Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke opvolger voor Audi A5 - € 90K

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
    proficiat
    't Is nie voor mij, 't is voor de eenza..
    ..voor de vader

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
      't Is nie voor mij, 't is voor de eenza..
      ..voor de vader
      evenzeer proficiat, aan hem dan :-)

Comment

• Proficiat alvast! En welke kleur is het geworden?
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Beetje een sleeper eigenlijk. Vrij klassieke kleur nl Sophistograu met bruin lederen interieur.
          Testrit was met een witte. Erg cool maar wit is ook maar wit.

Zelf had ik Carbonschwarz aangeraden maar bij Van Avond in Herent stond een erg mooie Sophisto te blinken en die vonden ze erg mooi, zeker in combinatie met het bruine interieur.

Comment

• M.a.w., je vader heeft de poll niet gevolgd!
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
            X