Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Imago Jaguar
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat ik niet goed begrijp is dat velen denken dat het rijplezier gemaakt wordt door de opties. Niets is minder waar. Een kale Mercedes C klasse kan bvb vele beter rijden dan een Toyota van dezelfde grootte met alle denkbare opties. Het zijn zeker niet de opties die voor rijgenot zorgen, maar het concept zelf. Een BMW 3 serie zonder open dak en M kit rijdt idem als ene die daar wel mee uitgerust is....
Er is ook wel altijd een verschil tussen kaal en weinig uitgerust hé. Die collega waarover ik sprak hoefde zelfs geen GPS erin, want eentje tegen het raam plakken was goed. Zolang ze maar zagen dat ze in een BMW zat
Het klinkt vooral stom, omdat ik vroeger met niets van opties op de baan zat en het ook ging. Maar nu vind ik het wel handig om area view te hebben, ACC, automatische kofferklep, autobrake, lane assist (vooral met 's nachts op vakantie te gaan),... . Sommigen hechten daar geen belang aan, maar als ik tegenwoordig moet bijhouden hoe vaak ik niet op mijn rem moet trappen omdat er ene voor mij rijdt die niet durft oprijden. Ge denkt dan telkens, die gaat nu, en dan stopt die terug. Dan is autobrake wel handig. Ik had al veel gehoord van mensen hoe geweldig ACC is. Ik heb enkel nog maar CC gehad en is voor mij persoonlijk compleet nutteloos, tenzij ne keer op de E40. Maar op de E313 en E314 krijgt ge meer pijn aan uwe duim van pauseren en terug opstarten, dan aan uwe voet van het gas geven en remmen
Paar weken terug met ACC op de Tiguan gereden en eens getest en dat is al een heel ander niveau van rijden dan.
Dus ja, ergens volg ik u wel. Ik zou bv ook liever een minder uitgeruste BMW nemen, dan een full option Seat moest ik de keuze hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAls ik mij niet vergis, ik was maar een klein manneke toen, kostte een Mercedes 190 in '86 ongeveer 800.000 Bfr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkan niet hoor free, benz gaf toen nog geen 20% korting 200d was toen net 1 mil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenJuist mijn vrouw ondervraagd over een XE 2.0d op kleine velgen die er stond. Achterkant = gelijk welke auto dan ook. Vooraan = al beter. Overall = not impressed, Jaguar of niet.
Comment
-
Jaguar heeft nog altijd een zeer duur imago bij 40 plussers die niks van auto's kennen, hetzelfde type mensen die Skoda's nog aanzien als goedkope oostblok rommel. Het grappigste dat ik ooit gehoord heb was een opmerking over een 'chique Jaguar' die in de straat geparkeerd stond, was een X-type
Die mensen kennen enkel het Jaguar van 15-20 jaar geleden, de dikke sedans en sportkarren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk weet dat ik destijds het factuur heb gezien en dat was 800000fr rond (geen cent meer en geen cent minder). Kan wel zijn dat het een overjaars model of showroommodel was, want ze hadden hem binnen de week. Ik was wel even vergeten te vermelden dat wij destijds ook 10 Mercedescamions van dezelfde garage hadden rijden. Kan zijn dat da er ook voor iets tussen zat. Want garage deed camions en auto's.
Daarnet mijn vader gesproken en die vertelde dat ABS een optie van 90.000bfr was, haha.
Kwestie van on-topic te blijven, mijn vader is 77 jaar, heb eens gevraagd wat hij van Jaguar vond en hij associeert dat niet als een opstapje tov Mercedes of BMW. Al van zolang hij weet zijn die wagens kwalitatief minder goed dan de concurrentie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenMaar er hangt een Britse air aan, en dat doet het hem hé. Denk aan misses Bucket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenZo een jaguar XE S met de V6 compressor met 340pk is zelfs goedkoper dan een bmw 340i en is "standaard" rijkelijk uitgerust :o
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik kijk zelfs niet meer om voor een 911... Of tzou een GT2 moeten zijn. Tegenwoordig zijn dure wagens gewoon te bereikbaar geworden of er zijn teveel patsers met poen bijgekomen.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk kijk zelfs niet meer om voor een 911... Of tzou een GT2 moeten zijn. Tegenwoordig zijn dure wagens gewoon te bereikbaar geworden of er zijn teveel patsers met poen bijgekomen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk vind net dat er een hele hoop minder dikke wagens rondrijden dan 10 jaar geleden.
in de jaren 80 en 90 waren zulke wagens voor dokters, hogere managers of heel succesvolle ondernemerslets have some more member berries
Comment
-
Voor de VAA verandering van di rupo reden er meer dikke bakken rond dan nu. De lagere reeksen van bmw blijven wel mateloos populair als bedrijfswagen. Als je in frankrijk een bmw ziet, grote kans da't een belgische firmawagen is. Bmw 1 / mercedes A bestond 20 jaar geleden ook niet en in een 3 reeks lag nog een echte motor. Enfin je ziet het aan mijn onderschrift: ik ben een meeloper. Ziehier m'n imago.Last edited by sunking; 18/09/2016, 12:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk kijk zelfs niet meer om voor een 911...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichteniedereen heeft tegenwoordig een mercedes, bmw, porsche, RR of jag
in de jaren 80 en 90 waren zulke wagens voor dokters, hogere managers of heel succesvolle ondernemersOorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenVoor de VAA verandering van di rupo reden er meer dikke bakken rond dan nu. De lagere reeksen van bmw blijven wel mateloos populair als bedrijfswagen. Als je in frankrijk een bmw ziet, grote kans da't een belgische firmawagen is. Bmw 1 / mercedes A bestond 20 jaar geleden ook niet en in een 3 reeks lag nog een echte motor. Enfin je ziet het aan mijn onderschrift: ik ben een meeloper. Ziehier m'n imago.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment