch eigenlijk alleen de "zotten" die een M2 kopen: nieuw 1,5jaar wachten tegen dat je hem hebt, is de hype over, heb je ondertussen mss al iets anders op het oog (een autoliefhebber blijft steeds uitkijken naar iets anders ) en tweedehands: betaal je je nieuw terwijl je tweedehands rijdt (natuurlijk, in welke mate rij je tweedehands met een wagen met net geen 1000km).

moest ik het geld hebben, zou hem tweedehands kopen. Kan je tenminste onmiddellijk rijden en wss kan je hem binnen twee jaar nog voor een heel deftige prijs eventueel verkopen.(zolang bmw een belachelijke levertermijn hanteert).

Comment

Is in feite maar voor binnen 1,5 a 2j kan me nu nog bezighouden met de maserati en 40 a 50k. zou ik er wel voor willen geven 2de hands, mja zal de motor nog dezelfde prestaties halen na 2 a 3j. gebruikt te zijn door iemand die er wel sportief mee gereden zal hebben? Ik heb ook nog nooit een 2de hands wagen gehad zou 1ste zijn, mja deze zou ik ook privé kopen.

Comment

Zelf zou ik een sportieve wagen niet snel 2dehands kopen.

Comment

Prestaties zullen altijd nog wel dik in orde zijn. Zolang daar niet veel mee op circuit gereden is, zou ik daar niet te veel zorgen in hebben voor een wagen met een vrij lage kilometerstand. Ik heb al mijn wagens al prive aangekocht, zowel nieuwe als 2dehands . Gewoon goed uitkijken, en liefst PS. Na 2 jaar met garantie weet je toch of het een goede wagen is of niet.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Zelf zou ik een sportieve wagen niet snel 2dehands kopen.
                      Hangt er vanaf wat je bedoelingen zijn. De E46 M3 heb ik bewust gekocht als "project". Een goede basis kopen, en alle herstellingen/preventief onderhoud zelf (laten) doen. Dan weet je tenminste wie er aan werkt, wat er aan gedaan is, en dat het perfect naar je eigen zin is. Is natuurlijk geen daily. Die moet meteen perfect zijn.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                        Is in feite maar voor binnen 1,5 a 2j kan me nu nog bezighouden met de maserati en 40 a 50k. zou ik er wel voor willen geven 2de hands, mja zal de motor nog dezelfde prestaties halen na 2 a 3j. gebruikt te zijn door iemand die er wel sportief mee gereden zal hebben? Ik heb ook nog nooit een 2de hands wagen gehad zou 1ste zijn, mja deze zou ik ook privé kopen.
                        Vraag is natuurlijk hoeveel er dan daadwerkelijk op de tweedehandse markt gaan komen. Als je weet dat de levertermijn nu 1,5 jaar is gaan er niet al te veel tweedehandse wagens bijkomen en zulken de prijzen hoog blijven.

betreft tweedehands, zou jezelf niet sportief rijden met een M2? Indien ja, dat zou willen zeggen dat niemand hem van jou ook zou moeten kopen wegens prestatieverlies. Beetje rare gedachte. Je koopt toch een M2 om sportief mee te rijden en je mag toch verwachten van de M-afdeling dat ze een betrouwbare sportieve wagen ontwikkeld hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                          Vraag is natuurlijk hoeveel er dan daadwerkelijk op de tweedehandse markt gaan komen. Als je weet dat de levertermijn nu 1,5 jaar is gaan er niet al te veel tweedehandse wagens bijkomen en zulken de prijzen hoog blijven.

betreft tweedehands, zou jezelf niet sportief rijden met een M2? Indien ja, dat zou willen zeggen dat niemand hem van jou ook zou moeten kopen wegens prestatieverlies. Beetje rare gedachte. Je koopt toch een M2 om sportief mee te rijden en je mag toch verwachten van de M-afdeling dat ze een betrouwbare sportieve wagen ontwikkeld hebben.
                          Om nu een dom vb. te geven van een wagen die ook gemaakt werd omtrent z'n sportieve aspect was de mini cooper van enkele jaren terug met een stevige motor, na 5j. (50.000km) was het beste van de motor er vanaf en mocht je er een nieuwe in steken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                            Om nu een dom vb. te geven van een wagen die ook gemaakt werd omtrent z'n sportieve aspect was de mini cooper van enkele jaren terug met een stevige motor, na 5j. (50.000km) was het beste van de motor er vanaf en mocht je er een nieuwe in steken.
                            Tja, je kan altijd pech hebben. Maar algemeen kan je toch stellen dat dergelijke wagens gemaakt zijn voor hetgeen ze bedoeld zijn.

Comment

laat voor mij maar die M kleuren weg want dat trekt imo op niks
                              lets have some more member berries

Comment

Voor velen is dit ideaal, omdat ze de motor dan kunnen upgraden met betere onderdelen... En dan heb je een blijvertje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  Mijn jongste dochter (14) had die witte M2 van Sneyers zien rijden. Keischone BMW gezien papa, ne kleine witte met van die gekleurde streepjes erop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

Vind het nog meevallen, en ik ben echt anti-tuning Dat plain white is ook echt saai imo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                      Prestaties zullen altijd nog wel dik in orde zijn. Zolang daar niet veel mee op circuit gereden is, zou ik daar niet te veel zorgen in hebben voor een wagen met een vrij lage kilometerstand. Ik heb al mijn wagens al prive aangekocht, zowel nieuwe als 2dehands . Gewoon goed uitkijken, en liefst PS. Na 2 jaar met garantie weet je toch of het een goede wagen is of niet.
                                      Allemaal waar. En aanvullend, 'k denk dat het wel interessant kan zijn om de eigenaar te kennen ipv zo'n wagen te kopen van één of andere 2de hands verkoper. Ik zou zonder verpinken een auto van mezelf kopen, maar nooit die van mijn collega. Netjes warmrijden en een cooldown, daar heeft mijn collega nog nooit van gehoord en zelfs al zeg ik er iets van, hij heeft er ook geen oren naar. Wat zegt een km-stand trouwens als de ene heel veel korte en snelle rondjes rond de kerktoren deed, en de andere lange ritten maakte. Maar goed, 'k zie ook liever lage km-standen, ondanks dat ik weet dat ze op 10.000km gemakkelijk meer schade berokkenen dan een ander op 100.000km.

Ik weet trouwens niet of hier ook alles gelogd wordt, bij Porsche kon je de computer uitlezen en exact zien hoe vaak de motor tegen de begrenzer gekomen is bijvoorbeeld. Misschien kan je het aantal koude-starts ook wel uitlezen, geen idee. Op zich ben je met zo'n data niet veel als je geen referenties hebt... maar moest ik 2de hands kopen zou ik mij met plezier in die data verdiepen.

Comment

PS, ik zou dat niet kunnen zo concrete auto plannen maken voor pas binnen 2 jaar. Of het moest zodanig iets speciaal zijn als 4de auto ofzo.
                                        Al nadenken is wel plezant, dat doe ik ook, maar 2 jaar is kortbij en absurd lang tegelijk. Wie weet wat de toekomst brengt. Laat staan dat uw eigen leven ook altijd verrassende wendingen kan nemen.

Comment

Working...
                                        X