Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke opvolger voor Audi A5 - € 90K

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichten
    Geef mij bijna 100.000 € en ik koop mij 2 occasies:

- een Ferrari 360 of 430 / Aston Martin Vantage / Maserati / Lambo Gallardo - iets in die aard
    - en een MB E / Jag XF / Jag XJ / MB S - of iets gelijkaardigs

Met zo een budget gaat ge u toch niet beperken tot:

- 1 kar
    - iets 'dagelijks'. Bah

My 2 cents
    Ik kan je volgen.
    Maar mijn vader is 65j. In en uit een Lambo of Ferarri kruipen is niet evident.
    Een iet of wat deftige kofferruimte is ook belangrijk aangezien de 2d wagen die ze hebben op termijn niet vervangen zal worden maar hij toch graag af en toe een roadtrip maakt.

Comment

Dan zou ik mij the best of both worlds kiezen:

Een S-klasse benzine of een XJ benzine.

- De S omdat dat de comfortabelste auto op de markt is (op een Rolls na).
      - De XJ omdat een S bijna banaal is (). Om het met de woorden van Clarkson te zeggen: 'leef toch eens mensen!' En ook 'it's a jaaaaaag' natuurlijk.

Maar zoals gezegd: ik zou mij er 2 kopen.

Een originele sportkar (dus geen 911) en een comfortbak. Zo ziet ge maar dat autoliefhebbers in verschillende soorten komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
        Mercedes C vind ik zeker een aanrader. Erg mooi model maar helaas hij is geen Mercedes-liefhebber.
        Zonder hem te kennen, ik mag jou vader wel...

Sending from somewhere, used with Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Geef mij bijna 100.000 € en ik koop mij 2 occasies:

- een Ferrari 360 of 430 / Aston Martin Vantage / Maserati / Lambo Gallardo - iets in die aard
          - en een MB E / Jag XF / Jag XJ / MB S - of iets gelijkaardigs

Met zo een budget gaat ge u toch niet beperken tot:

- 1 kar
          - iets 'dagelijks'. Bah

My 2 cents
          Lijkt de perfecte deal, maar denk dat de jaarlijkse vaste kosten hier door veel hoger zullen zijn dan een wagen...

Persoonlijk zou ik voor een jonge Maserati Quatroporte gaan ????

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Ik zou wachten op de E coupé.. Als E400 met AMG-pack moet toch een sublieme kist zijn.
            Uit dit lijstje de A7, maar in de juist configuratie!
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

Een nieuwe zal iets te duur zijn, maar mss een jonge M5 ? Niet zo groot als een 7, een serieuze motor, en toch iets dat je niet elke dag ziet rondrijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                Wel grappig dat een XF 'niet speciaal genoeg' is, maar dan wel afkomen met een Audi
                Ik denk dat een Jag in sé al veel specialer is dan een Audi, en ze rijden nog eens beter ook!
                Loooool niet alle modellen veralgemenen.
                Moet je anders maar eens vragen aan mensen die zijn overgestapt van een Jag XF naar een A6...
                Geen kwaad woord over een XF maar rijdt totaal anders dan een Audi. Daarom niet slechter maar zeker niet beter. Gewoon anders, net als een MB en een BMW je niet kan vergelijken met elkaar.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Een vette dodge HEMI se

Comment

Dan zou ik mij the best of both worlds kiezen:

Een S-klasse benzine of een XJ benzine.

- De S omdat dat de comfortabelste auto op de markt is (op een Rolls na).
                    - De XJ omdat een S bijna banaal is (). Om het met de woorden van Clarkson te zeggen: 'leef toch eens mensen!' En ook 'it's a jaaaaaag' natuurlijk.

Maar zoals gezegd: ik zou mij er 2 kopen.

Een originele sportkar (dus geen 911) en een comfortbak. Zo ziet ge maar dat autoliefhebbers in verschillende soorten komen.
                    In zo'n XJ keuze zou ik mij ook kunnen vinden. Lijkt me wel wat voor de kandidaat koper en, hij kent het merk maar dacht dat hij er al één gehad had.

Edit, heeft dus al een XJR gehad...

Last edited by Metaxa; 31/08/2016, 18:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                      Persoonlijk zou ik voor een jonge Maserati Quatroporte gaan
                      Och ja, die was ik vergeten.

Ik zou in elk geval iets speciaals kopen, meer met mijn hart en ziel, dan met het verstand. En zeker als ik al wat ouder was.

Comment

Nieuwe Audi S4!
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Giulia QV
                          ²²²²²
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

een benz rijdt altijd beter (zelfs als een rolls)
                            jouw pa heeft dat nog niet gehad, dus mss eindelijk de juiste keuze op z'n 65

maar mss is hij nog niet op die leeftijd en moddert hij verder maar wat aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              een benz rijdt altijd beter (zelfs als een rolls)
                              jouw pa heeft dat nog niet gehad, dus mss eindelijk de juiste keuze op z'n 65

maar mss is hij nog niet op die leeftijd en moddert hij verder maar wat aan
                              ok
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Hoe kan je dat weten Bobo? Daarvoor moet je met beiden gereden hebben.
                                Kan me moeilijk voorstellen dat een Phantom, of zelfs een Ghost slechter rijdt als een S.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

rij zelf eens met beide

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    rij zelf eens met beide
                                    waarom is een rolls dan 4-5x zo duur, puur prestige? Denk het niet
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

(ik ben me er 100% van bewust dat beter voor jou 'iets' anders is)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                        waarom is een rolls dan 4-5x zo duur, puur prestige? Denk het niet
                                        ja, en handwerk, ambience, geschiedenis en presence

Comment

tja ik ga niet met een rolls mogen rijden

Comment

Working...
                                          X