Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV/Monovolume

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Zit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Zit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt
      Desondanks ik een echte SUV liefhebber ben, wil ik zeker ook voor de Espace gaan kijken. Stond sowiso op het lijstje. In tegenstelling tot de XC60 is die wel een stuk moderner.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Zit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt
        Ff snel op de site een configuratieke gedaan. Maar zit aan €37557 excl. BTW zonder korting. Ik lees her en der dat ze 15% fleetkorting geven. Dat zou dan op €32658 komen. Altijd nog een klein beetje meer dan de verouderde XC60

        Maar sinds vorig jaar heb ik geleerd dat een offerte gaan opvragen vaak gunstiger uit komt dan hier wat te zitten rekenen.

        Comment


        • #24
          Een Mazda CX-7 is groter van buiten dan een CX-5 maar kleiner binnenin .
          Je mag in grote de CX-5 ongeveer vergelijken met een Volvo XC60 .
          Je ladderke zal in de koffer passen van een CX-5 en de achterbank is in 3 stukken verdeeld.
          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Zit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt
            Ik rij met een initiale paris voor 32k exclusief na korting
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

            Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

            Comment


            • #26
              Xtrail? Al valt die wss af als je de qq niet mooi vindt.

              Sent from my LG-D802 using Tapatalk
              Last edited by metalpe; 24/08/2016, 19:16.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                Ik rij met een initiale paris voor 32k exclusief na korting
                Da is hetzelfde bedrag als nu de XC60 zit.
                Daar geraakte ik daarstraks nog maar amper aan met een versie lager.
                Wat winnen ze erbij met die kortingen? Is ni interessant met hoge catalogusprijs

                welke motor en transmissie hebt ge?
                Last edited by ; 24/08/2016, 20:01.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                  Een Mazda CX-7 is groter van buiten dan een CX-5 maar kleiner binnenin .
                  Je mag in grote de CX-5 ongeveer vergelijken met een Volvo XC60 .
                  Je ladderke zal in de koffer passen van een CX-5 en de achterbank is in 3 stukken verdeeld.
                  zal het eens in de garage gaan bezien, maar dacht co2 gigantisch hoog

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                    Xtrail? Al valt die wss af als je de qq niet mooi vindt.

                    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
                    Ne ploegbaas bij ons kocht vorig jaar een QQ en die krijgt nig tranen in zijn ogen als het erover verteld. Miseriebak tot en met. Dus heb er wa bang van. Co2 ook vrij hoog dacht ik.

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                      Da is hetzelfde bedrag als nu de XC60 zit.
                      Daar geraakte ik daarstraks nog maar amper aan met een versie lager.
                      Wat winnen ze erbij met die kortingen? Is ni interessant met hoge catalogusprijs
                      Fleet korting bij Renault is altijd erg hoog. Op ons Masters hadden wij vroeger soms tegen de 30% (op stock wagens). Echt geschift...

                      Bij Citroën is het net zo... 20-25% korting is geen uitzondering op een nieuwe wagen, ook voor particulieren.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        Fleet korting bij Renault is altijd erg hoog. Op ons Masters hadden wij vroeger soms tegen de 30% (op stock wagens). Echt geschift...

                        Bij Citroën is het net zo... 20-25% korting is geen uitzondering op een nieuwe wagen, ook voor particulieren.
                        Aan de Citroën garages zie ik de laatste maanden bestelwagen buiten staan met -34% bij stockvoertuigen (of zoiets) erop.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                        Comment


                        • #32
                          Nog veel garages te doen. Volvo nu 2 offertes, maar zitten tot op de cent hetzelfde. Wel nog eens erin gaa zitten en damn die zetel is voor mijn lichaam gemaakt. Eens terug in de DS5 lijkt het voor ne 150kg persoon.

                          Zaterdag wss renault en Seat.

                          Comment


                          • #33
                            Dus op het eerste zicht heb ik er nog geen over geslagen dat de moeite is

                            Iemand die al in de nieuwe X1 gereden of gezeten heeft? Zo ja, hoe zit dat met binnen ruimte? Want het nieuw model lijkt me al niet meer zo heel klein.

                            Comment


                            • #34
                              Ik vind de XC60 zowat de saaiste keuze, maar eigenlijk wel de beste....
                              Is gewoon een dijk van een auto.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                Ik vind de XC60 zowat de saaiste keuze, maar eigenlijk wel de beste....
                                Is gewoon een dijk van een auto.

                                Bwa, weet niet. Zijn natuurlijk nog wel leukere auto's, maar niet voor dit budget. Moest ik geen firmawagen hebben, reed ik met heel iets anders. Maar dat zal voor zijn voor als ik op pensioen ben

                                Vorig jaar louter gaan zien voor de V60 en in de showroom stond ook een XC60. Er eens gaan inzitten en was verkocht. Maar dat kreeg ik er nooit door en nu misschien wel. Alhouwel dat nog afwachten is.
                                Eerst nog andere offertes gaan opvragen en ontvangen. Van de X1 en de 218 Gran tourer zijn ze opgevraagd, maar die gast is nog met verlof tot den 31ste. Dus eind volgende week zal ik die wel hebben. Resten dan nog de Espace, Ateca en de Kodiaq. Maar die laatste kan ik pas na de eerste september gaan zien (of zelfs nog later). Prijs maken zou normaal wel moeten kunnen zeker na de voorstelling op 1 september.

                                Bij Land Rover heb ik wel interessante aanbiedingen gezien bij de stockwagens (Evoque en Discovery) die binnen budget vallen, maar allemaal manuele terwijl ik toch liever een automaat verkies. Dat loopt ook dood.

                                Comment


                                • #36
                                  Espace is altijd automaat, tenzij je de basisversie neemt. Moet er wel eens gaan mee rijden, ik vond de 1600 diesel niet zo leuk rijden wegen beperkt bruikbaar toerental. In hoge toeren klonk hij amechtig. De automaat vangt dit wel op bij normaal rijden, het is pas als je gaat plankgas duwen dat dit opvalt.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Espace is altijd automaat, tenzij je de basisversie neemt. Moet er wel eens gaan mee rijden, ik vond de 1600 diesel niet zo leuk rijden wegen beperkt bruikbaar toerental. In hoge toeren klonk hij amechtig. De automaat vangt dit wel op bij normaal rijden, het is pas als je gaat plankgas duwen dat dit opvalt.
                                    Ah, dat is sowiso ne 1,6? Straks nog eens te goei gaan zien. En dan moet ik idd een testrit doen. Mijne vorige was ne 1,6 met 115pk, maar ne 1,6 diesel met 160pk in zo ne zware auto kan idd heel anders aanvoelen.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Ja, jammer genoeg is er geen keuze meer en is die 1,6 de enige en dus ook de zwaarste diesel. Is een biturbo. Veel koppel en vermogen in het midden toerentalgebied, minder in erg lage en hoge toeren. Zeker omdat je nu van een 180pk komt zou ik zeker een uitgebreide testrit vragen. Slecht is het zeker niet hee (maar t kon beter door ook een 2.0 dCi met hedendaags vermogen beschikbaar te stellen)

                                      Comment


                                      • #39
                                        K moet er wel bijzeggen dat de afwerking meer dan goed is. Geen piepjes of rammeltjes, mooie aankleding, knappe RLink, goede geluidsisolatie en , maar da's persoonlijk, ik vind hem zowel binnen als buiten enorm mooi.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Ja, jammer genoeg is er geen keuze meer en is die 1,6 de enige en dus ook de zwaarste diesel. Is een biturbo. Veel koppel en vermogen in het midden toerentalgebied, minder in erg lage en hoge toeren. Zeker omdat je nu van een 180pk komt zou ik zeker een uitgebreide testrit vragen. Slecht is het zeker niet hee (maar t kon beter door ook een 2.0 dCi met hedendaags vermogen beschikbaar te stellen)
                                          Ik ga sowiso qua vermogen moeten inbinden, maar de DS5 is voor die 180pk niet zo heel snel omwille het gewicht en trage automaat. Dus cijfermatig gaat bv de XC60 0,8sec trager zijn op de 0-100 met zijn 150pk.
                                          De DS5 is wel brut. Ge duwt het gas in en een seconde later barst de hel los. Bij andere auto's is dat meer lineair. Begin heel fel aan moeten wennen.

                                          Hetgeen me wel aanspreekt aan de Espace is dat het allemaal nieuw en modern is, en dat is bv bij de XC60 dan weer niet meer.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X