Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV/Monovolume

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Congrats. Hopelijk gaat deze je veel meer plezier brengen dan je DS

Comment

• Proficiat man, zal een leuke wagen zijn!

Comment

• How how, is nog niet besteld hé. Die wensen mogen pas als de bestelbon getekend is

Vandaag ging hij het met de boekhoudster bespreken en tegen het einde van de week weet ik of het in orde is. Maar hij zij als laatste toen ik van zijne bureau buiten kwam: 'komt wel goed' Dus ik vermoed dat het dan wel goed gaat komen zeker :-)

Net terug van het ziekenhuis voor mijn proef-facetinfiltratie. 17 november terug voor het vervolg waar ze mijn zenuwen gaan versnurken en hopelijk ben ik dan een langere tijd van de rugpijn af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Net terug van het ziekenhuis voor mijn proef-facetinfiltratie. 17 november terug voor het vervolg waar ze mijn zenuwen gaan versnurken en hopelijk ben ik dan een langere tijd van de rugpijn af.
          Zalig, kan je weer Citroen rijden
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Dat zal toch nog tot half december moeten. Maar de infiltratie helpt precies niet en dat zint me niet

Comment

• Ze hebben dat bij mij drie keer gedaan... Wil je niet ontgoochelen maar dat deed dus niks. Enkel pijnstillers en ontstekingsremmers werkten.

Comment

• Ik heb geen ontsteking. Dit was nen test om te zien of ze konden verdoven. Maar voel het nog steeds.
                Binnen 3 weken op consultatie en zien wat de dokter zegt.

Comment

• Ne kraker of zo raadplegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Ne kraker of zo raadplegen?

Net wat zitten googlen en op de site van Gasthuisberg staat dat na enkele uren de proefblokkade is afgelopen en de pijn dan terug is. Daarna duurt het een 3-tal dagen eer de cortisone werkt. Dus nog paar daagjes wachten.

Comment

• Inderdaad een paar dagen wachten om te kijken wat het resultaat van de infiltratie is, niet wanhopen dat het nu nog niet helpt.
                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                        Inderdaad een paar dagen wachten om te kijken wat het resultaat van de infiltratie is, niet wanhopen dat het nu nog niet helpt.
                        Was thans wel al aant wanhopen. Dokter had me toch beter mogen inlichten.

Comment

• Dat is ook een reden om automaat te rijden hee. Telkens je linkerbeen opheffen doet enorm veel pijn aan je rug als je met rugklachten te maken hebt.
                          Hopelijk helpen de infiltraties je. Kan je des te meer genieten van de nieuwe auto als het zover is

Comment

• Tot nu toe helpen ze ni veel. Precies meer last nu. Maar nog paar daagjes afwachten.

Comment

• Yep, er kwam net witte rook uit mijn mailbox

Comment

Yep, er kwam net witte rook uit mijn mailbox

Oei, tijd om een andere computer te vragen dan

Comment

• Allé, dan nog ne keer proficiat he Free

Comment

Yep, er kwam net witte rook uit mijn mailbox
                                    oei, dan toch geen VAG TDI genomen? da's meestal een ander kleurke.

Comment

• Ne blauwe VAG

Hopelijk mijn vrouw nu ni te boos, want mijn loon gaat omlaag

Comment

Ne blauwe VAG

Hopelijk mijn vrouw nu ni te boos, want mijn loon gaat omlaag
                                        Blauw gelijk de rook die u te wachten staat?

Comment

• Proficiat en veel plezier met je toekomstige nieuwe wagen, vlug bestellen... en hopen dat hij dan vlug toekomt.
                                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                                          X