Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kilometervreter: BMW 4 Gran Coupé of Volvo S90 of ... ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenLiever eibach veren die rijden comfortabeler dan de m veren + ze staan optisch perfect en niet zoals de m waar de voorkant te hoog en de achterkant goed staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenEen 2 tal weken terug op een groot bedrijfsfeest een tijd bij een man gestaan die aan het hoofd staat van het wagenpark van een welgekend Belgisch bedrijf waar men alle wagens zelf koopt en dat zijn er heel veel ( laat ons zeggen ruim 1000 wagens ) .
Die man is met niks anders bezig en hun goedkoopste wagens ( lees combinatie bedrijfszekerheid-verbruikskosten-aankoopkost ) zijn met grote voorsprong Skoda's , VAG wagens en daarna Volvo , hun slechtste bleken toch Franse en Italiaanse rakkers te zijn , personeel mag zelfs uit veel van deze geen keuzes meer maken.
Persoonlijk zou ik altijd een Volvo of BMW boven een Alfa kiezen , als je simpelweg eens in een Alfa na een jaartje of 5 dienst en wat km's gaat zitten dan weet ieder gezond mens toch genoeg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenGisteren toevallig iemand van een grote firma tegen gekomen met veel firmawagens. Zei me dat zij een zeer ruime keuze hadden binnen hun budget, maar dat franse wagens niet toegelaten waren. Blijkbaar goedkoop in aankoop, maar op lange termijn komen ze duurder uit als andere wagens omdat ze veel meer onderhoud moeten hebben en het onderhoud niet zo heel goedkoop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenGisteren toevallig iemand van een grote firma tegen gekomen met veel firmawagens. Zei me dat zij een zeer ruime keuze hadden binnen hun budget, maar dat franse wagens niet toegelaten waren. Blijkbaar goedkoop in aankoop, maar op lange termijn komen ze duurder uit als andere wagens omdat ze veel meer onderhoud moeten hebben en het onderhoud niet zo heel goedkoop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenGisteren toevallig iemand van een grote firma tegen gekomen met veel firmawagens. Zei me dat zij een zeer ruime keuze hadden binnen hun budget, maar dat franse wagens niet toegelaten waren. Blijkbaar goedkoop in aankoop, maar op lange termijn komen ze duurder uit als andere wagens omdat ze veel meer onderhoud moeten hebben en het onderhoud niet zo heel goedkoop is.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenJe moet sowieso altijd een beetje geluk hebben, hoe dan ook. Bij ons sinds enkele jaren enkel nog Volvo als bedrijfswagens. Voorheen waren ook Ford, Citroën en Renault al de revue gepasseerd. Beste auto tot nu toe puur qua running costs is en blijft echter een Citroën C5. Al kunnen we van Volvo zeker ook niet klagen, het onderhoud op zich is gewoon al een pak duurder.
Vorige week kwam de baas aan de persoon die de voertuigen regelt vragen, of het niet wat overdreven is aan facturen van de Citroëngarage. Zij moet nu na een jaar een overzicht maken van de kost per voertuig (17 stuks) omdat hij zich serieus vragen begint te stellen of we met een ander merkt toch niet goedkoper uit gaan zijn.
Qua stukken hebben wij aan de wagens vrij weinig aan de hand. Mijne C5 bv heb ik enkel een stukje van het raam kapot gehad op 3 jaar tijd en 155000km. De camionetten is een ander verhaal. Ge kunt bij de garage binnen wippen wanneer ge maar wilt, en er zal altijd een camionet van onze firma staan met stukken.
Comment
-
Bwa. dat zal ook weer allemaal van model tot model afhangen waarschijnlijk. De Kangoo Express dCi 90 moet ook om de 30000 op onderhoud. Dus dat is niet alleen voorbehouden aan de Duitse merken.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenBwa. dat zal ook weer allemaal van model tot model afhangen waarschijnlijk. De Kangoo Express dCi 90 moet ook om de 30000 op onderhoud. Dus dat is niet alleen voorbehouden aan de Duitse merken.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrus Bekijk BerichtenAh, dat wist ik dan weer niet, ik dacht dat dit een extra optie was vanaf 18".
Ik heb de volgende offerte/configuratie doorgespeeld aan het wagenpark:
BMW 4 Gran Coupé 418dA 150pk
- Model M Sport: M aerodynamisch pakket, Automatische airconditioning met 2 zones, Sportzetels vooraan, JAV sterspaak 400M 18''+225/45&255/40 runf., M sportstuurwiel, Hoogglans shadow line, Begroetingslicht inschakelbaar in wit of ijswit, Sfeerverlichting met 'Color Switch', Instrumentenpaneel met exclusieve designelementen, Binnenbekleding stof/alcantara Hexagon, Uitlaatsierstuk in chroom, Afstandsbediening met inleg in Blau, M logo op flanken vooraan, Nieren met 9 spijltjes in Schwarz hochglänzend, Airbreather in Schwarz hochglänzend, Lijsten Aluminium Hexagon+Estoril Blau matt, M sportophanging, Hemelbekleding in antraciet, M voetsteun, Lichtpakket, Deurdrempels met M logo
- Adaptieve M sportophanging (als M sportpakket)
- Comfort Pack ( Model verpl.): Metaalkleur, Navigatiesysteem Business, Park Distance Control (PDC) VR/AR
- Verwarmde voorzetels
- Zonder monogram voor de Lines
- Zonder monogram
- Spraakversie Nederlands
- Nederlandstalige handleidingsboeken
- Metallic WB45 Estoril Blau
Ik zou één van de "kerstboom opties" laten vallen en inruilen voor de Navi Pro.
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenDie Navi Business is waardeloos, daar ga je nog spijt van krijgen.
Ik zou één van de "kerstboom opties" laten vallen en inruilen voor de Navi Pro.
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Navi Pro maakt het interieur ook af . Ik vind business ook maar niets dat ziet er zo cheap uit als de 4 cilinder diesel motoren met enkel pijp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenNavi Pro maakt het interieur ook af . Ik vind business ook maar niets dat ziet er zo cheap uit als de 4 cilinder diesel motoren met enkel pijp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenJa, ik moet toegeven dat de suggestie van "hey gasten ik vervuil meer dan een ander" inderdaad wel meer uitstraling heeft.
Op papier. Maar goed, hun cijfers zijn ook op papier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenDie Navi Business is waardeloos, daar ga je nog spijt van krijgen.
Ik zou één van de "kerstboom opties" laten vallen en inruilen voor de Navi Pro.
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenBwa. dat zal ook weer allemaal van model tot model afhangen waarschijnlijk. De Kangoo Express dCi 90 moet ook om de 30000 op onderhoud. Dus dat is niet alleen voorbehouden aan de Duitse merken.
Dat maakt uiteindelijk op 4 jaar en 200000km wel een heel verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom? ik volg gewoon de boordcomputer. bij mercedes zit je wel met 2 soorten interval, die op km's en die op tijd
Wil je het beste voor u wagen dan wissel je u olie best om de 10a15d km want tegen dan is het beste van de olie kwaliteit er af.
Comment
Comment