Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Astra Sports Tourer vs Mondeo 5 deurs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb hem sinds januari

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Knappe combo!
      Ik zou ook twijfelen, Mondeo is net wat mooier (persoonlijk natuurlijk) maar een Astra K met de juiste opties is ook dik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
        Knappe combo!
        Ik zou ook twijfelen, Mondeo is net wat mooier (persoonlijk natuurlijk) maar een Astra K met de juiste opties is ook dik
        Mondeo is idd net wat mooier, zeker zoals in bovenstaande combo.
        Op de offerte van de Astra is ongeveer alles aangevinkt, buiten rokerspakket, trekhaak en standverwarming, dus die is denk ik meer dan goed uitgerust en hij heeft bovendien een lager VAA.

Ik haat kiezen!!!!

Comment

Kiezen = verliezen. Het zijn beide ferm wagens
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Idd kiezen is verliezen. Ikzelf zou nooit meer vrijwillig voor Opel gaan. Maar ik denk dat je hier de Mondeo met de insignia moet vergelijken. Of de Astra met de focus. Het is idd normaal dat de Mondeo wat minder opties zal hebben dan de Astra.

Comment

Je hebt gelijk dat ik nu 2 verschillende klasses vergelijk.

Focus wil ik echt niet, dat dashboard vind ik echt lelijk.
              Insignia ben ik ook geen fan van en deze was vrij duur in leasing.

Comment

Kan je hem in business + edition hebben?

Comment

geen idee, vond deze niet terug in de configurator.

Verkoper zei dat de Titanium beter was uitgerust.

Is er veel verschil misschien?

Comment

Staat op de site. Maar is voor speciaal voor bedrijfswagens. En ik dacht mij te herinneren dat het dezelfde uitvoering is, maar dat de business edition + enkele euro's goedkoper was in de leasing. Ik heb ook nog die elektrisch verwarmde voorruit genomen aangezien we hier dicht bij virton wonen, en kan daar maar vol lof over zijn. 15cm sneeuw in 5 minuten weg

Comment

Die verwarmde voorruit zit standaard op de Titanium

Comment

Ah dat zou ook kunnen. Heb dat winter pack genomen omdat ik zeker verwarmde zetels en die voorruit wilde.

Ik heb hem in 150pk en vindt die zeer vlot. Een zeer nerveuze motor en voelt aan alsof hij meer vermogen heeft. En de combo is ofwel zeer mooi ofwel vinden ze het blauw niet mooi. Ik vind het alvast mooier dan de zoveelste zwart/zwart of grijs/zwart wagen. En over de herverkoopbaarheid moet je je niet druk maken ook. Is de leasing hun probleem

Comment

ik kan hem spijtig genoeg maar in de 1.5 120pk versie nemen.

Comment

Zou hem toch nog verkiezen boven een Opel :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
                              Zou hem toch nog verkiezen boven een Opel :p

Ik weet het niet, de nieuwe Astra schijnt toch uitstekend te zijn, niet meer te vergelijken met vroeger.

Comment

Heb zelf nooit echt veel problemen gehad met Opel, maar vind de wagens gewoon geen ziel hebben, of hoe moet je dat uitleggen. Heb die altijd als praktische wagens gezien, maar nooit als mooie wagens. Moeilijk uit te leggen lol

Comment

Vanwaar toch altijd die Opel haat overal?? Ik ben echt zeer tevreden van mijn huidige Astra J. Heb vroeger met een Astra G en H gereden, de G was echt een ramp, heel oncomfortabel en traag, de H was al een pak beter en van mijn J heb ik eigenlijk weinig slecht te zeggen.

Een van mijn collega's heeft een Audi A3 gekregen omdat zijn Astra J einde lease was. Hij heeft na 2 weken gevraagd om te mogen ruilen met een Astra want hij vond die A3 maar niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                    Ik weet het niet, de nieuwe Astra schijnt toch uitstekend te zijn, niet meer te vergelijken met vroeger.
                                    Nog thans heeft hij ook een ziekte die de J ook had... Water dat insijpelt.
                                    Als je na jaren van ontwikkeling daar nog niet in slaagt als merk dan ben je niet goed bezig.

Geen Opel meer, kies de Mondeo maar. Is trouwens naar mijn mening ook mooier.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

ik snapt dat Opelafkraken heel goed. Doe het hier ook,en zelfs plezier! Niemand is echt tevreden,zelfs degene die het Opelafkraken in vraag stelt heeft er al slechte gehad.
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                        Vanwaar toch altijd die Opel haat overal?? Ik ben echt zeer tevreden van mijn huidige Astra J. Heb vroeger met een Astra G en H gereden, de G was echt een ramp, heel oncomfortabel en traag, de H was al een pak beter en van mijn J heb ik eigenlijk weinig slecht te zeggen.

Een van mijn collega's heeft een Audi A3 gekregen omdat zijn Astra J einde lease was. Hij heeft na 2 weken gevraagd om te mogen ruilen met een Astra want hij vond die A3 maar niks.
                                        Welkom op autoforum, vol met mensen die tijd te veel hebben (schoolmeesters?) en gefrustreerden.
                                        Meestal in combinatie met geen technische kennis en oogkleppen.

Bij een Opel/psa met €250 kosten is dit een drama, een Audi met 1000'en euro's kosten is pech en zal bedekt worden met de mantel der liefde. Aja, 't is een premiejoem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                          Welkom op autoforum, vol met mensen die tijd te veel hebben (schoolmeesters?) en gefrustreerden.
                                          Meestal in combinatie met geen technische kennis en oogkleppen.

Bij een Opel/psa met €250 kosten is dit een drama, een Audi met 1000'en euro's kosten is pech en zal bedekt worden met de mantel der liefde. Aja, 't is een premiejoem
                                          Weet je wat het probleem is bij Opel, op de belabberde bouw kwaliteit na?
                                          Ze kennen geen ballen van klantenservice, vroeger niet en nu niet.

Dat laatste zou al veel doen. En of dat probleem 250 of 1000 kost maakt geen bal uit, bij hun ben je toch gekloot.

En dat heeft niks met premium te maken, andere niet premium merken slagen er wel in. Zoals Ford om het aan dit topic te koppelen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X