Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mercedes E 200d basic of een een full option Skoda Superb L&K

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
    Met basis bedoel ik niet volledig kaal...
    Zou gaan om een E200d, die tegenwoordig standaard automaat heeft.
    Exclusive exterieur, dit spreekt me aan en doet me wat denken aan mijn eerste zelf gekochte wagen... Zijnde een W124 200D.
    Interieur is dan verplicht minstens een avangarde. Wat ik wel zou combineren met houtinleg.
    De gps zou een basis systeem zijn. De klokkenwinkel klassiek, daar ik 's nachts moeite heb met mijn ogen op die grote digitale schermen.

De Skoda vind ik ook een mooi model... en in zijn topuitvoering super uitgerust.
    Goeie keuze, heb 2weken geleden 200d avantgarde meegehad. Standaard (avantgarde) interieur en exterieur en viel reuze mee. Zaten wel veel elektrische snufjes op zoals command, 360gr camera en digitaal dash, maar deze zijn absoluut niet nodig.
    Testrijden en laat je overtuigen, ik had hoge verwachtingen en deze zijn zeker ingelost.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
      Als de E met automaat komt, direct!
      In 2017 zou er een manuele versie komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
        Ga met de twee rijden, maak een keuze en geniet...
        +1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
          In 2017 zou er een manuele versie komen

die wrs mss hoger in co² zit

of zou benz nog de handbak perfectioneren

Comment

handbak is toch altijd lagere co2?
            lets have some more member berries

Comment

Hier zou ik voor de E gaan als het budget op moet...

Persoonlijk zou voor me de Skoda in Style uitvoering al meer dan voldoende zijn ????

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

die keuze is er niet master budget moet op, geen partikulieren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  Nee, net omgekeerd. Bij BMW toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    Niet bij de 7, 8 of zelfs 9-traps automaten van tegenwoordig
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

bij benz had je altijd al een lager verbruik, gemeten, door autobak tishistorisch irl

Comment

Mét automaat dus, dan wordt het voor mij de E 200.
                        Oh yeah!

Verder heb ik het soms wel voor basismodellen. Sommige merken/modellen komen daarmee weg. Die hebben een zekere coolness. Voor mij persoonlijk een basis Merc E zeker wel, een Beemer... mmmm... eigenlijk niet. Een basis-Golfke ofzo dan weer wel. Ik kan het moeilijk uitleggen. 't Is een aanvoelen.
                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                          Met basis bedoel ik niet volledig kaal...
                          Zou gaan om een E200d, die tegenwoordig standaard automaat heeft.
                          Exclusive exterieur, dit spreekt me aan en doet me wat denken aan mijn eerste zelf gekochte wagen... Zijnde een W124 200D.
                          Interieur is dan verplicht minstens een avangarde. Wat ik wel zou combineren met houtinleg.
                          De gps zou een basis systeem zijn. De klokkenwinkel klassiek, daar ik 's nachts moeite heb met mijn ogen op die grote digitale schermen.

De Skoda vind ik ook een mooi model... en in zijn topuitvoering super uitgerust.
                          Een Mercedes E in die uitvoering, met automaat, GPS en Avantgarde uitvoering en je twijfelt tussen die en een Skoda Superb? Ik kan niet meer volgen...

Ga er eens mee rijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Nee, net omgekeerd. Bij BMW toch.
                            Neen jakkel, bmw stond niet bij de keuzemogelijkheden....

Comment

Snap de keuze niet. Jaguar F-pace of Dacia Duster?

De automaat van de E is trouwens een pak zaliger dan de DSG, niet te vergelijken, enkel daarvoor alleen al.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                                Een Mercedes E in die uitvoering, met automaat, GPS en Avantgarde uitvoering en je twijfelt tussen die en een Skoda Superb? Ik kan niet meer volgen...

Ga er eens mee rijden...
                                Denk ik ook. Dan moet je toch niet "kiezen" maar neem je gewoon de Mercedes ...

Comment

Amai menne frak. Nieuwe E-basis prijs is 46k
                                  200d met 9 traps automaat. De optielijst is eindeloos en zonder gek te doen zit je 200d al aan 55k. Metaalkleurtje is al 1000€. Het zwart artico leer is wel een goedkope optie voor slechts 600€.

Comment

Goh, net even beide auto's door de lease-configurator gehaald. In full operational lease, met 30k/jaar, op 4 jaar, komt een 190 PK Skoda Superb Kombi L&K DSG, met alles aangekruist wat ik kan aankruisen, na alle kortingen op 1.077 euro per maand.
                                    De Mercedes E200d T-model (150 pk), met Avantgarde binnen en Exclusive buiten, met het businesspack (Garmin GPS, parktronic en achteruitrijcamera, verwarmde, elektrisch inklapbare en automatisch dimmende spiegels enverwarmde zetels) en metaalkleur op slechts 850,82 euro.
                                    De Mercedes heeft de 9G-versnellingsbak.

Voor hetzelfde budget als de Skoda kun je dus je E200 eveneens heel dik gaan uitrusten, of opteren voor een E220 met 163 of 194 pk. De launch-edities doen er dan nog een aantal leuke dingen bij.

Reden: herverkoopwaarde van de Mercedes is traditioneel heel hoog, Mercedes is guller met fleetkortingen.

Comment

Mooie keuze.. zou ook voor de E kiezen, exclusive line met een mooi kleur. Maar onderschat niet het verschil 200 D met de 190pk van de Superb. dat is echt een chille boot vs een boot die als het moet echt vooruitvliegt. Qua interieur een Superb full option is zéér luxueus & mooi afgewerkt. ( wel niet het gevoel van de allernieuwste snufjes te hebben als in een Merc). heb mijn C exclusive besteld als bedrijfswagen maar uit eigen portefuille: Superb (mooie occazie)

Comment

190 pk maakt van zo'n grote auto ook geen raket hoor... voor die extra 54 pk hoef je het niet te doen
                                        lets have some more member berries

Comment

Skoda Superb 190 pk:
                                          Koppel 400 Nm
                                          0>100 : 7,8 sec
                                          Topspeed : 233 km/h
                                          CO2 van 120 gr

Mercedes E200d 150 pk:
                                          Koppel 360 Nm
                                          0>100 : 8,5 sec
                                          Topspeed : 220 km/h
                                          CO2 van 109 gram

Mercedes E220 194 pk
                                          Koppel 400 Nm
                                          0>100 : 7,7 sec
                                          Topspeed : 235 km/h
                                          CO2 van 109 gram
                                          (huurprijs: 974 euro/maand, of 1.017 met een lederen interieur)

Comment

Working...
                                          X