Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Astra Sports Tourer vs Mondeo 5 deurs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is raar dat dit niet mogelijk is bij de Astra terwijl ver ieder ander model dat heeft. Onze 7 jaar oude Laguna had het reeds.

Nog een minpuntje aan de Astra K Sports Tourer is dat ze de functie voor het opklappen van het bagagescherm blijkbaar ook verwijderd hebben. Een kleine tik en uw scherm schoof omhoog zodat je makkelijk in de koffer kon. Moest je dieper dan kon je het helemaal laten oprollen in de Astra J.

In de K kan het enkel volledig oprollen

Comment

Heb van veel mensen die van J naar K overstappen al veel 'klachten' gehoord. Klachten als in zo'n kleine dingskes die ze veranderd/eruit gelaten hebben.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Spiegels die niet dichtklappen met sluiten vind ik ook spijtig, werkt ook maar op enkele Insignia's bij sluiten. Bij meeste niet.

Comment

Nee idd. moet echt al een Insignia met alles op en aan zijn. Enkel electronisch inklapbare spiegels hebben is niet voldoende om ze automatisch te laten gaan.

Snap de redenering erachter niet.
          Anderzeids, op mijn scirocco is het officieel ookniet mogelijk. Maar met andere software dan e officiële van Vw is het toch gelukt om ze met de AB te sluiten. Misschien dat dat ook mogelijk is bij Opel.

Comment

Op Insignia enkel indien elektrisch verstelbare zetels met geheugen.
            Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
            BMW E90 320d:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Nee idd. moet echt al een Insignia met alles op en aan zijn. Enkel electronisch inklapbare spiegels hebben is niet voldoende om ze automatisch te laten gaan.

Snap de redenering erachter niet.
              Anderzeids, op mijn scirocco is het officieel ookniet mogelijk. Maar met andere software dan e officiële van Vw is het toch gelukt om ze met de AB te sluiten. Misschien dat dat ook mogelijk is bij Opel.
              Blijft maar een Opelleke eh, geen Mercedes S klasse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                Blijft maar een Opelleke eh, geen Mercedes S klasse
                Ze hebben al electrisch inklapbare spiegels, wel manueel, maar dan is dat toch niet zo moeilijk daar een extra optie voor te schrijven dat ge die automatisch kunt laten sluiten? Gezou er van verschieten welke auto's dat standaard hebben, en dan heb ik het niet over Merc S Klasse of gelijkwaardig.

+ In hun reclame over Astra K proberen ze de auto te profileren als 'luxe wagen'. Want ja massage zetels, verwarmde zetels en 'den onstar'. Maar ge wilt niet weten hoeveel mensen teleurgesteld zijn als ze hun (zo goed als) full option Astra komen halen en dan zoiets stoms als spiegels inklappen dan manueel is. Zijn klein puntjes, misschien hebben ze die er bewust niet opgezet en dan bij een eventuele face lift dat als extra nieuwigheid aan te halen.

Vindthet gewoon spijtig dat dat er niet op kan. Niet dat ik daarvoor een Astra zou laten staan.

Comment

Da is ook wel straf. Tegenwoordig is dat idd op vele gewone merken al standaard. Maar heb nu wel gemerkt met rondzien dat het ook nog vaak optie is bij de premiums. Bij mijne vorige C5 en DS5 zit dat er standaard op en die klappen ook automatisch in als ge sluit. Handig om ff te kijken of ge wel gesloten hebt.
                  De C-Crosser ervoor had het ook, maar klapten niet automatisch in. Dan moest ik ipv 1 x op de afstandsbediening drukken, gewoon 3 x na mekaar en dan klapten ze wel dicht.

Handmatig is idd geen probleem. Automatisch is dan ook alleen maar handiger om geen beschadigingen te krijgen als hij ergens geparkeerd staat. Manueel inklappen heb ik wel regelmatig nodig als het wat smallekes wordt.

Comment

Ik heb de Mondeo 2.0 150pk en zou die onmiddellijk opnieuw kiezen. Snap niet goed wat er niet goed is aan de afwerking... De mijne is in prima conditie. Je moet geen s klasse interieur verwachten ook niet he

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Wat is jullie ervaring met de lederen zetels bij Ford? 2 van mijn collega's die vroeger een Ford gehad hebben waren niet te spreken over de kwaliteit van de (lederen) zetels.

Zetels zijn heel belangrijk voor mij, heb nogal wat rugproblemen. Ben recent geopereerd aan de rug en voor de operatie was mijn Astra de enigste plek waar ik geen pijn had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                        Wat is jullie ervaring met de lederen zetels bij Ford? 2 van mijn collega's die vroeger een Ford gehad hebben waren niet te spreken over de kwaliteit van de (lederen) zetels.

Zetels zijn heel belangrijk voor mij, heb nogal wat rugproblemen. Ben recent geopereerd aan de rug en voor de operatie was mijn Astra de enigste plek waar ik geen pijn had.
                        Zetels bij Ford hebben qua ondersteuning best een goede reputatie, zijn uiteraard geen Volvo zetels.

Wat kwaliteit van lederen zetels betreft, ook hier best in orde, voor zover ik hoor.

Wel las ik dit over de lederen zetels van de nieuwe mondeo:

Comment

Heb de 10 voudig verstelbare zetels genomen in wit leder en zitten prima. Heb ook die optie genomen wegens rugproblemen

Comment

Maar best van al is zelf testen!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                              Zetels bij Ford hebben qua ondersteuning best een goede reputatie, zijn uiteraard geen Volvo zetels.

Wat kwaliteit van lederen zetels betreft, ook hier best in orde, voor zover ik hoor.

Wel las ik dit over de lederen zetels van de nieuwe mondeo:

http://www.fordclub.be/forum/viewtop...be5ffce6932ad9
                              Had dat ook al gelezen en heb er de verkoper bij Ford over aangesproken. Ze zijn van ledertype veranderd waardoor de problemen nu van de baan zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
                                Heb de 10 voudig verstelbare zetels genomen in wit leder en zitten prima. Heb ook die optie genomen wegens rugproblemen

Het kriebelt om ook voor het wit leder te gaan in combi met deep impact blue exterieur.

Valt het wat mee om dat witte leder proper te houden?

Heb een kleine testrit gedaan met een Titanium met de standaard zetels, de eerste indrukken waren goed maar de rit was te kort om echt te oordelen over de zetels.
                                Stomme is dat ik ook helemaal naar Brugge moet als ik terug wil gaan testen, andere garages willen me geen wagen geven aangezien onze keydealer de vestiging in Brugge is

Comment

Ik had bij de bestelling ook de kwaliteit van de lederen bekleding nagevraagd en heb hetzelfde antwoord gekregen. De kwaliteit was aangepast. Ik heb nog geen enkele beschadiging (zwart leder).
                                  Ik heb eveneens een rugprobleem (beschadiging tussenwervel) en de zetels zijn bijgevolg ook belangrijk. De zetels zijn goed verstelbaar (10-voudig elektrisch) en ben er erg tevreden van. Zeer interessant is de geheugenfunctie zodat ik en mijn vrouw aparte instellingen hebben.

Ondertussen nog een weekje Oostenrijk gedaan en nog 3000km bijgezet. Verbruik terugreis: 5.9 gemiddeld en heb 2 uur file gehad en voor de rest tussen 130 à 150 aangehouden.

Comment

Lol heb hem in deep impact blue en wit leder. Na 25.000km nog prima!

Comment

Combo kan je hier zien

Comment

Bedankt voor de foto's

Dit weekend proberen nog eens wat tijd te maken om de wagens nog eens gaan te bekijken en de beslissing te nemen.

Valt dat wat mee om dat witte leder proper te houden?

Comment

Nog niets aan te zien en draag altijd jeans...

Comment

Working...
                                          X