Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke opvolger voor Audi A5 - € 90K

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke opvolger voor Audi A5 - € 90K

Mijn vader is op zoek naar een opvolger van zijn Audi A5 3.0 tdi quattro.
    Nooit heeft hij zo lang getwijfeld en van idee veranderd als nu. Zou het met de leeftijd te maken hebben? Of misschien net omdat er niet echt een wagen is die hem voor de volle 100% aanstaat.
    Het wordt alleszins een benzine. Het verschil tussen bijvoorbeeld Macan S of GTS zal liggen aan het feit of er eventueel een leuke auto in Duitsland te vinden valt, idem bij bij A7 of S7.

Volgende zijn reeds afgevallen:
    Jaguar F-pace 3.0 V6 wegens net te breed voor de garage.
    BMW X3 want binnenkort nieuw model
    Jaguar XF 3.0 V6 wegens net niet speciaal genoeg.
    Tesla Model S: range anxiety :-)

Enkele van zijn vorige wagens: BMW X5 3.0d, Porsche 911, Jaguar XJR, BMW 735i,..
    Hij houdt van goed sturende auto's maar het snel rijden ligt al geruime tijd achter zich.

Ik probeer de Alpina B4 cabriolet aan te smeren maar helaas moeder wil geen cabrio meer. Voor een overstap naar een B4 coupé vind ik het verschil van type wagen te klein. Alpine XD3 had ik ook even geprobeerd maar het moet een benzine zijn. BMW 4 of 6 Gran Coupé vielen ook af omdat de moeder dit niet mooi vind.

Een alternatief voorstellen mag ook altijd.
    39
    Macan S of GTS
    43,59%
    17
    Alpina B4
    28,21%
    11
    Audi A7
    20,51%
    8
    BMW X4 35i of M40i
    7,69%
    3

The poll is expired.

Last edited by BelgianTriple; 30/08/2016, 16:36.

Voor mij de Macan op de eerste plaats, gevolgd door de Audi. Nieuwe BMW 7 niks voor hem?

Comment

Als het mijn vader was, smeerde ik hem de goedkoopste aan met in mijn achterhoofd dat de erfenis later zo groot mogelijk moet zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
        Als het mijn vader was, smeerde ik hem de goedkoopste aan met in mijn achterhoofd dat de erfenis later zo groot mogelijk moet zijn
        Haha, ben ik niet slim genoeg voor ;-)

Nee, laat hem maar profiteren van zijn centen waar hij hard voor gewerkt heeft. En intussen kan ik af en toe ook eens met een knappe kar rondrijden (behalve dan die X4 ;-) )

Comment

BMW 7 te groot. Ik heb hem zulke auto's afgeraden. Hij wordt er niet jonger op en met zo'n kar een ondergrondse parking inrijden is niet altijd even evident.

Comment

Nieuwe S5? RRS?, Jag XE-S als het wat kleiner mag zijn?

Sending from somewhere, used with Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
              Nieuwe S5? RRS?, Jag XE-S als het wat kleiner mag zijn?

Naar de Jaguar XE zijn we gaan kijken. Persoonlijk vind ik deze nogal claustrofobisch binnenin.
              Nieuwe S5: dan kan hij evengoed verder rijden met zijn huidige A5
              RRS: te groot/lomp

Comment

Giulia QV
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Voor dat bedrag kocht ik nen occasie Escalade

Comment

Nieuwe E klasse?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                      Naar de Jaguar XE zijn we gaan kijken. Persoonlijk vind ik deze nogal claustrofobisch binnenin.
                      Nieuwe S5: dan kan hij evengoed verder rijden met zijn huidige A5
                      RRS: te groot/lomp
                      Is inderdaad een stuk kleiner maar geen groot verschil met een A/S5.

En een X5 is/was geen grote lompe bak?

We zoeken verder:
                      C450?

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

hoeveel mag het kosten?
                        lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          hoeveel mag het kosten?
                          Staat in titel. € 90k

Comment

ah woeps, had net een klein actief icoontje op die plaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              ah woeps, had net een klein actief icoontje op die plaats.

ik kies de GT-S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                Staat in titel. € 90k

Wel met een minteken voor hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                  Nieuwe E klasse?
                                  Zal wsl niet speciaal genoeg zijn. Zou ook mijn keuze zijn.

Comment

maserati levante ?

Comment

Maserati Ghibli?

Comment

Working...
                                      X