Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 cabriolet of BMW 4 cabriolet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk BerichtenIk weet dat ik het niet altijd juist benader. Ik heb thuis kasten vol met mr proper of groenten van hak als AH 1+1 gratis doet. Ook al moet ik soms veel weggooien op t einde v t jaar. Zo ben ik gewoon.
Voor t zelfde geld doet BMW over 2 maand een actie. Heb vorige week nog een derde PS4 gekocht gewoon omdat er nu 1Terra inzit en je een blauwe controller bijkreeg (had ik nog niet).2.0 JTDm
Comment
-
Proficiat. Beschikbaar model in de garage of op bestelling?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Gewoon bestelling. Levering augustus. Ben nog aan denken over de velgen, en airscarf (moet dan wel sportzetels nemen)
Nu pack design (19 inch velgen)pack prestige , audi sound, sensoren voor en achter ,akoestische kap rood ( auto mythos zwart) leder plus .....
Maar vind persoonlijk velgen op mijn A4 Sline mooier dan velgen pack designLast edited by Dak; 22/05/2016, 11:14.
Comment
-
Nekverwarming zeker nemen. Audi soundsysteem is de meerprijs niet waard. Dan beter gaan voor B&O.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenLiever een stalen dak dan een tent. Alleen zijn die 4pitter diesels van bmw om te kotsen . Ik zou min een 428i nemen.
Comment
-
Proficiat met de aankoop man! (ik zou het niet kunnen in de wetenschap dat er binnen 2 weken wat nieuws wordt voorgesteld)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
2 weken? Ik had die foto gezien waar op staat maart voor de A5 cabriolet.
Nekverwarming had ik op peugeot 308 CC. Niet echt veel gebruikt. Die 500 euro voor nekverwarming vind ik niet overdreven maar je moet er dan ook sport zetels bij nemen. Das 1200 euro(te samen). Maar ik ga daar wel is over nadenken. Sportzetels vind ik persoonlijk niet veel bijdragen.
Audi sound heb ik nu ook en valt goed mee. Bose heb ik binnen week op de Renault espace die nu juist is binnengekomen en die meestal gaat gebruikt worden. Audi voor is voor minder dan 10K km per jaar.
Maar ik luister graag naar argumenten waarom ik sportzetels zou nemen. Of andere opties die ik vergeten zou zijn. Kan nog 2 weken aanpassen.Last edited by Dak; 22/05/2016, 11:21.
Comment
-
je moet gewoon de zetels testen. sportzetels in de ene wagen kunnen super zijn en tegenvallen in een andere wagen.
bij mijn wagen had je met de sportzetels meer steun aan je onderrug maar waren de zetels wat harder in het algemeen waardoor ik voor de gewone gekozen heb.lets have some more member berries
Comment
-
Heb ook de sportzetels en heb deze pas aangevinkt nadat ik in Erps Kwerps de gewone zetels heb geprobeerd tijdens een testrit. Geven meer zijdelingse steun, zitten wat lager en meer steun aan je bovenbenen.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk Berichten2 weken?Last edited by Metaxa; 22/05/2016, 13:46.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenProficiat met de aankoop man! (ik zou het niet kunnen in de wetenschap dat er binnen 2 weken wat nieuws wordt voorgesteld)
Ik vind het interieur van de huidige a5 wel aan een update toe. Vooral die draak van een automaatpook.
Comment
-
Indien je het niet nodig acht, moet je ze dan niet nemen. Ik vind ze alleszins beter zitten dan de gewone standaard zetels (niet verwarren met de comfort zetels). Bieden beter zijdelingse steun, en zijn voor mijn lengte (2.01m groot) veel comfortabeler.
Opties nog te nemen? Hangt er vanaf wat je zelf wil. Xenon, Keyless, Exclusive line bekleding, B&O, MMI 3G, 19 inch velgen, sportophanging ( S-line), accoustische kap, headlight assist, en zo zijn er nog een aantal die ik heb aangestreept Persoonlijke keuze dus.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment