Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke SUV/Monovolume

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    Blauw gelijk de rook die u te wachten staat?

Als ik u niet beter kende (irl) zou ik nog denken dat de auto waar bij mee rijdt, telkens de beste is die er bestaat Moest ge toch voor de Passat GTE gekozen hebben, dan deugde wss diene Espace niet

Oeps: http://www.demorgen.be/economie/geen...rmen-be0ed8b4/ Per chance hedde gij ne naft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Als ik u niet beter kende (irl) zou ik nog denken dat de auto waar bij mee rijdt, telkens de beste is die er bestaat Moest ge toch voor de Passat GTE gekozen hebben, dan deugde wss diene Espace niet

Oeps: http://www.demorgen.be/economie/geen...rmen-be0ed8b4/ Per chance hedde gij ne naft
      Ik koop alleen het beste

Hier komt geen diesel meer binnen.
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ik koop alleen het beste

Hier komt geen diesel meer binnen.
        Dat heb ik gemerkt. Heb u al geweten met ne Golf, Volvo's en ne BMW en dat waren telkens de beste auto's die er bestonden. Dus binnen een paar jaar is de espace ook weer gedegradeerd

Persoonlijk zou ik mss ook ne naft kopen, maar nu beslist de baas en die wil diesel. (terwijl hij zelf naft rijdt met een batterijke erbij)

Comment

Dat heb ik gemerkt. Heb u al geweten met ne Golf, Volvo's en ne BMW en dat waren telkens de beste auto's die er bestonden. Dus binnen een paar jaar is de espace ook weer gedegradeerd

Persoonlijk zou ik mss ook ne naft kopen, maar nu beslist de baas en die wil diesel. (terwijl hij zelf naft rijdt met een batterijke erbij)
          Da waren ook allemaal superauto's.. maar die verslijten of ik wil iets anders.... ge koopt toch geen auto die u totaal ni aanstaat?
          Die Volvo was toch ni de beste... edde mij daar nooit over horen klagen?
          Die S60R, ja, da was een machien, maar die gewone S60... never again.

Comment

• maar troost u, nog 4 jaar federale regering en ge moogt allemaal ulle firmawagen inleveren wegens niet meer betaalbaar voor de werkgever

Comment

Da waren ook allemaal superauto's.. maar die verslijten of ik wil iets anders.... ge koopt toch geen auto die u totaal ni aanstaat?
              Die Volvo was toch ni de beste... edde mij daar nooit over horen klagen?
              Die S60R, ja, da was een machien, maar die gewone S60... never again.
              Dat weet ik allemaal niet meer. Viel meestal wel op dat ge altijd de beste auto had

Zou maar erg zijn als telkens de nieuwe niet beter is hé. Mijn grootvader vond zelfs de overgang van een 16 jaar oude Visa naar een nieuwe C1 de grootste vooruitgang

De espace super mooi, en mooie uitrusting. Jammer genoeg niet geschikt voor mij.

In ieder geval kunnen er nu nog veel kleinekes bij komen bij jullie

Comment

maar troost u, nog 4 jaar federale regering en ge moogt allemaal ulle firmawagen inleveren wegens niet meer betaalbaar voor de werkgever
                Dan denk ik dat de federale overheid een probleem heeft, want dan zal het ene bedrijf na het andere sluiten. Zelf kan ik in mijn functie geen auto bekostigen. Had ik een salariswagen gehad, geen probleem, maar 40 à 50000km/jaar puur voor het werk kan geen enkele werkgever aan mobiliteitsvergoeding ophoesten. En dus zullen ze nog moeilijker mensen vinden die deze job willen doen.

Comment

Dat weet ik allemaal niet meer. Viel meestal wel op dat ge altijd de beste auto had

Zou maar erg zijn als telkens de nieuwe niet beter is hé. Mijn grootvader vond zelfs de overgang van een 16 jaar oude Visa naar een nieuwe C1 de grootste vooruitgang

De espace super mooi, en mooie uitrusting. Jammer genoeg niet geschikt voor mij.

In ieder geval kunnen er nu nog veel kleinekes bij komen bij jullie
                  ja, nog 2 stuks als ik chance heb

Comment

Dan denk ik dat de federale overheid een probleem heeft, want dan zal het ene bedrijf na het andere sluiten. Zelf kan ik in mijn functie geen auto bekostigen. Had ik een salariswagen gehad, geen probleem, maar 40 à 50000km/jaar puur voor het werk kan geen enkele werkgever aan mobiliteitsvergoeding ophoesten. En dus zullen ze nog moeilijker mensen vinden die deze job willen doen.
                    dan zult gij een dienstwagen krijgen ipv een salariswagen

Comment

dan zult gij een dienstwagen krijgen ipv een salariswagen
                      Helaas, want een dienstwagen moogt ge niet meer naar huis nemen. En als ik elke dag 66km moet doen van Kortenberg naar Limburg, om dan een dienstwagen te nemen om terug naar Brussel te rijden, gaat dat het fileprobleem zeker niet oplossen

Op dat moment beslissen we dan wel om een andere job te gaan doen in een straal van 20km om dan lekker gezond met de fiets te gaan en een bureaujobke te doen.

Geloof me, zo ver gaat het nooit geraken, want ons land nog ondernemingsonvriendelijker maken door de bedrijfswagens compleet onbetaalbaar te maken, zal enkel de werkloosheid drastisch laten stijgen. Salariswagens is een ander verhaal.

Comment

ja, nog 2 stuks als ik chance heb
                        en die 3de rij dan?

Comment

• Die heb ik ni

Comment

Ik vind niks verouderd aan een touchscreen. Of bedienen jullie allemaal de smartphone met siri of ok google? :d
                            Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Helaas, want een dienstwagen moogt ge niet meer naar huis nemen. En als ik elke dag 66km moet doen van Kortenberg naar Limburg, om dan een dienstwagen te nemen om terug naar Brussel te rijden, gaat dat het fileprobleem zeker niet oplossen

Op dat moment beslissen we dan wel om een andere job te gaan doen in een straal van 20km om dan lekker gezond met de fiets te gaan en een bureaujobke te doen.

Geloof me, zo ver gaat het nooit geraken, want ons land nog ondernemingsonvriendelijker maken door de bedrijfswagens compleet onbetaalbaar te maken, zal enkel de werkloosheid drastisch laten stijgen. Salariswagens is een ander verhaal.
                            Ondernemersvriendelijk?
                            Die salariswagens zorgen er alleen voor dat de mensen hier nog meer rotverwend zijn. Typisch Belgen, altijd klagen en zagen terwijl we zowat de hoogste levensstandaard hebben van onze buurlanden.
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                              Ondernemersvriendelijk?
                              Die salariswagens zorgen er alleen voor dat de mensen hier nog meer rotverwend zijn. Typisch Belgen, altijd klagen en zagen terwijl we zowat de hoogste levensstandaard hebben van onze buurlanden.
                              Vandaar dat ik schrijf dat een de salariswagens een ander verhaal is
                              Ik heb geen salariswagen. Ik heb een bedrijfswagen die ik 'ook' privé gebruik. Maar zonder die wagen, kan ik mijn job niet uitoefenen.

Comment

Dienstwagen mag vaak wel mee naar huis, maar je mag hem in theorie niet voor prive verplaatsingen gebruiken.
                                Last edited by knight-rider; 15/09/2016, 22:08.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Dienstwagen mag vaak wel mee naar huis, maar je mag hem in theorie niet voor prive veeplaatsingen gebruiken.
                                  Voor arbeiders wel. Maar woon-werkverkeer wordt bezien als privé voor een bediende. Dus auto ni mee naar huis of VAA.

Comment

Audi was hij ook zo lyrisch over :eek: Seat ook niet te vergeten :o
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ha, mijn A4, waar is de tijd wat een auto

Comment

• En is er al een bestelbon opgesteld?
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                          En is er al een bestelbon opgesteld?
                                          Yep yep Maar zal een nieuwe topic openen als hij geleverd is (dec).

Comment

Working...
                                          X