Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
wagen en naft zijn wel op de firma, dat scheelt. en k zeg al lang da'k ga minderen die km's zijn vooral geen goeie zaak voor de herverkoopwaarde. 80k op 3 jaar nu.
Meestal is een gelijkwaardige benzine niet leuker. Je zou dan zeggen de sound maar het gaat hier over een 4 cilinder he.
Daar ben ik het écht niet mee akkoord. Liever eens 316i dan een 325d zelfs. Puur persoonlijk. Snelheid zegt me niets.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Daar ben ik het écht niet mee akkoord. Liever eens 316i dan een 325d zelfs. Puur persoonlijk. Snelheid zegt me niets.
Bijna mee akkoord, als het een 318i mag zijn.
Alleen al om geen diesel herrie en vervuiling te hebben altijd liever benzine. En als je dan toch met ouderwetse brandstof moet rijden, dan tenminste nog het plezier om wat toeren te maken ipv zo'n tractor.
Alleen al om geen diesel herrie en vervuiling te hebben altijd liever benzine. En als je dan toch met ouderwetse brandstof moet rijden, dan tenminste nog het plezier om wat toeren te maken ipv zo'n tractor.
Wij verstaan elkaar
316i F30 pre-facelift was een 4 pitter, met de facelift is die 'hernoemd' naar de 318i en is het een 3 pitter geworden. Logica bij bmw. Weet niet welke motor ik nu t meest interessant moet vinden. De 4-pitter 1.6 kan wel tot dik 200 pk opgevoerd worden, de 3 pitter slechts tot 170.
Comment