Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Astra Sports Tourer vs Mondeo 5 deurs
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDaarom dat Namaz de zijne weg heeft gedaan. Hij had liever een babyvelleke
Lekker zacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenLekker zacht2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk BerichtenZeker, als Opel-rijder ontwikkel je na zekere tijd een heel dik olifantenvel
@topicstarter: een mens maakt soms de foute keuzes hé
Ik begrijp de Opelbashers helemaal. De auto's hebben bovengemiddeld problemen,maar dat kan elke fabrikant overkomen. De service van de invoerder en van de hele GMAN clan is gewoon een ramp. Bijna even grote gansters als D'ieteren,al hebben die nog het geluk dat hun auto's ietsje beter zijnLast edited by MRJ; 07/09/2016, 11:42.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten@topicstarter: een mens maakt soms de foute keuzes héOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenOpelbashers
Een echte autoliefhebber neut niet over dergelijke zaken. Staat een bepaald automerk u niet aan, geen probleem, vertel het voort en blijf er ver van weg. Maar blijf er niet over doordrammen tot in het eindeloze... over altijd hetzelfde. Jullie maken je hopeloos belachelijk bij de mensen die wel tevreden zijn van het merk.
nog een prettige dag,
vanwege een echte autoliefhebber !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenInderdaad, zielige kereltjes zijn dat, niets beters te doen?
Een echte autoliefhebber neut niet over dergelijke zaken. Staat een bepaald automerk u niet aan, geen probleem, vertel het voort en blijf er ver van weg. Maar blijf er niet over doordrammen tot in het eindeloze... over altijd hetzelfde. Jullie maken je hopeloos belachelijk bij de mensen die wel tevreden zijn van het merk.
nog een prettige dag,
vanwege een echte autoliefhebber !2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Opel is niet slechter dan Ford, VW, Peugeot, Renault, Hyundai, etc. Zelfs met Audi, BMW en Mercedes kunt ge serieus miserie hebben. Is allemaal relatief. Zoals gezegd, ben ik Opel-rijder sinds 1988. En nog steeds tevreden.
Ik sta zelf open voor andere merken, behalve voor VW en Audi, om de simpele reden dat ik ze gewoon niet mooi vind.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Tja, ik zal met mijn "foute keuze" moeten leren leven
5 jaar geleden voor een Astra J Sports Tourer gekozen en tot op vandaag nog geen spijt van gehad.
Nu is de Ford mss een betere auto maar de Astra past gewoon beter bij mijn noden.
Eigenlijk heb ik voor de Astra gekozen om al die Opelhaters hier te pesten
@Kaneda, ben niet echt fan van de Insignia vandaar dat ik daar niet naar gekeken heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenEigenlijk heb ik voor de Astra gekozen om al die Opelhaters hier te pesten
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten@Kaneda, ben niet echt fan van de Insignia vandaar dat ik daar niet naar gekeken hebOpel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenTja, ik zal met mijn "foute keuze" moeten leren leven
5 jaar geleden voor een Astra J Sports Tourer gekozen en tot op vandaag nog geen spijt van gehad.
Nu is de Ford mss een betere auto maar de Astra past gewoon beter bij mijn noden.
Eigenlijk heb ik voor de Astra gekozen om al die Opelhaters hier te pesten
@Kaneda, ben niet echt fan van de Insignia vandaar dat ik daar niet naar gekeken heb
Bangelijk: het argument voor de aankoop van een Opel is de Opelhaters plagen. Quod erat demonstrandum,Opel heeft niets beter om zijn klanten te overtuigen!BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Opel vind ik toch een merk waar je de dag van vandaag niet rond kunt:
- ze hebben mooie auto's
- hun prijs zit zeer goed, met vaak heel straffe acties
- ze rijden niet slecht (voor de gemiddelde mens, die geen racer is)
Toen mijn pa een auto zocht, en hij zijn wensenlijstje opgaf, dan zag ik ofwel een Opel Astra ofwel een Ford Focus. Een Golf zat te duur met de uitrusting die hij wou, de dealers van de Koreanen zaten te veraf naar zijn goesting, Skoda Octavia had toen een megalange wachttijd.
De Focus zat niet goed (vond hij), en het dashboard was te druk en te plastiek).
Hij rijdt nu al een jaar of vijf redelijk tevreden met die Astra SportsTourer Cosmo rond (voorheen diverse Audi A4, Ford Mondeo, Ford Sierra (2x), Opel Rekord (2x) als bedrijfswagens gehad). Enige waar hij blijft over zagen is het verbruik van de benzinemotor. Maar dat ligt grotendeels aan zijn rijstijl, denk ik.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenBangelijk: het argument voor de aankoop van een Opel is de Opelhaters plagen. Quod erat demonstrandum,Opel heeft niets beter om zijn klanten te overtuigen!
Comment
-
Wie dit forum frequent volgt, zou waarschijnlijk zelfs niet eens in de buurt komen van een Opel, gezien de vele dramatische getuigenissen, alsook effectieve klachten die je hier leest.
De waarheid is uiteraard meer genuanceerd. Opel staat bijna iedere maand in de top 5 van meest verkochte auto's. Als die werkelijk zo onbetrouwbaar zouden zijn, zouden er in de eerste plaats nooit zoveel rondrijden. Als op een forum dan enkel negatieve verhalen verschijnen, dan ontstaat vaak onterecht een bepaalde indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNeutraal? Mag een mod geen mening hebben over een bepaald merk?
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenAmai wat een stoere reactie van achter uw keyboard, ook heel neutraal voor een mod.
Zo zie je maar dat AF er de laatste jaren enkel op achteruit gegaan is.Last edited by Teus; 10/09/2016, 16:31.
Comment
Comment