Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Bmw 420d vs 430i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Een indiscrete vraag, hoeveel bedraagt het budget?

Hier vind je een tweedehands BMW 340 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Een 430i begint bij € 45000...
    Dit is wel een 3, maar wat voor 1....
    340 > 430

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Een 40i kost 7.500 euro meer dan een 30i en gaat duurder zijn in taksen.
      Het ging over de 2 de hands 340i...
      Zie link

Comment

• Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we met tweedehands exemplaren gaan beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          Ik doe bijna 30k per jaar met benzine
          Ik dacht dat ik zot was met 20 - 25.000 ;-)

Comment

• Hier ook, kleine 25k op benzine.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              Ik dacht dat ik zot was met 20 - 25.000 ;-)
              wagen en naft zijn wel op de firma, dat scheelt. en k zeg al lang da'k ga minderen die km's zijn vooral geen goeie zaak voor de herverkoopwaarde. 80k op 3 jaar nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                Dat is correct, maar de extra taks is niet van die aard dat je er plots boterhammen met Aldi choco moet voor eten.
                Zowel biv als jaarlijkse taks zijn minstens het dubbele voor een 340i.

Comment

• Hoi

dankje
                  nee idd tweedehands is niet aan de orde.
                  dus het gaat echt wel enkel om de 430i en 420d dat staat vast

heb al veel gelezen hier en apprecieer jullie feedback

grtjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                    Zowel biv als jaarlijkse taks zijn minstens het dubbele voor een 340i.
                    en dat terwijl het rijplezier hooguit 27% hoger is.

Comment

Hooguit? Eerder minstens.

Comment

Geen exacte wetenschap, iedereen heeft zo zijn eigen definitie van rijplezier.

Comment

• mijn uitspraak niet te letterlijk interpreteren aub, was humoristisch bedoeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Met zo weinig km's zou ik steeds voor de leukere benzine kiezen.
                            Meestal is een gelijkwaardige benzine niet leuker. Je zou dan zeggen de sound maar het gaat hier over een 4 cilinder he.
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Giuliaaaaaaaa
                              Ga daar vrijblijvend mee rijden, je gaat het u niet beklagen!
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                Meestal is een gelijkwaardige benzine niet leuker. Je zou dan zeggen de sound maar het gaat hier over een 4 cilinder he.
                                Daar ben ik het écht niet mee akkoord. Liever eens 316i dan een 325d zelfs. Puur persoonlijk. Snelheid zegt me niets.
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Daar ben ik het écht niet mee akkoord. Liever eens 316i dan een 325d zelfs. Puur persoonlijk. Snelheid zegt me niets.
                                  Iemand die verslaafd is aan een Havannasigaar, ga je echt niet kunnen overtuigen dat het leven zonder sigaar veel beter is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                                    Iemand die verslaafd is aan een Havannasigaar, ga je echt niet kunnen overtuigen dat het leven zonder sigaar veel beter is
                                    Diesel, beter niet aan beginnen, verslavend, stinkt, slecht voor de longen, en al die accijnzen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Bijna mee akkoord, als het een 318i mag zijn.

Alleen al om geen diesel herrie en vervuiling te hebben altijd liever benzine. En als je dan toch met ouderwetse brandstof moet rijden, dan tenminste nog het plezier om wat toeren te maken ipv zo'n tractor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                                        Bijna mee akkoord, als het een 318i mag zijn.

Alleen al om geen diesel herrie en vervuiling te hebben altijd liever benzine. En als je dan toch met ouderwetse brandstof moet rijden, dan tenminste nog het plezier om wat toeren te maken ipv zo'n tractor.
                                        Wij verstaan elkaar
                                        316i F30 pre-facelift was een 4 pitter, met de facelift is die 'hernoemd' naar de 318i en is het een 3 pitter geworden. Logica bij bmw. Weet niet welke motor ik nu t meest interessant moet vinden. De 4-pitter 1.6 kan wel tot dik 200 pk opgevoerd worden, de 3 pitter slechts tot 170.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                          Giuliaaaaaaaa
                                          Ga daar vrijblijvend mee rijden, je gaat het u niet beklagen!
                                          Nickname: cedricBMW..., don't bother.

Comment

Working...
                                          X