Zit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke SUV/Monovolume
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt
Maar sinds vorig jaar heb ik geleerd dat een offerte gaan opvragen vaak gunstiger uit komt dan hier wat te zitten rekenen.
Comment
-
Een Mazda CX-7 is groter van buiten dan een CX-5 maar kleiner binnenin .
Je mag in grote de CX-5 ongeveer vergelijken met een Volvo XC60 .
Je ladderke zal in de koffer passen van een CX-5 en de achterbank is in 3 stukken verdeeld.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZit heel veel korting op Espace... Zal wel een mooie uitvoering kunnen kiezen denk ik. Zeker als je tot 33k geraakt2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk rij met een initiale paris voor 32k exclusief na korting
Daar geraakte ik daarstraks nog maar amper aan met een versie lager.
Wat winnen ze erbij met die kortingen? Is ni interessant met hoge catalogusprijs
welke motor en transmissie hebt ge?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenEen Mazda CX-7 is groter van buiten dan een CX-5 maar kleiner binnenin .
Je mag in grote de CX-5 ongeveer vergelijken met een Volvo XC60 .
Je ladderke zal in de koffer passen van een CX-5 en de achterbank is in 3 stukken verdeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenXtrail? Al valt die wss af als je de qq niet mooi vindt.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDa is hetzelfde bedrag als nu de XC60 zit.
Daar geraakte ik daarstraks nog maar amper aan met een versie lager.
Wat winnen ze erbij met die kortingen? Is ni interessant met hoge catalogusprijs
Bij Citroën is het net zo... 20-25% korting is geen uitzondering op een nieuwe wagen, ook voor particulieren.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenFleet korting bij Renault is altijd erg hoog. Op ons Masters hadden wij vroeger soms tegen de 30% (op stock wagens). Echt geschift...
Bij Citroën is het net zo... 20-25% korting is geen uitzondering op een nieuwe wagen, ook voor particulieren.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIk vind de XC60 zowat de saaiste keuze, maar eigenlijk wel de beste....
Is gewoon een dijk van een auto.
Bwa, weet niet. Zijn natuurlijk nog wel leukere auto's, maar niet voor dit budget. Moest ik geen firmawagen hebben, reed ik met heel iets anders. Maar dat zal voor zijn voor als ik op pensioen ben
Vorig jaar louter gaan zien voor de V60 en in de showroom stond ook een XC60. Er eens gaan inzitten en was verkocht. Maar dat kreeg ik er nooit door en nu misschien wel. Alhouwel dat nog afwachten is.
Eerst nog andere offertes gaan opvragen en ontvangen. Van de X1 en de 218 Gran tourer zijn ze opgevraagd, maar die gast is nog met verlof tot den 31ste. Dus eind volgende week zal ik die wel hebben. Resten dan nog de Espace, Ateca en de Kodiaq. Maar die laatste kan ik pas na de eerste september gaan zien (of zelfs nog later). Prijs maken zou normaal wel moeten kunnen zeker na de voorstelling op 1 september.
Bij Land Rover heb ik wel interessante aanbiedingen gezien bij de stockwagens (Evoque en Discovery) die binnen budget vallen, maar allemaal manuele terwijl ik toch liever een automaat verkies. Dat loopt ook dood.
Comment
-
Espace is altijd automaat, tenzij je de basisversie neemt. Moet er wel eens gaan mee rijden, ik vond de 1600 diesel niet zo leuk rijden wegen beperkt bruikbaar toerental. In hoge toeren klonk hij amechtig. De automaat vangt dit wel op bij normaal rijden, het is pas als je gaat plankgas duwen dat dit opvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEspace is altijd automaat, tenzij je de basisversie neemt. Moet er wel eens gaan mee rijden, ik vond de 1600 diesel niet zo leuk rijden wegen beperkt bruikbaar toerental. In hoge toeren klonk hij amechtig. De automaat vangt dit wel op bij normaal rijden, het is pas als je gaat plankgas duwen dat dit opvalt.
Comment
-
Ja, jammer genoeg is er geen keuze meer en is die 1,6 de enige en dus ook de zwaarste diesel. Is een biturbo. Veel koppel en vermogen in het midden toerentalgebied, minder in erg lage en hoge toeren. Zeker omdat je nu van een 180pk komt zou ik zeker een uitgebreide testrit vragen. Slecht is het zeker niet hee (maar t kon beter door ook een 2.0 dCi met hedendaags vermogen beschikbaar te stellen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, jammer genoeg is er geen keuze meer en is die 1,6 de enige en dus ook de zwaarste diesel. Is een biturbo. Veel koppel en vermogen in het midden toerentalgebied, minder in erg lage en hoge toeren. Zeker omdat je nu van een 180pk komt zou ik zeker een uitgebreide testrit vragen. Slecht is het zeker niet hee (maar t kon beter door ook een 2.0 dCi met hedendaags vermogen beschikbaar te stellen)
De DS5 is wel brut. Ge duwt het gas in en een seconde later barst de hel los. Bij andere auto's is dat meer lineair. Begin heel fel aan moeten wennen.
Hetgeen me wel aanspreekt aan de Espace is dat het allemaal nieuw en modern is, en dat is bv bij de XC60 dan weer niet meer.
Comment
Comment