Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M2 wit met performance parts en bmw stripes NIEUW/2dehands
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMijn jongste dochter (14) had die witte M2 van Sneyers zien rijden. Keischone BMW gezien papa, ne kleine witte met van die gekleurde streepjes erop.
Uw dochter weet een schone auto tenminste te waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZo een mooie Maserati dat je hebt . Ik vind dat zo een m2 er langs verbleekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenTja, t'is dan ook ne witte m2 hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenT'zou ook eerder bedoeld zijn om af en toe eens op track te gaan rijden ermee met de Maserati durf ik dit niet.
Ik ben zelf een grote M2 fan maar indien je een trackday auto wil en bereid bent 60k neer te leggen vind ik dit zeker niet de beste keuze. Indien je een auto wil die dagelijks inzetbaar is en waar je eens een keertje op circuit wil rijden is het een ander verhaal maar hou er rekening mee dat je investering voorbij zal worden gevlogen door racertjes die nog niet de prijs halen van jouw versnellingsbak. Dat is de realiteit. Een M2, I love it maar een racer ? Nee echt niet dat is praat voor de folder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk ben zelf een grote M2 fan maar indien je een trackday auto wil en bereid bent 60k neer te leggen vind ik dit zeker niet de beste keuze. Indien je een auto wil die dagelijks inzetbaar is en waar je eens een keertje op circuit wil rijden is het een ander verhaal maar hou er rekening mee dat je investering voorbij zal worden gevlogen door racertjes die nog niet de prijs halen van jouw versnellingsbak. Dat is de realiteit. Een M2, I love it maar een racer ? Nee echt niet dat is praat voor de folder.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk ben zelf een grote M2 fan maar indien je een trackday auto wil en bereid bent 60k neer te leggen vind ik dit zeker niet de beste keuze. Indien je een auto wil die dagelijks inzetbaar is en waar je eens een keertje op circuit wil rijden is het een ander verhaal maar hou er rekening mee dat je investering voorbij zal worden gevlogen door racertjes die nog niet de prijs halen van jouw versnellingsbak. Dat is de realiteit. Een M2, I love it maar een racer ? Nee echt niet dat is praat voor de folder.Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenDa's een goeie en moet je eens gaan vertellen op Bimmerpost, subforum M2, als je daar al van gehoord hebt...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenDa's een goeie en moet je eens gaan vertellen op Bimmerpost, subforum M2, als je daar al van gehoord hebt...
Anders moet je eens met bijvoorbeeld een Lotus rijden, dat zal wel betere tijden kunnen zetten.
Er is wel een groot verschil tussen een trackday auto en een sportieve wagen die je occasioneel op circuit gebruikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIk denk toch dat Elwood gelijk heeft, een M2 weegt meer dan 1600 kilo.
Anders moet je eens met bijvoorbeeld een Lotus rijden, dat zal wel betere tijden kunnen zetten.
Er is wel een groot verschil tussen een trackday auto en een sportieve wagen die je occasioneel op circuit gebruikt.
+1
Comment
Comment