Congrats. Hopelijk gaat deze je veel meer plezier brengen dan je DS
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke SUV/Monovolume
Collapse
X
-
How how, is nog niet besteld hé. Die wensen mogen pas als de bestelbon getekend is
Vandaag ging hij het met de boekhoudster bespreken en tegen het einde van de week weet ik of het in orde is. Maar hij zij als laatste toen ik van zijne bureau buiten kwam: 'komt wel goed' Dus ik vermoed dat het dan wel goed gaat komen zeker :-)
Net terug van het ziekenhuis voor mijn proef-facetinfiltratie. 17 november terug voor het vervolg waar ze mijn zenuwen gaan versnurken en hopelijk ben ik dan een langere tijd van de rugpijn af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenNet terug van het ziekenhuis voor mijn proef-facetinfiltratie. 17 november terug voor het vervolg waar ze mijn zenuwen gaan versnurken en hopelijk ben ik dan een langere tijd van de rugpijn af.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNe kraker of zo raadplegen?
Net wat zitten googlen en op de site van Gasthuisberg staat dat na enkele uren de proefblokkade is afgelopen en de pijn dan terug is. Daarna duurt het een 3-tal dagen eer de cortisone werkt. Dus nog paar daagjes wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenInderdaad een paar dagen wachten om te kijken wat het resultaat van de infiltratie is, niet wanhopen dat het nu nog niet helpt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenYep, er kwam net witte rook uit mijn mailbox
Oei, tijd om een andere computer te vragen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenYep, er kwam net witte rook uit mijn mailbox2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenNe blauwe VAG
Hopelijk mijn vrouw nu ni te boos, want mijn loon gaat omlaag2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment