Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mercedes E 200d basic of een een full option Skoda Superb L&K

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, op zich kan ik begrijpen dat men kiest tussen een Insignia en een Superb.
    Beide wel met sterke en mindere kanten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
      Amai, precies morgen eens een proefrit vragen van een E, lijkt wel een superwagen.

Vraag me toch af wat daar dan echt beter aan is?
      Hier heeft al 5 man gezegd dat dat niet te vergelijken is, maar hoe juist, dat heb ik nog niet gehoord.

Btw, als ik de tests moet geloven rijdt een Superb niet beter dan een Mondeo, integendeel. Heel comfortabel, maar compromis comfort/sportiviteit is naar het schijnt beter in de Mondeo.

Anyway, als ik voor mezelf leaseprijs bereken, dan kan een L&K met opties wel, maar is een basis E toch nog duurder. 5 en A6 net hetzelfde...
      Enkele voorbeelden:
      Basis E Break 150pk: 1131€ per maand
      Basis A6 Break 136pk, enkel sportzetels (625€): 1090€
      Full option Mazda 6 175pk: 1036€
      Full option Superb 150pk L&K: 1016€
      Zijn toch nog serieuze verschillen, die (zogezegde?) betere restwaarde zie ik toch echt niet terug in mijn leaseprijzen. En naar mijn mening: Basis E rijden om toch maar met E te kunnen rijden en ondertussen meer betalen dan full option 6 of Superb vind ik toch ook maar zielig.

dan zou ik wel nog durven kiezen voor de mazda, de 6 is een leuke auto om mee te rijden.
      kzie geen enkele reden om nog voor een skoda te kiezen als het tussen de E of de mazda 6 kan gaan
      lets have some more member berries

Comment

• Wat ik zou doen, is met beide gaan rijden. Het verschil zal snel duidelijk zijn. ????
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• En laat ons dan weten hoe goed de zetels in de E basic zijn

Comment

• Ik heb geen ervaring met een Superb. Wel met Mercedes en Audi.

Puur op comfort (dus rechtdoor rijden op gewone Belgische rammel wegen) rijdt zo een Mercedes veel zachter hoor. En zeker als ze wat kilometers krijgen.

Ik denk puur op comfort zal een Mercedes altijd wat beter zijn dan alle andere wagens uit zijn klasse. Ik heb het nu over comfort en niet over wegligging, rijbeleving of wat dan ook, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
              Waar zijn ze toch mee bezig.. een Superb vergelijken met een E klasse.
              Die vergelijking gaat totaal niet op. Nogmaals wie vindt dat die vergelijking zinvol is moet dringend eens testrijden met beide wagens.

De afwerking, gevoel, degelijkheid, comfort, luxe van een E klasse vind je echt niet terug in een Superb hoor (al is het een L&K versie).
              Voor sommige heb ik hier geen ervaring mee omdat ik maar met een 1.6tdi Ambition rijdt en geen L&K maar de wagen blijft hetzelfde of er nu een bruinkleurige stoel en een andere houten sierlijst inzit of niet. De plastic afwerking blijft hetzelfde tussen de Active/Ambition/style of L&K hoor..

Aanvaard eens dat Skoda Skoda blijft en niet ineens de intentie heeft om de concurrentie met een E klasse aan te gaan...
              In ZIJN klasse komt de Superb er als beste uit voor mij maar zijn klasse bestaat uit de Mondeo, Insignia, Talisman etc... Maar toch geen E klasse, BMW 5 of Audi A6...

Man man man, terug ff'kes voetjes op de grond jongens... Een Superb die aan een E klasse kan tillen... Ik lig nog steeds strike

Wat doen ze op dit forum altijd ? Goed geraden alles vergelijken met een honds lelijke superb en en 318d 320d met een kletterende rotzooi motor die dan nog een tikkende tijdbom is . Alsof er geen andere wagens bestaan. De één is veel bang for buck en de andere heeft rwd zonder sper waarmee ze effe de hooligan op een ronde punt kunnen uithangen of denken dat ze een racecoureur zijn omdat ze een rwd hebben waaauw . Over nep6 cilinder uitlaten ga ik mij niet uitspreken
              Last edited by ; 01/10/2016, 16:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Wat doen ze op dit forum altijd ? Goed geraden alles vergelijken met een honds lelijke superb en en 318d 320d met een kletterende rotzooi motor die dan nog een tikkende tijdbom is . Alsof er geen andere wagens bestaan. De één is veel bang for buck en de andere heeft rwd zonder sper waarmee ze effe de hooligan op een ronde punt kunnen uithangen of denken dat ze een racecoureur zijn omdat ze een rwd hebben waaauw . Over nep6 cilinder uitlaten ga ik mij niet uitspreken
                Helemaal mee eens, BH!
                Net zoals van die gasten die met een geleasde rode 430d gc met zo'n hoerig rode lederen zeteltjes erin, denken dat ze met een chinees powerboxke van 5 euro een M3 het snot voor de ogen kunnen rijden. Over de nageplaatste M bumpertjes ga ik mij niet uitspreken.

Comment

• Komen jullie nu overeen of zit 't er weer op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Komen jullie nu overeen of zit 't er weer op ?

Hangt er vanaf of Blackhorse met die rode 430 rijdt of niet ??

Comment

• Uiteindelijk werd het een Mercedes E220d in Avantgarde uitvoering en wat toffe opties.

Comment

• Proficiat!
                        Kanp dat je dat in je budget kreeg.
                        Heb je ook dat assistentie pakket met ACC en autopilot?

Comment

• De beste beslissing volgens mij... proficiat!

Comment

• alsof er ook maar 1 moment getwijfeld kon worden

Comment

• de skoda is evenwel topkar
                              maar niet aan e geld gewoon, nieuwe skoda vs 2 jaar oude e

Comment

• lets correct that..
                                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                de skoda is evenwel topkar
                                maar niet aan e geld gewoon, nieuwe skoda vs 20 jaar oude e

Comment

• Proficiat en veel plezier met de nieuwe wagen.
                                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    de skoda is evenwel topkar
                                    maar niet aan e geld gewoon, nieuwe skoda vs 2 jaar oude e
                                    ??

Comment

• in leasing niet doenbaar maar als partikulier zie ik me de vraag ook nog wel stellen...2 jaar oude 213 of nieuwe superb

Comment

• Nieuwe C met korting dan (in Duitsland gaan bijhalen of wachten op een actie in België).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                                          Ja, op zich kan ik begrijpen dat men kiest tussen een Insignia en een Superb.
                                          Beide wel met sterke en mindere kanten.
                                          Hoezo? Je kiest toch ook niet tussen een Fabia en een A-klasse?

Comment

Working...
                                          X