Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Astra Sports Tourer vs Mondeo 5 deurs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    mods moeten toch in de eerste plaats geen partij trekken en de vrede bewaren ?

het dat valt op ja, en wanneer ik met leden praat delen er genoeg die mening.
    Ga dan terug waarvan ge gekomen bent.. Ahnee juist ge bent niet aanvaard :eek:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
      Een vergelijkende test tussen de Focus, Golf en Astra:

https://www.youtube.com/watch?v=T4QAs1ggfFc
      Conclusie presentator was dat de Astra de rijkwaliteiten van de Focus combineerde met het algemeen comfort van de Golf.

Dat is dan toch best een vrij straffe prestatie van Opel, als dat zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
        Conclusie presentator was dat de Astra de rijkwaliteiten van de Focus combineerde met het algemeen comfort van de Golf.

Oei, wat zeg jij hier nu? Een positieve noot over Opel??

Comment

als dat zo is.
          Dus je bedoelt dat de reviewer werd omgekocht ? Da's toch min of meer wat je bedoelt. Mocht de conclusie geweest zijn dat de Golf de beste is, dan werd er meteen vuurwerk afgeschoten...

Het wordt tijd dat al die VW en Audi rijders eens flink van hun voetstuk worden geblazen. Ik blijf erbij, VW is niet beter dan Opel en VW heeft bovendien lelijke auto's. Net als Audi, dat voor mij geen premium merk is en nog niet aan de hielen komt van BMW en Mercedes.
          Ik ben geen VAG-hater want Skoda zit daarin. De Superb vind ik dus een prachtige auto, terwijl de Passat zum kotzen is ; ook Porsche kan me bekoren (alleen in mijn dromen wel).
          Last edited by Kaneda; 11/09/2016, 20:11.
          Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

Ik geloof het alvast, Astra K is echt wel tof sturende kar. Zowel 5d als de ST.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Gisteren gesproken met een persoon met hoge functie bij de Opel invoerder....privé rijdt hij BMW en zijn vrouw Volvo......en dan ga ik zijn mening over Opel nog beetje nuanceren: altijd problemen
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                Gisteren gesproken met een persoon met hoge functie bij de Opel invoerder....privé rijdt hij BMW en zijn vrouw Volvo......en dan ga ik zijn mening over Opel nog beetje nuanceren: altijd problemen
                Dan heb ik al 4 keer zeer veel geluk gehad in mijn leven dat ik er nooit 1 probleem mee gehad heb...

Trouwens mijn weekend auto is een M3, alleen maar om te zeggen dat ik geen andere merken wil.

Comment

Gisteren gesproken met een persoon met hoge functie bij de Opel invoerder....privé rijdt hij BMW en zijn vrouw Volvo......en dan ga ik zijn mening over Opel nog beetje nuanceren: altijd problemen
                  straffe kerel ben jij !

Comment

• Als je tegen sommige mensen negatief over een merk begint praten ze ook negatief... Omgekeerd ook. Er zijn zeer veel mensen die gewoon meepraten in zo'n discussies omdat ze totaal niet op de hoogte zijn, of geen zin hebben in een discussie :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Elk merk heeft wel zijn problemen denk ik? Ik rij sinds mijn 18e met Vw, problemen gehad met EGR klep. Iets dat ge veel hoort bij Vag, ik werk nu een jaar bij Opel en opzich hoor ik bij ons niet meteen meer problemen dan dat ik van kameraden die voor andere merken werken.

Ge gaat altijd merk lovers en merk bashers hebben, moet gewoon beetje genuanceerd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Elk merk heeft wel zijn problemen denk ik?

Ge gaat altijd merk lovers en merk bashers hebben, moet gewoon beetje genuanceerd worden.
                        Amen to that !

Ik ben Opel fan sinds 1988. En bijgevolg durf ik nog wel eens bashen op VW en Audi, dus guilty as charged. Maar ik sta wel open voor andere merken, behalve voor VW en Audi dus

Comment

• Heb ondertussen al voorlopige leverdatum gekregen, 29/1/2017, had erger verwacht

Comment

• Valt mee idd. LED-koplampen zullen al meer voorradig zijn dan.

Comment

Heb vandeweek toevallig nog met de baas van Ferrari gesproken en die bolt in zijne privé met een Opel Antara vanwege het comfort en de kwaliteit. (Zijn woorden)

Comment

• das straf !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                  Heb vandeweek toevallig nog met de baas van Ferrari gesproken en die bolt in zijne privé met een Opel Antara vanwege het comfort en de kwaliteit. (Zijn woorden)
                                  Ik ben gisteren met de baas van audi gesproken en die rijd met

AUDI NATUURLIJK WANT DAS HET BESTE :p :p :p :p

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                                    Ik ben gisteren met de baas van audi gesproken en die rijd met
                                    AUDI NATUURLIJK WANT DAS HET BESTE :p :p :p :p

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                                    Audi, da's voor mensen die niet kunnen kiezen tussen BMW en Mercedes...

Comment

• En opel dan voor mensen die geen bmw of mercedes kunnen betalen?

My god, laat zo'n belachelijke uitspraken toch achterwege.
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                        En opel dan voor mensen die geen bmw of mercedes kunnen betalen?

Oei, oei, 'k moet hier opletten. Misschien had ik een smileytje moeten zetten ?
                                        Ik rij zelf met Opel dus waar heb je 't over, man ?
                                        Ik wou gewoon maar zeggen dat, mocht ik het budget hebben om een 'premium' merk te kopen, dat het dan in elk geval geen Audi zou zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                          En opel dan voor mensen die geen bmw of mercedes kunnen betalen?

Tis juist dezelfde uitspraak als ik heb met de baas van gesproken /die koos voor een ander merk want..

Comment

Working...
                                          X