Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Imago Jaguar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Ik was onlangs in een Jaguar garage en was teleurgesteld over de modellen XE , XF,... Geen mooie afwerking. Ook de garage straalde weinig uit. Had een totaal ander idee van Jaguar. Volgens mij te veel Ford geworden.
    Jaguar is toch al lang niet meer van Ford?
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Het was effectief als negatief (als in arrogant) bedoeld
      Ik schrik van de reacties, had verwacht dat veel mensen het imago als chiquer zouden ervaren.
      Ok persoonlijk vind ik het stijlvolle wagens, nooit bekakt gevonden.

Comment

Voor mij heeft een Jaguar meer 'status' dan een BMW, Mercedes of Audi. Maar bekakt? Nee.
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Feit is dat ze in leasing nogal tegenvallen. Doordat de herverkoopwaarde laag ligt, of slecht ingeschat wordt ligt de maandprijs te hoog in vergelijking met een Duitser.

Wat het imago is kan me eigenlijk minder schelen.
          Met een XE kom je niet direct over als een patser vind ik.

Comment

Seg, we praten hier over nen Jaguar hé, ni over ne Bentley

Comment

Ik wil een jaaaaaag. Niet omdat ik bekant ben maar verliefd ben op het design van de laatste series (eigenlijk al met vorige xf,xj begonnen). Ook het interieur spreekt me aan. Totaalpakket bied mij zo veel meer dan de triljoenste duitser (ook al zijn dat ook dikke wagens).

Comment

Opt werk rijdt er iemand met een xe en er wordt veel over gesproken zowel op het bedrijf als door opdrachtgevers. Hij twijfelde tussen de xe en bmw 4.
                Als hij de 4 had gekozen hadber niemand iets v gezegd

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Triestige mentaliteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                    Triestige mentaliteit
                    Aard van het beestje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                      Triestige mentaliteit
                      Je moest eens weten hoeveel dat dit voorkomt. Is ook de reden waarom m'n vader toen niet voor een Ghibli gekozen heeft..
                      En als ik met m'n oldtimers op stap ben kunnen ze er soms ook wel wat van ze..
                      Venijn zit overal.
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Aan zoiets veeg ik toch wel vierkantig mijn kloten. Ik heb ook mijn hele leven met duurdere wagens gereden, al van jonge leeftijd. En soms krijgt ge eens een scheve opmerking, maar daar trek ik mij niks van aan. Meestal komen die opmerkingen dan nog van mensen die het zich ook kunnen permitteren ...

Ik begrijp wel dat het soms moeilijk is als ge zelfstandige zijt en zo, maar ik zou nooit mijn merkkeuze van anderen laten afhangen. Fuck them als ze het er moeilijk mee hebben.

EDIT: ik weet, jaren geleden, een kennis van mij had een 500SL. Niemand zei daar wat van. Toen deed hij zijn SL weg en kocht zich een 996, toen dat model nieuw was. Wat die toen allemaal heeft moeten horen, man man man.... En zo ziet ge maar hoe onnozel mensen zijn, want die SL was véél duurder.
                        Last edited by ; 14/09/2016, 22:17.

Comment

denk dat TS eerder wilt weten wat een niet-autoliefhebber van Jaguar zou denken en dan denk ik nog altijd dat de meeste een Jaguar als een "extreem dure" wagen aanzien, eentje voor de elite (welk type dan ook). Dus in dat opzicht heeft die Jaguar-verkoper 200% gelijk.

Moet je er jouw keuze van laten afhangen?? Eigenlijk niet.

Comment

Klopt, heb een job waarbij ik dit toch belangrijk vind. Ik wil een achterwielaangedreven sedan en dan zoek je helaas sowieso dus de premiummerken en ben helemaal weg van de XE maar durf niet goed omwille van het imago.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                              Bekakt zou ik niet zeggen, eerder meer klasse.
                              Mensen zijn in het verkeer ook vriendelijker dan als je afkomt met een BMW
                              Overig pluspunt is dat een Jag minder snel als patserig wordt aanzien dan pakweg een Audi of BMW.
                              In de 3 jaar dat ik met de mijne rijd, heb ik nog niet echt gemerkt dat mensen minder vriendelijk zouden zijn. Integendeel met de octavia heb ik veel meer het gevoel dat ze me aan de kant willen duwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichten
                                ik weet, jaren geleden, een kennis van mij had een 500SL. Niemand zei daar wat van. Toen deed hij zijn SL weg en kocht zich een 996, toen dat model nieuw was. Wat die toen allemaal heeft moeten horen, man man man.... En zo ziet ge maar hoe onnozel mensen zijn, want die SL was véél duurder.
                                Op een SL zeggen de mensen inderdaad weinig of niets. Een 2 deurs Mercedes in hun ogen. Die van mij is ook nog zilver en dan hoor je helemaal geen opmerkingen.
                                IRIDIUM
                                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                Helderzienden

Comment

Is Giulia in lease nog niet toegelaten?
                                  Is ook RWD
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                    Is Giulia in lease nog niet toegelaten?
                                    Is ook RWD
                                    Wordt door sommige al aangeboden.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mensen die niets van auto's kennen gaan die Jaguar amper herkennen als een Jaguar.
                                      En mensen die wel iets van auto's kennen, die weten dat Jaguar naar het segment van de BMW 3, Merc C (en dergelijke) gegaan is net om meer te verkopen en voluit voor leaserijders te gaan.

Als ik een Jag XE zie, denk ik toch vooral aan "manager" of "leasebak" zoals ik dat ook heb bij een 3 of een C. Dat is misschien eerder het cliché, dan dat het bekakt zou zijn.

Comment

Zo een jaguar XE S met de V6 compressor met 340pk is zelfs goedkoper dan een bmw 340i en is "standaard" rijkelijk uitgerust :o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                                          denk dat TS eerder wilt weten wat een niet-autoliefhebber van Jaguar zou denken en dan denk ik nog altijd dat de meeste een Jaguar als een "extreem dure" wagen aanzien, eentje voor de elite (welk type dan ook). Dus in dat opzicht heeft die Jaguar-verkoper 200% gelijk.

Moet je er jouw keuze van laten afhangen?? Eigenlijk niet.
                                          Niet alleen de niet-autoliefhebbers Ik ben een autoliefhebber, wel niet van luxewagens, maar ik associeerde Jaguar ook met "duur" en "voor de rijken".
                                          Tot ik zojuist uit curiositeit eens de prijzen opzocht van zowel nieuwe wagens, als ook van 2de hands wagens op de ons allen wel bekende sites.
                                          Interessante piste voor de niet kuddedieren onder ons!

Comment

Working...
                                          X