Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Astra Sports Tourer vs Mondeo 5 deurs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
    Voila, als iets niet in uw kraam past...

Amai wat een stoere reactie van achter uw keyboard, ook heel neutraal voor een mod.
    Zo zie je maar dat AF er de laatste jaren enkel op achteruit gegaan is.
    Wij zijn even neutraal als jullie hé, jullie mogen op de man spelen. Maar als een Mod is reageert op die manier moet hij zwijgen.

Dacht het niet.

En stoer achter mijn pc......... never mind.

Nu terug on topic.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Ik zou geen van beide kopen, mijn zus heeft constant problemen met haar ford en onze corolla blijft rustig verder snorren
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ben van de Astra K heel content. En geen water in de deuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
          Ben van de Astra K heel content. En geen water in de deuren.
          Bij de K is het in de koffer onderaan, niet in de deuren.

Comment

Geen water in de deuren, koffer, passagiersruimte en achter de tankklep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
              Geen water in de deuren, koffer, passagiersruimte en achter de tankklep.
              Houden zo!

Comment

Mijn zus heeft zo een Mondeo met 1.5 en ik vind die auto verassend goed. Tegenover Astra J meer dan een klasse hoger in mijn ogen. K heb ik nog geen ervaring mee.

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Mijn zus heeft zo een Mondeo met 1.5 en ik vind die auto verassend goed. Tegenover Astra J meer dan een klasse hoger in mijn ogen. K heb ik nog geen ervaring mee.

De Astra K is zelf enkele klassen hoger dan de Astra J.
                  Zowel wat betreft afwerking als rijkwaliteiten.

Comment

Gasten aub. Ieder zijn mening. Hier vroeg de ts enkel meer info over de 2 wagens.
                    En niets over een niet te winnen discussie :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten

Astra moet je vergelijken met een Focus.
                      Mondeo is eerder de klasse van de Insignia.

Dat een Mondeo hogere klasse lijkt dan een Astra is dan ook niet verrassend, het is namelijk een hogere klasse (formaat Insiginia).

Comment

Merci allemaal voor de tips, adviezen en commentaar.

Heb zonet de knoop doorgehakt en ben voor de Astra gegaan.

De Mondeo is echt wel knap maar een beetje te groot voor mij in het dagelijks gebruik (parkeren in smalle straatjes, kleine parkeerplekken).

Altijd content geweest van mijn Astra J en hoop even tevreden te kunnen zijn van de K.

Comment

Proficiat met de aankoop.

Welke samenstelling is het nu precies geworden?

Comment

Tis ne lease

Astra Sport Tourer 1.6cdti 110pk in Innovation (Deep Sky Blue) uitvoering met als extraatjes:

- Business Leather Pack: Radio Navi 900 IntelliLink met 8" touchscreen kleurenscherm (incl. Grafische info display multicolor; Dakantenne 'shark fin'; USB aansluiting en Bluetooth (GSM en audio streaming); 6 luidsprekers, premium); Metaalkleur; Lederen bekleding.
                            - Lichtmetalen velgen 17-duims, 5 dubbele spaken Sport
                            - Alarm (UTJ), incl. Hellinghoek sensor, Interieur sensor
                            - Elektrische kofferklep met voetsensor (TC2), incl. Open & Start (Keyless Entry)
                            - Quickheat (snelle verwarming en ontdooiing
                            - Bestuurderszetel 8-voudig elektrisch verstelbaar (AG1), incl. Bestuurderszetel met geheugenfunctie, Geventileerde passagierszetel, Verstelbare zijwangen rugleuning, Geventileerde bestuurderszetel, Bestuurderszetel met massagefunctie
                            - Digitaal audiosysteem, geïntegreerd, type DAB/DAB+/DMB-R
                            - Perimeter Protection Plus Pack (UFQ), incl. Semi-automatische parkeerhulp voor- en achteraan, Achteruitrij camera, Waarschuwing dode hoek
                            - Elektrisch bedienbaar glazen schuif/kanteldak
                            - Donker getinte ruiten achteraan
                            - IntelliLUX© LED matrix verlichtingssysteem (T4L), incl. Niet-verblindend grootlicht, LED achterlichten
                            - Winterbanden

Comment

Ziet er goed uitgerust uit. Hebt ge al een verwachte leverdatum?
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Er bleven inderdaad niet veel zaken meer over om aan te vinken (trekhaak, standverwarming, rokerspak).

Nog geen details voor de leverdatum, bij de opmaak van de offerte 3 weken geleden spraken ze van midden februari 2017.

Comment

Proficiat met je keuze!
                                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Mooie setup.
                                    Fleetvoorwaarden bij Opel zijn echt om van achterover te vallen. Collega heeft hier net een full option (echte alle vakjes aangekruist) Insignia besteld. Goedkoper dan een VW Golf in basistrim, 200 euro/maand goedkoper dan een Talisman of 508SW...

We gaan ons nieuw stuk gereedschap op vrijwel hetzelfde moment in ontvangst mogen nemen.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

@dynarax : Proficiat, nette wagen, en vooral die kleur !
                                      Ik rij al Opel sinds 1988, mijn ouders sinds 1984 en mijn schoonfamilie ook al sinds de jaren '80. De oom van mijn vrouw heeft zelfs het grootste deel van zijn leven bij Opel Antwerpen gewerkt. Dus eerst en vooral, aan alle Opel bashers (is vandaag de dag blijkbaar een sport geworden) : oogjes dicht en snaveltjes toe

@TS : had tot voor kort een Astra J Sports Tourer 1.7 CDTI 110 pk. Reed heel goed, heel tevreden mee, en bedoeling was over te stappen volgend jaar naar een Astra K (pas op, ben wel particulier, dus geen lease auto). Mijn J zou dan 5 jaar geworden zijn, ideaal tijdstip dus.
                                      Tot ik enkele weken geleden bij mijn dealer een Insignia Sports Tourer zag staan (Certified Used Car, een dik jaar oud, 18000km, Cosmo met alle toeters en bellen erbovenop). Wel een benzine, 1.6 Turbo met 170 pk, maar ik wou sowieso geen diesel meer.
                                      Prijs voor de Insignia was wat ik voor een nieuwe Astra K ST Innovation zou betaald hebben (wou voor de 1.4 Turbo 125 pk gaan). Dus 'k heb me laten gaan

In elk geval, een wereld van verschil in vergelijking met mijn Astra J. Maar Insignia is dan ook D-segment, net zoals de Mondeo. Wat me dan verrast dat je de Insignia niet hebt overwogen. Voor zover ik weet zijn die heel interessant qua lease en is bv. de 1.6 CDTI met 140pk zeker niet 'traag' zoals hier wordt beweerd, en zijn die zeker evenwaardig met de Mondeo.

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                      Fleetvoorwaarden bij Opel zijn echt om van achterover te vallen. Collega heeft hier net een full option (echte alle vakjes aangekruist) Insignia besteld. Goedkoper dan een VW Golf in basistrim, 200 euro/maand goedkoper dan een Talisman of 508SW...
                                      Maar toegegeven, de Astra K is een 'nieuwe generatie', de Insignia gaat al een tijdje mee, hoewel de facelift van 2013 zoveel meer was dan zomaar een facelift...
                                      Sowieso, geniet ervan !
                                      Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
                                        Dus eerst en vooral, aan alle Opel bashers (is vandaag de dag blijkbaar een sport geworden) : oogjes dicht en snaveltjes toe
                                        Oeh censuur, je gaat het naar u zin hebben hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Oeh censuur, je gaat het naar u zin hebben hier
                                          Zeker, als Opel-rijder ontwikkel je na zekere tijd een heel dik olifantenvel
                                          Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

Working...
                                          X