Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke SUV/Monovolume
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
Anders was het mss wel een kanshebber.
Comment
-
Eentje die je over het hoofd ziet, denk ik. Wel nipt in 't budget in te passen, maar past perfect voor wat je zoekt:
BMW 318 d GT
Met lederenzetels en sportzetels kom je uit op ongeveer 31500 excl BTW en korting ingerekend
Je hebt een verhoogde zit (zithoogte is niet veel lager dan met BMW 2), wagen rijdt erg comfortabel (lange wielbasis) en is enorm ruim binnenin. Ga er ook maar van uit dat de sportzetels in de 3-serie beter zijn als die van een X1.
112gr CO2
Ga in de toonzaal eens in de wagen zitten, en vel je oordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenEentje die je over het hoofd ziet, denk ik. Wel nipt in 't budget in te passen, maar past perfect voor wat je zoekt:
BMW 318 d GT
Met lederenzetels en sportzetels kom je uit op ongeveer 31500 excl BTW en korting ingerekend
Je hebt een verhoogde zit (zithoogte is niet veel lager dan met BMW 2), wagen rijdt erg comfortabel (lange wielbasis) en is enorm ruim binnenin. Ga er ook maar van uit dat de sportzetels in de 3-serie beter zijn als die van een X1.
112gr CO2
Ga in de toonzaal eens in de wagen zitten, en vel je oordeel.
Ook gisteren weer ondervonden dat eigenlijk mijn budget te laag is voor een BMW naar mijn goesting uitgerust. Ik had vorig jaar al de 318 touring en nu de X1 en Gran Tourer laten tellen met een niet misse uitrusting. Eigenlijk compleet een minimum als firmawagen. Automaat, gps, leder, sensoren, electrisch kofferdeksel. Ik dacht eerst dat er standaard ACC op zat, maar blijkbaar is dat ook niet en betaald ge daar al meer dan €1000 voor bij, evenaals meer dan €1000 voor electrische zetels. In dat geval ligt mijn budget te laat voor een BMW en zal dit pas toereikend zijn als opvolger van degene die nu komt of die daarna
En neem daarbij ook nog de inbrakenplaag in BMW's hier in het dorp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDat snap ik... de ene houdt van de motor, de andere gadgets en nog anderen doen het voor het uiterlijk. Kan zo een vergelijking maken met vrouwen lol. De ene man houdt van............
Nu, ik doe heel veel kms en leef in de auto. Dan wil ik ook enorm veel comfort en zijn alle extra's leuk meegenomen. Zoals op de Volvo en de Tiguan bv de ACC en alle andere rijhulpmiddelen die dan bv de bmw weer niet heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1X60V Bekijk BerichtenAudi Q5?
heb de mijne (TDI 150pk) met pack prestige, 18 duimers en nog 2 kleine zaken voor 31.234 € (excl BTW en na korting van 8,5%)
wel geen automaat...
Maar vrees zelfde verhaal als BMW. Weinig gadgets voor mijn budget
Maar ik kijk het zeker nog eens na.
In ieder geval voor mij automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenBen ik niet naar gaan zien omdat die prijs wel vrij hoog is. Als ik de configurator gebruik, hou ik altijd rekening met de 8% korting en kwam veel hoger uit. Zal nog wel eens kijken dan.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Peugeot Traveller?
veel plaats in voor uw job, hoge zit2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenBen ik niet naar gaan zien omdat die prijs wel vrij hoog is. Als ik de configurator gebruik, hou ik altijd rekening met de 8% korting en kwam veel hoger uit. Zal nog wel eens kijken dan.
wel geen automaat mogelijk voor TDI 150 pk...
ook de vraag of oud model nog beschikbaar is...
lease houdt inderdaad rekening met inruilwaarde maar desondanks ben ik quasi zeker dat nieuw model duurder zal zijn in lease
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenPeugeot Traveller?
veel plaats in voor uw job, hoge zit
Nope, geen fransozen meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenQ5 gaat eruit, nieuw model op komst. Weet nu niet of dat veel invloed heeft in de lease
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1X60V Bekijk Berichtenvreemd dat je veel hoger uitkomt, houd je rekening met de dikke promo's die Audi geeft? Pack prestige bv voor netto 2400 € + 1000€ gratis (voucher) = 1400 €
wel geen automaat mogelijk voor TDI 150 pk...
ook de vraag of oud model nog beschikbaar is...
lease houdt inderdaad rekening met inruilwaarde maar desondanks ben ik quasi zeker dat nieuw model duurder zal zijn in lease
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenNope, geen fransozen meer2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenge gaat vanaf nu voor échte premium problemen
Zeker als ik nu zie dat ge voor €2000 meer ne Tiguan hebt met een pak meer opties en zelfs opties die ge op ne citroën nog niet kunt krijgen. Alleen al de herverkoop haalt ge die €2000 er makkelijk uit.
Comment
Comment