Volvo S90 of V90. Zijn echt bangelijk schoon!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke opvolger voor Audi A5 - € 90K
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenmaserati levante ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenTis dat ik vooral zot ben van SUV's, maar met dat budget ging ik zeker eens bij Mercedes kijken voor een GLC of GLE. Denk dat ge er redelijk ver mee geraakt. En liever iets lager? Ok, ne CLS Shooting Brake dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenUw vader is oud genoeg om zelf zijn nieuwe vervoersmiddel te kiezen. Dacia of Miseratie , veel verschil zit daar niet op. Ik begrijp de bedoeling van dergelijke topics eerlijk gezegd niet goed.
Oh en als u ooit aan het nut van uzelf zou twijfelen spitsmuis:
Spitsmuizen vervullen als insecteneters een nuttige functie en dienen als voedsel voor met name uilen (ransuil, kerkuil).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIs inderdaad een stuk kleiner maar geen groot verschil met een A/S5.
En een X5 is/was geen grote lompe bak?
We zoeken verder:
C450?
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenNice! Maar te oud. Indien tweedehands, moet hij van 2016 zijn en max 10-20K km.
Maar 't is wel speciaal
Ikzelf zou bij Maserati gaan kijken, of Alfa, ziet ge toch niet veel rijden.
Een Duitser is zo'n voor de hand liggende keuze.
Shiiiiit
Comment
-
Wel grappig dat een XF 'niet speciaal genoeg' is, maar dan wel afkomen met een Audi
Ik denk dat een Jag in sé al veel specialer is dan een Audi, en ze rijden nog eens beter ook!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Geef mij bijna 100.000 € en ik koop mij 2 occasies:
- een Ferrari 360 of 430 / Aston Martin Vantage / Maserati / Lambo Gallardo - iets in die aard
- en een MB E / Jag XF / Jag XJ / MB S - of iets gelijkaardigs
Met zo een budget gaat ge u toch niet beperken tot:
- 1 kar
- iets 'dagelijks'. Bah
My 2 cents
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenWel grappig dat een XF 'niet speciaal genoeg' is, maar dan wel afkomen met een Audi
Ik denk dat een Jag in sé al veel specialer is dan een Audi, en ze rijden nog eens beter ook!
Een Audi A7 heeft een specialer design. Vandaar.
Comment
Comment