Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips voor 1e auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja hoor
    -peilstok uithalen
    - afwrijven
    -opnieuw insteken aflezen
    Toch niet eenvoudig precies :p

Comment

Je kan er veel stres aan hebben.
      Zou toch proberen terug tot bij de handelaar te raken.

Al was het maar om het mogelijk excuus "Eigen gefoefel" uit te sluiten.

Comment

Handelaar is hem vandaag komen ophalen. Nu hopen dat ie het snel kan fixen en dat het probleem niet veel voorstelt

Comment

Handelaar stuurt net dat er geen probleem was. Er zou enkel lucht in het koelcircuit gezeten hebben en heeft het opgelost. Kan dat lekken ontstaan puur door lucht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            Handelaar stuurt net dat er geen probleem was. Er zou enkel lucht in het koelcircuit gezeten hebben en heeft het opgelost. Kan dat lekken ontstaan puur door lucht?
            nee. Lucht kan evt warmplopen geven,maar eens warm gestaan,dan afggekoelt en bijgevuld moet de lucht eruit zijn.....
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Allee em zegt dat het puur daar aan lag en ik hem mag ophalen.... weet ook niet meer wat ik mag geloven nu :s

Comment

wagen is paar dagen hersteld ondertussen. Het was gewoon een dichting dat niet goed aangespannen was. Superstom maar al een geluk dat het maar dat was

Comment

Zal vast een hele opluchting zijn

Peugeot, toch altijd een beetje een avontuur. Zelf een 206 gehad en deze zette op compleet random momenten zijn 4 pinkers op. Reeds vervangen:
                  • Knopje van 4 pinkers in de middenconsole
                  • Linker kolom schakelaar
                  • Volledig nieuwe BSI (reeds de 2e, die was een jaar geleden al eens vervangen toen die plots de geest had gegeven)

Dat ding zwiert nog steeds op de meest ondenkbare momenten plots zijn 4 pinkers op, meestal als je rond de 100 km/h zit. Is met andere woorden nog steeds niet opgelost.
                  Al mening medebestuurder zijn wenkbrauwen omhoog doen gaan denk ik.
                  Last edited by ; 11/09/2016, 19:47.

Comment

Ik heb zelf ook lang getwijfeld bij de aankoop van mijn eerste autootje.
                    Blijft een moeilijke keuze, maar het is belangrijk om er goed over na te denken.
                    Heb zelf uiteindelijk de keuze gemaakt voor een tweedehands peugot! Ontzettend blij mee.
                    Toentertijd veel gehad in dit artikel: https://www.topcompare.be/nl/blog/4-...uw-eerste-auto
                    Het laat je eens goed nadenken.

Hee succes! laat me weten wat je doet.

Comment

Blijft een moeilijke keuze, maar het is belangrijk om er goed over na te denken.
                      Heb zelf uiteindelijk de keuze gemaakt voor een tweedehands peugot! Ontzettend blij mee.
                      Toentertijd veel gehad in dit artikel: https://www.topcompare.be/nl/blog/4-...uw-eerste-auto

Comment

Comment

Dit topic is al enkele maanden oud , TS heeft uiteindelijk een peugeot 206 gekocht.
                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Zalig toch.

Comment

Zalig toch.

Comment

Working...
                              X