Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV/Monovolume

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Denk dat hij knap gaat worden, maar vanaf januari in de showrooms en wss pas te configureren. En VAG kennende gaat de levertermijn meteen oplopen naar 6 maanden of langer.

Anders was het mss wel een kanshebber.

Comment

• Eentje die je over het hoofd ziet, denk ik. Wel nipt in 't budget in te passen, maar past perfect voor wat je zoekt:

BMW 318 d GT
        Met lederenzetels en sportzetels kom je uit op ongeveer 31500 excl BTW en korting ingerekend
        Je hebt een verhoogde zit (zithoogte is niet veel lager dan met BMW 2), wagen rijdt erg comfortabel (lange wielbasis) en is enorm ruim binnenin. Ga er ook maar van uit dat de sportzetels in de 3-serie beter zijn als die van een X1.
        112gr CO2

Ga in de toonzaal eens in de wagen zitten, en vel je oordeel.
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
          Eentje die je over het hoofd ziet, denk ik. Wel nipt in 't budget in te passen, maar past perfect voor wat je zoekt:

BMW 318 d GT
          Met lederenzetels en sportzetels kom je uit op ongeveer 31500 excl BTW en korting ingerekend
          Je hebt een verhoogde zit (zithoogte is niet veel lager dan met BMW 2), wagen rijdt erg comfortabel (lange wielbasis) en is enorm ruim binnenin. Ga er ook maar van uit dat de sportzetels in de 3-serie beter zijn als die van een X1.
          112gr CO2

Ga in de toonzaal eens in de wagen zitten, en vel je oordeel.
          Ne maat van mij heeft er zo ene van vorig jaar en reden waarom ik deze over sla is vooral de ruimte. Binnenruimte en koffer eigenlijk nog ok als ik nooit iets moet meenemen. Ik heb voor mijn werk toch wel regelmatig een SUV, Monovolume, Break nodig en die GT gaat net iets te klein zijn daarvoor. Ne maat van mij heeft m van vorig jaar en toen al bekeken. Nu is die wel een €5000 duurder als ne Touring en die zat vorig jaar al aan 31500 euro. Dus weet niet hoe gij eraan komt. Mss grotere korting of nog minder uitrusting en die is al mager.

Ook gisteren weer ondervonden dat eigenlijk mijn budget te laag is voor een BMW naar mijn goesting uitgerust. Ik had vorig jaar al de 318 touring en nu de X1 en Gran Tourer laten tellen met een niet misse uitrusting. Eigenlijk compleet een minimum als firmawagen. Automaat, gps, leder, sensoren, electrisch kofferdeksel. Ik dacht eerst dat er standaard ACC op zat, maar blijkbaar is dat ook niet en betaald ge daar al meer dan €1000 voor bij, evenaals meer dan €1000 voor electrische zetels. In dat geval ligt mijn budget te laat voor een BMW en zal dit pas toereikend zijn als opvolger van degene die nu komt of die daarna

En neem daarbij ook nog de inbrakenplaag in BMW's hier in het dorp
          Last edited by ; 31/08/2016, 09:13.

Comment

• De 3gt en de 2 reeks vind ik echt beduidend lelijk(er) ivgl met tiguan, xc60 en x1.
            Die 2 zouden voor mij absoluut geen kanshebbers zijn.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Comment

• Ja, maar dienen 3 GT die ik test reed, reed heel erg goed

Comment

• Ja, maar ik ben een gadgetman. Liever een VW/Volvo met veel snufjes dan een BMW met nauwelijks snufjes (en lange levertermijn)

Comment

• Dat snap ik... de ene houdt van de motor, de andere gadgets en nog anderen doen het voor het uiterlijk. Kan zo een vergelijking maken met vrouwen lol. De ene man houdt van............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Dat snap ik... de ene houdt van de motor, de andere gadgets en nog anderen doen het voor het uiterlijk. Kan zo een vergelijking maken met vrouwen lol. De ene man houdt van............
                    Ik had een paar jaar terug een vrouwelijke collega en die kreeg een gewone C4picasso. Ze had een hekel aan dat ding, maar we zaten natuurlijk met citroën. Die zei dan al eens tegen mij dat ze de volgende zeker nen audi, bmw of volvo wilde (ze was er nog maar een half jaar en ik al 6 jaar of zo). Toen ik zei dat ze dan toch met ne zeer kale zou rijden, vond ze dat geen issue. Als de mensen maar zagen dat ze met ne audi, bmw of volvo reed. Dat er gene gps of leder in zat, vond ze niet erg.

Nu, ik doe heel veel kms en leef in de auto. Dan wil ik ook enorm veel comfort en zijn alle extra's leuk meegenomen. Zoals op de Volvo en de Tiguan bv de ACC en alle andere rijhulpmiddelen die dan bv de bmw weer niet heeft.

Comment

• Audi Q5?

heb de mijne (TDI 150pk) met pack prestige, 18 duimers en nog 2 kleine zaken voor 31.234 € (excl BTW en na korting van 8,5%)

wel geen automaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1X60V Bekijk Berichten
                        Audi Q5?

heb de mijne (TDI 150pk) met pack prestige, 18 duimers en nog 2 kleine zaken voor 31.234 € (excl BTW en na korting van 8,5%)

wel geen automaat...
                        Ben ik niet naar gaan zien omdat die prijs wel vrij hoog is. Als ik de configurator gebruik, hou ik altijd rekening met de 8% korting en kwam veel hoger uit. Zal nog wel eens kijken dan.
                        Maar vrees zelfde verhaal als BMW. Weinig gadgets voor mijn budget

Maar ik kijk het zeker nog eens na.

In ieder geval voor mij automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          Ben ik niet naar gaan zien omdat die prijs wel vrij hoog is. Als ik de configurator gebruik, hou ik altijd rekening met de 8% korting en kwam veel hoger uit. Zal nog wel eens kijken dan.

Q5 gaat eruit, nieuw model op komst. Weet nu niet of dat veel invloed heeft in de lease

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Peugeot Traveller?

veel plaats in voor uw job, hoge zit
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

vreemd dat je veel hoger uitkomt, houd je rekening met de dikke promo's die Audi geeft? Pack prestige bv voor netto 2400 € + 1000€ gratis (voucher) = 1400 €

wel geen automaat mogelijk voor TDI 150 pk...

ook de vraag of oud model nog beschikbaar is...

lease houdt inderdaad rekening met inruilwaarde maar desondanks ben ik quasi zeker dat nieuw model duurder zal zijn in lease

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                Peugeot Traveller?

veel plaats in voor uw job, hoge zit

Nope, geen fransozen meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Q5 gaat eruit, nieuw model op komst. Weet nu niet of dat veel invloed heeft in de lease

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                  Bij ons heeft dat sowiso geen invloed omdat het financiële lease is ipv operationele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1X60V Bekijk Berichten
                                    vreemd dat je veel hoger uitkomt, houd je rekening met de dikke promo's die Audi geeft? Pack prestige bv voor netto 2400 € + 1000€ gratis (voucher) = 1400 €

wel geen automaat mogelijk voor TDI 150 pk...

ook de vraag of oud model nog beschikbaar is...

lease houdt inderdaad rekening met inruilwaarde maar desondanks ben ik quasi zeker dat nieuw model duurder zal zijn in lease
                                    Ik zal vanavond eens kijken, maar manueel is sowiso een no-go voor mij. Snap zelfs niet dat ik meer dan 15 jaar manueel heb gereden. Sinds ik automaat rij ben ik eindelijk waar ik wilde zijn

Comment

Nope, geen fransozen meer
                                      ge gaat vanaf nu voor échte premium problemen
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        ge gaat vanaf nu voor échte premium problemen
                                        Inderdaad, want daar waar ze met de DS5 denken mee te doen aan de premiums, blijven ze toch nog 15 jaar achter
                                        Zeker als ik nu zie dat ge voor €2000 meer ne Tiguan hebt met een pak meer opties en zelfs opties die ge op ne citroën nog niet kunt krijgen. Alleen al de herverkoop haalt ge die €2000 er makkelijk uit.

Comment

• Is vw nu ook al premium?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X