Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands of Dacia?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
    Voor € 10.000 krijg je wel de 1.2 16v die niet vooruit gaat, dus dan moet je eigenlijk al naar een Tce kijken die minstens € 10.700 kost. En dan nog €650 voor airco en een radio, en dan zit je al aan 11,5k voor een heel rudimentaire auto.
    Voor dat budget heb je nog steeds geen gelijkwaardig nieuw alternatief. Die 1.2 is meer dan voldoende. Deze zit ook in mijn logan en nergens maar dan ook nergens heb ik iemand opgehouden tijdens het optrekken. De gemiddelde eco-belg zijn wagen gaat wel snel van 0-100, maar in realiteit merk je dat mensen gewoon heel langzaam optrekken. Op de oprit van autostrade word ik ook altijd opgehouden door de voorganger. De 1.2 trekt trouwens heel goed op tot 80km/u en vanaf die snelheid begint het wat langzamer te gaan.

Comment

Ik kocht twee jaar terug een 1.5dCI Lodgy met 110 PK en naar Dacia-normen veel opties. Ik heb hem net (na twee jaar en 68.000km) verkocht. Na verloop van tijd begonnen allerlei dingen zoals het gebrek aan geluidsisolatie, geen armsteun, geen verlichting in de koffer, .... mij te vervelen. Ik breek Dacia zeker niet af maar het is inderdaad allemaal erg basic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.O.M. Bekijk Berichten
        (na twee jaar en 68.000km)
        niet slecht gereden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.O.M. Bekijk Berichten
          Ik kocht twee jaar terug een 1.5dCI Lodgy met 110 PK en naar Dacia-normen veel opties. Ik heb hem net (na twee jaar en 68.000km) verkocht. Na verloop van tijd begonnen allerlei dingen zoals het gebrek aan geluidsisolatie, geen armsteun, geen verlichting in de koffer, .... mij te vervelen. Ik breek Dacia zeker niet af maar het is inderdaad allemaal erg basic.
          Daar zit inderdaad de besparing. Mij stoort het niet, maar kan u perfect begrijpen

Comment

Als je het een beetje kan rekken kan je misschien net een Fiat Tipo kopen.. De Sedan begint aan 11.900 euro en de hatchback is 1000 meer.
            Zit standaard meer op en is ook veel meer auto dan een Dacia, terwijl het amper duurder is.
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Als je wilt gezien worden in een Dacia moet je dat kopen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                Als je het een beetje kan rekken kan je misschien net een Fiat Tipo kopen.. De Sedan begint aan 11.900 euro en de hatchback is 1000 meer.
                Zit standaard meer op en is ook veel meer auto dan een Dacia, terwijl het amper duurder is.

Standaard idd wel airco, multimediaopties en veel betere stoelen.

Maar je bent die mens zijn budget eindeloos aan het rekken
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                  En als je daar dan nog een beetje oplegt kan je u nog iets anders kopen

Comment

waarom niet een dacia kopen met 100.000 km van 2013, zoals de c max, met wat leukere opties en nog 4 a 5000 euro extra in uw pocket om iets anders leuks mee te doen?
                    herstellingen en onderhoud zijn niet duur bij dacia en ze zijn naar het schijnt zeer betrouwbaar, door hun simplesse.
                    als die dan op 5 jaar met 225000 komt gezakt is tot 2500 euro heb je per jaar maar 500 euro afgeschreven, toch ook een reële kost!

10.000 km, onderhoud gehad, gekeurd, garantie.
                    wel eentje zonder opties. 6700 euro!
                    Tweedehands of nieuwe Dacia kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

hier 2014, diesel met 60.000 km, iets meer opties (maar nogal niet veel), winterset banden set erbij, 7000
                    Tweedehands of nieuwe Dacia kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

of nog wat ruimer, een lodgy met 70.00 km, cruise control, airco ,navigatie,. boordcomputer, usb aansluiting , 1.5 diesel (zelfde als in sommige mercedes modellen tegenwoordig)
                    voor 8000
                    Last edited by ; 10/10/2016, 21:52.

Comment

Working...
                    X