Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kilometervreter: BMW 4 Gran Coupé of Volvo S90 of ... ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die boekhouder toch weer ... dedju toch !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
      Ik ben intussen ongeveer 1mio km's ver ( met 5 Audi's voor alle duidelijkheid ) en tot hiertoe heb ik nooit één motorisch probleem gehad...
      Ik heb bijna evenveel km's gedaan, altijd gewoon op onderhoud gegaan volgens onderhoudsinterval en nooit één probleem gehad. Wat bewijst dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
        Ik heb bijna evenveel km's gedaan, altijd gewoon op onderhoud gegaan volgens onderhoudsinterval en nooit één probleem gehad. Wat bewijst dat?
        Ik zeg toch niet dat ik iets bewijs, ik zeg gewoon op welke intervallen ik m'n wagen laat smeren en met wat , meer dan dat hoef je er echt niet achter te zoeken. Iedereen mag van mij zijn eigen keuzes maken, zolang je er maar gelukkig mee bent !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Dat is waar. Mijne megane vroeger om de 20.000. Maar het is vooral PSA waarbij de 1.6 op 15000 binnen moet, terwijl zowat alle andere merken op 25 à 30000km zitten.

Dat maakt uiteindelijk op 4 jaar en 200000km wel een heel verschil.

Psa? Citroen misschien.

Ik ben aan mijn tweede peugeot 1.6hdi bezig en die moeten op 20000km op onderhoud. Niet op 15000. Toch een verschilletje

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
            Psa? Citroen misschien.

Ik ben aan mijn tweede peugeot 1.6hdi bezig en die moeten op 20000km op onderhoud. Niet op 15000. Toch een verschilletje

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
            Dat is dan wel heel raar dat ze bij psa met 2 verschillende intervallen werken voor identiek dezelfde motoren
            Maar 20000km is nog altijd meer onderhoud dan de meeste andere merken die op 30000km liggen. En dan begrijp ik dat bedrijven/fleetmanagzrs zeggen dat ze aan het einde van de rit dan toch niet zo goedkoop zijn.

Ga de garage toch eens aan de tand voelen over het verschil Citroën/Peugeot.

Comment

• Mijn ds5 met 1.6 hdi was ook om de 30k of 1 jaar. Ik vermoed dat die 15k al een hele tijd geleden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                Mijn ds5 met 1.6 hdi was ook om de 30k of 1 jaar. Ik vermoed dat die 15k al een hele tijd geleden is.
                Onze garage zegt op elke wagen 15000km.
                Maar las op dit forum dat de 1.6 op 15000moest en de 2.0 op 30000km. En toen is er ook een link gepost waar dat in stond. Maar vind het niet meer terug.
                Vroeger stond dat ook altijd netjes in de handleiding, maar nog ni gevonden erin. Toen ik mijne ging afhalen, zei die om de 15000, maar toen ik hem zei da het om de 30000 was, moest m ff iets verzinnen. De computer van mijne C5 1.6 destijds gaf altijd 15000 aan.

Hoe rijdt dat nu zo ne DS5 met ne 1.6? Is die auto daar ni wa zwar voor? Ik vind mijne 2.0 eigenlijk al te tam

Comment

• Levering van de BMW 4 Gran Coupé M-Sport is voorzien eind december. Tzal een nieuwjaarscadeautje worden denk ik...

Comment

Working...
                  X