Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Imago Jaguar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHet was effectief als negatief (als in arrogant) bedoeld
Ik schrik van de reacties, had verwacht dat veel mensen het imago als chiquer zouden ervaren.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Feit is dat ze in leasing nogal tegenvallen. Doordat de herverkoopwaarde laag ligt, of slecht ingeschat wordt ligt de maandprijs te hoog in vergelijking met een Duitser.
Wat het imago is kan me eigenlijk minder schelen.
Met een XE kom je niet direct over als een patser vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenTriestige mentaliteit2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenTriestige mentaliteit
En als ik met m'n oldtimers op stap ben kunnen ze er soms ook wel wat van ze..
Venijn zit overal.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Aan zoiets veeg ik toch wel vierkantig mijn kloten. Ik heb ook mijn hele leven met duurdere wagens gereden, al van jonge leeftijd. En soms krijgt ge eens een scheve opmerking, maar daar trek ik mij niks van aan. Meestal komen die opmerkingen dan nog van mensen die het zich ook kunnen permitteren ...
Ik begrijp wel dat het soms moeilijk is als ge zelfstandige zijt en zo, maar ik zou nooit mijn merkkeuze van anderen laten afhangen. Fuck them als ze het er moeilijk mee hebben.
EDIT: ik weet, jaren geleden, een kennis van mij had een 500SL. Niemand zei daar wat van. Toen deed hij zijn SL weg en kocht zich een 996, toen dat model nieuw was. Wat die toen allemaal heeft moeten horen, man man man.... En zo ziet ge maar hoe onnozel mensen zijn, want die SL was véél duurder.
Comment
-
denk dat TS eerder wilt weten wat een niet-autoliefhebber van Jaguar zou denken en dan denk ik nog altijd dat de meeste een Jaguar als een "extreem dure" wagen aanzien, eentje voor de elite (welk type dan ook). Dus in dat opzicht heeft die Jaguar-verkoper 200% gelijk.
Moet je er jouw keuze van laten afhangen?? Eigenlijk niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenBekakt zou ik niet zeggen, eerder meer klasse.
Mensen zijn in het verkeer ook vriendelijker dan als je afkomt met een BMW
Overig pluspunt is dat een Jag minder snel als patserig wordt aanzien dan pakweg een Audi of BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichtenik weet, jaren geleden, een kennis van mij had een 500SL. Niemand zei daar wat van. Toen deed hij zijn SL weg en kocht zich een 996, toen dat model nieuw was. Wat die toen allemaal heeft moeten horen, man man man.... En zo ziet ge maar hoe onnozel mensen zijn, want die SL was véél duurder.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Is Giulia in lease nog niet toegelaten?
Is ook RWDClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIs Giulia in lease nog niet toegelaten?
Is ook RWD
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Mensen die niets van auto's kennen gaan die Jaguar amper herkennen als een Jaguar.
En mensen die wel iets van auto's kennen, die weten dat Jaguar naar het segment van de BMW 3, Merc C (en dergelijke) gegaan is net om meer te verkopen en voluit voor leaserijders te gaan.
Als ik een Jag XE zie, denk ik toch vooral aan "manager" of "leasebak" zoals ik dat ook heb bij een 3 of een C. Dat is misschien eerder het cliché, dan dat het bekakt zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichtendenk dat TS eerder wilt weten wat een niet-autoliefhebber van Jaguar zou denken en dan denk ik nog altijd dat de meeste een Jaguar als een "extreem dure" wagen aanzien, eentje voor de elite (welk type dan ook). Dus in dat opzicht heeft die Jaguar-verkoper 200% gelijk.
Moet je er jouw keuze van laten afhangen?? Eigenlijk niet.
Tot ik zojuist uit curiositeit eens de prijzen opzocht van zowel nieuwe wagens, als ook van 2de hands wagens op de ons allen wel bekende sites.
Interessante piste voor de niet kuddedieren onder ons!
Comment
Comment