Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Bmw 420d vs 430i
Collapse
X
-
Hoi iedereen,
dankje voor het advies. Tot nu toe
om even verdere info te geven naar rijprofiel toe mijn twee vorige BMW's beide diesels heb ik na 4 jaar verkocht met volgende kilometerstanden:
320d e90 manueel: 54000 km
118d e87 manueel: 56000 km
beide nieuw gekocht
en de vraag blijft diesel of benzine uiteraard
dankje
grtjes
Comment
-
als je de polls bekijkt is het duidelijk
je kan het ook blijven vragen maar eens moet je de knoop doorhakken
ik kan je, met jouw profiel, alvast geen enkel goed excuus geven om voor de diesel te kiezen (heb er net nog een lange rit mee gereden) maar iets zegt me dat je daar nochtans op aan het wachten bentWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenals je de polls bekijkt is het duidelijk
je kan het ook blijven vragen maar eens moet je de knoop doorhakken
ik kan je, met jouw profiel, alvast geen enkel goed excuus geven om voor de diesel te kiezen (heb er net nog een lange rit mee gereden) maar iets zegt me dat je daar nochtans op aan het wachten bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cedricBMW Bekijk BerichtenHoi iedereen,
om even verdere info te geven naar rijprofiel toe mijn twee vorige BMW's beide diesels heb ik na 4 jaar verkocht met volgende kilometerstanden:
beide nieuw gekocht
dankje
grtjes
Comment
-
Kijk eens naar YouTube filmjes met acceleratie vanuit de wagen tussen een 30i en 40i. Die 30i lijkt zo afgeknepen bovenaan. Het is een vlotte motor, maar toen ik een testrit heb gedaan met de 328i (voorloper 30i), dan viel het motorkarakter me eigenlijk tegen. Misschien wel opmerken dat het een manuele was. Dat is sowieso minder puntjes bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenKijk eens naar YouTube filmjes met acceleratie vanuit de wagen tussen een 30i en 40i. Die 30i lijkt zo afgeknepen bovenaan. Het is een vlotte motor, maar toen ik een testrit heb gedaan met de 328i (voorloper 30i), dan viel het motorkarakter me eigenlijk tegen. Misschien wel opmerken dat het een manuele was. Dat is sowieso minder puntjes bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar de 40i is geen optie voor de TS.
tov de 30i valt dat goed mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cedricBMW Bekijk BerichtenHoi iedereen,
beide nieuw gekocht
dankje
grtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cedricBMW Bekijk BerichtenHey iedereen
40i valt idd buiten budget
grtjes
Op zoek naar een tweedehands BMW 340? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
Een 430i begint bij € 45000...
Dit is wel een 3, maar wat voor 1....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cedricBMW Bekijk BerichtenDirk
dankje maar een 340 zal het zeker niet worden ik kom net uit de. F31
En naar budget toe zal het geen 40i worden ook door de gebruikkost,taksen, verzekering etc die veelvoud is van een 30i of 20d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cedricBMW Bekijk BerichtenDirk
dankje maar een 340 zal het zeker niet worden ik kom net uit de. F31
En naar budget toe zal het geen 40i worden ook door de gebruikkost,taksen, verzekering etc die veelvoud is van een 30i of 20d
verzekering kan je offerte voor laten maken...
verkeerbelasting: €450 tov €800 denk ik... Zo was het een paar jaar geleden toch... Ook eens nagaan...
De 2dehands 40i is goedkoper dan de 30i.... Zeker op 4 jaar.... Do THE math...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen 40i kost 7.500 euro meer dan een 30i en gaat duurder zijn in taksen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenDat is correct, maar de extra taks is niet van die aard dat je er plots boterhammen met Aldi choco moet voor eten.Z4 M40i
Comment
Comment