Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helpen jullie beslissen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Helpen jullie beslissen ?

Eerst meegeven dat ik hier al veel vroeger registreerde als user 'benzine' maar daarmee kan ik niet meer inloggen

Ik ben aan het twijfelen tussen enkel wagens.
    Beetje sportief rijgedrag is goed meegenomen
    comfort is belangrijk
    ruimte ook maar niet het belangrijkste
    restwaarde doet er niet toe
    onderhoud en verbruik doen er ook niet toe
    Budget zit rond de 45K

Liefst een Duitse wagen

Uiteraard, hoe zwaarder de motor, hoe minder opties
    40
    Audi A4 break
    7,50%
    3
    Audi A5
    5,00%
    2
    BMW 2
    2,50%
    1
    BMW 3 break
    12,50%
    5
    BMW 3 GT
    12,50%
    5
    Mercedes C break
    22,50%
    9
    Mercedes CLA break
    15,00%
    6
    VW Passat
    2,50%
    1
    VW Golf break
    5,00%
    2
    andere
    15,00%
    6
    Last edited by ; 10/09/2016, 10:55.

mijn eerste gedacht valt op de jag XE als ideale combinatie van sportief en comfort...
    lets have some more member berries

Comment

Alfa Gulia

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Sorry kan voor je niet beslissen, zoveel mogelijk testrijden dan kom je er wel uit

Comment

Als ik tussen jouw lijst zou moeten kiezen sowieso Mercedes. En dan is de keuze klassiek of wat sportiever. De C-break is een klassieker en de CLA-break is wat sportiever. Beiden moeten sowieso het AMG pakket met de 18" velgen hebben want anders wordt het direct een wagen van de vertegenwoordiger. Audi heb ik nooit mooi gevonden en BMW is synoniem voor agressief rijgedrag. VW is en blijft maar een VW.

Comment

Ne C break is wschl de 'beste' van het lijstje maar wellicht ook de duurste.
            Dat VW 'maar' VW is ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind het verschil met audi qua premiumbeleving wel erg klein geworden.
            Een Golf Variant R lijkt mij een bangelijke bak. Binnenkort komt er een facelift die (eindelijk) ook digitaal dashboard en HUD heeft.
            Op 't forum hier iemand die van een 520d naar een golf R gegaan is : http://www.autoforum.be/showthread.p...-VW-Golf-R-DSG
            Deze review spreekt ook boekdelen: https://www.youtube.com/watch?v=9PXvs_6fgt8
            BMW 3 break is ook nog altijd niet verkeerd. RWD, prettig stuurgedrag, ruim genoeg, goedkoper dan een C klasse, maar wel matig interieur en iets minder comfortabel dan een VW of MB.
            Last edited by sunking; 10/09/2016, 13:20.

Comment

VW Golf R break.

Comment

De Cklasse break zou ik nemen. Andere keuze zou dan één van de BMW's zijn of evt de CLA
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Aangezien je iets anders dan Duitsers niet expliciet uitsluit ("liever niet" is nog wat anders dan "van m'n leven niet"), zou ik de Mazda 6 in de lijst opnemen. De Gulia en de XE waren eerder al vermeld. Alledrie sportief rijgedrag.

Comment

Verrassend, ik stemde 3GT en dacht alleen op de wereld te zijn. Blijkbaar zijn er toch nog die dit een erg handige en toch mooie wagen vinden.

Comment

Wie laat nu een ander zijn auto kiezen.
                      Je moet er toch zelf mee rijden.
                      Het is zoiets als uitgehuwelijkt worden.
                      Z4 M40i

Comment

mijn ouders kopen altijd blindelings wa'k hen aanraad
                        maar TS zou beter idd zelf wat gaan testrijden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                          Wie laat nu een ander zijn auto kiezen.
                          Je moet er toch zelf mee rijden.
                          Het is zoiets als uitgehuwelijkt worden.
                          Helemaal eens...

Daarom mijn advies : ik zou gaan voor een BMW 3 Touring Sport in het Mediterran Blue, velgen 395 en Leder dakota KorallRot en Aluminium Längschliff fein sierlijsten. Als opties business pack plus en comfort pack plus.

maw kies zelf , ik kan je niet helpen
                          BMW 420dA : >>>

Comment

Mooie samenstelling Bert. Gedurfd, maar dat mag ook wel eens tussen al dat zwart en grijs leaseblik.

Comment

Working...
                            X